Skoči na vsebino

Speljevanje v hrib


Priporočeno sporočilo

Sicer nisem neki totalni analfabet pri speljevanju v hrib, ampak moja Mazda mi vseeno povzro?a sive lase. Sploh si ne upam predstavljat, da bi z njo ostal v kaki koloni na klancu, ker jo raje porinem na odstavni pas in po?akam, da se kolona pomakne naprej. ?e pri blagem naklonu terena (recimo 5° klanec - ne procentni!), je z avtom izredno te?ko speljat, saj kljub vsemu mojemu znanju pri speljevanju v hrib (katerega sem prakticiral ?e na razli?nih avtomobilih), ta ne uboga. Vedno mi crkne vsaj parkrat, preden mi uspe z ogromnim trudom, gasom in cvile?imi gumami speljat. Skratka, obrate moram imeti vsaj tam, kjer za?ne turbina grabit (cca 2000), pa ?e to ni garant, da ne bo crknil. Pred tem pa nima nobene mo?i. Niti za 2 konja ne spravi skupaj :unsure: Sej vem, da z dizli ni ravno prijetno v hrib vozit, ampak niti z Avensisom Verso niti z Peugeotom 307 nisem imel takih te?av oziroma sploh nisem imel te?av. Pe?o je ?e tu in tam crnil, ?e je bil hladen, sicer pa je vsaki hrib?ek normalno zajahal, ?eprav je imel 30KM manj (po moji subjektivni oceni ?e ve?). Torej, kaj bi lahko bilo? Sklopka, feder ali pa je z temi modeli nasplo?no te?ko speljevati v hrib? Hvala za odgovore :punk:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se nisem imel nikoli problemov s speljevanjem v hrib z mazdo (niti s prejsnjo 120 PS, niti s sedanjo 140 PS)... ce sem ze imel problem s speljevanjem je bilo to z bencinsko Cordobo, ki ima samo 60 PS ... in to na ravnem... ampak to predvsem zato, ker sem navajen dizla, pri katerem se vse dogaja na nizjih obratih... :) ...

 

Koliko casa se ti pa to dogaja? Ze dlje ali sele kratek cas? Jaz bi prej rekel, da je nekaj narobe z avtom (drsi sklopka ali kaj podobnega ...). Nisem pa toliko v tem, da bi znal svetovati, kaj je lahko narobe :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No jaz sem imel zadnji? podobne probleme pri speljevanju na AC, kjer ni nekih velikih klancev (bila je nesre?a, zato smo speljevali). Pod 2000 obrati ni bilo nobene prave mo?i in mi je uspelo po dolgem ?asu, da mi je avto crknil ene 2x.

Ko sem izklopil klimo je bilo sicer malo bolje, vendar ?e vedno ne tako kot pri speljevanju na ravnem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor! Te?ko povem, koliko ?asa se mi to dogaja, ker imam avto samo 2.000km in ne vem, kaj se je prej dogajalo z njim oziroma kak?en naj bi bil. Vem samo, da pri nobenem dizlu do sedaj, teh te?av nisem imel (pri bencinarju pa sploh ne). Po ravnini z avtom ?isto normalno speljujem in ni nobenih te?av, ampak v klanec pa nima nobene mo?i, dokler ne zagrabi turbina. Se pravi, da je do 2.000 obratov popolnoma mrtev, ?e pa ?elim speljat pa cvilijo gume, kar spet ni dobro :ne vem: Mogo?e ?e kdo sumi na kako stvar?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor! Te?ko povem, koliko ?asa se mi to dogaja, ker imam avto samo 2.000km in ne vem, kaj se je prej dogajalo z njim oziroma kak?en naj bi bil. Vem samo, da pri nobenem dizlu do sedaj, teh te?av nisem imel (pri bencinarju pa sploh ne). Po ravnini z avtom ?isto normalno speljujem in ni nobenih te?av, ampak v klanec pa nima nobene mo?i, dokler ne zagrabi turbina. Se pravi, da je do 2.000 obratov popolnoma mrtev, ?e pa ?elim speljat pa cvilijo gume, kar spet ni dobro :ne vem: Mogo?e ?e kdo sumi na kako stvar?

 

problem dobave nafte / pritiska crpalke?? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem klical g. Simona v Medvode pa se naro?il na servis. To te?avo sem mu sicer pozabil omeniti, bom pa avto vseeno peljal, ker je treba zamenjat podlo?ke pri ?obah, verjetno kaki filter itd. Pa ga bom prosil, naj ?e to pogleda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon je ?e tolko teh dizlc previja?il, da ti bo iz glave vedel to?no v ?em je te?ava (upam le da je kak?na manj?a zadeva in bo cena ugodna, potem pa zoom-zoom dalje)! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer bi moral probat, da bi lahko rekel a je kaj narobe glede na to, da sem neko? imel enak avto s takim motorjem. Je pa res, da pod 2000 obratov je bil izredno mrtev in neodziven pol pa naenkrat eksplozija mo?i. Sem vozil ?e kar nekaj dieslov sam ta je bil precej izjemen ampak se je dalo prav lepo peljat. Pri ?tartu v klanec pa pa? ro?na nato pa sinhrono delovanje obeh nog in rahlo spu??anje sklopke, da malo zdrsi nato pa ujet prestavo pa ne bo ni? cvililo pri speljevanju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer bi moral probat, da bi lahko rekel a je kaj narobe glede na to, da sem neko? imel enak avto s takim motorjem. Je pa res, da pod 2000 obratov je bil izredno mrtev in neodziven pol pa naenkrat eksplozija mo?i. Sem vozil ?e kar nekaj dieslov sam ta je bil precej izjemen ampak se je dalo prav lepo peljat. Pri ?tartu v klanec pa pa? ro?na nato pa sinhrono delovanje obeh nog in rahlo spu??anje sklopke, da malo zdrsi nato pa ujet prestavo pa ne bo ni? cvililo pri speljevanju.

 

Res je,da je specifi?en ta motor in tudi res je,da je treba kar orenk nabit gas v kak hud klanec.

Ve?krat mislim,da bo vse odletelo skozi havbo.Malo ?udna mi je ta sklopka. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponavadi ?e je sklopka hin potem avto ne crkuje ampak sklopka drsi avto pa stoji ali pa ne more? oddvojiti motorja od menjalnika to je pa druga skrajnost.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.