Skoči na vsebino

Veliki servis M6... 2008+


Priporočeno sporočilo

Ok... prevo?enih imam nekaj ?ez 100k km in bo po?asi treba za?et mislit o velikem servisu. Ker Mazdinih servisov ne poznam kaj dosti, me zanima kje blizu koro?ke se nahaja kak dober mehanik, ki bo to zdilal za neko razumno ceno?

 

Vem da so mazdini servisi dragi ko hudi? (po povpra?evanju 1100-1250?) in me zanima ali se spla?a to zadevo po?timat tudi pri kakem doma?em mehaniku? Al je mazda res tako kompleksna da tega ni za reskirat? <_<

 

Rad bi menjal tudi komplet diske in pakne (mi pri zaviranju nad 160km/h trese), naredil optiko itd... v glavnem ko pride avto s servisa ima da je mir in je po?timan kot je treba...

 

 

Pozna kdo kak?no dobro spletno trgovino z mazda deli?... da si malo izra?unam koiko me pride goli material.

 

 

BTW: ?e tema ?e obstaja, bi prosil za prestavitev posta... iskalnik ?al ne najde ni? meni uporabnega :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej, moje mnenje je tako: zakaj bi iskal naokrog nekoga, pa ne ve? ali je pravi ali ne. Pri Medvodah ima? zanesljivega, ki ti bo za en dan posodil nadomestni avto. Do tja pa res ni tako dale?. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja v Medvodah (njihovi bli?ini) je res nek mehankar, ki nam servisira prakti?no polovico mazdurin s foruma (mogo?e sem ?e premalo rekel, hehe), cene solidne, strokovnost in odnos pa 1A! :jupiii::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je to kak poobla??eni servis? Morda kak kontakt?

 

Prevoz ni problem, ne bi pa red zdej v kak koper vozil avto :rolleyes:

 

Ima? ZS, pokli?i ga! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Ok... prevo?enih imam nekaj ?ez 100k km in bo po?asi treba za?et mislit o velikem servisu. Ker Mazdinih servisov ne poznam kaj dosti, me zanima kje blizu koro?ke se nahaja kak dober mehanik, ki bo to zdilal za neko razumno ceno?

 

Vem da so mazdini servisi dragi ko hudi? (po povpra?evanju 1100-1250?) in me zanima ali se spla?a to zadevo po?timat tudi pri kakem doma?em mehaniku? Al je mazda res tako kompleksna da tega ni za reskirat? <_<

 

Rad bi menjal tudi komplet diske in pakne (mi pri zaviranju nad 160km/h trese), naredil optiko itd... v glavnem ko pride avto s servisa ima da je mir in je po?timan kot je treba...

Pozna kdo kak?no dobro spletno trgovino z mazda deli?... da si malo izra?unam koiko me pride goli material.

BTW: ?e tema ?e obstaja, bi prosil za prestavitev posta... iskalnik ?al ne najde ni? meni uporabnega :(

 

?ivjo!

 

?e ?e ni prepozno, v Avstriji stane velik servis 640? z vsemi originalnimi deli + MES garancija! PREVERJENO!!!

pa svoje olje lohk zravn prnese? in je ?e cenej!

lohk ti skeniram ra?un, ?e ne verjame? (oz. ?e kdo ne verjame)

se prav: vsi jermeni, natezovalci, filtri, olje...skratka vse po normativih za velik servis!

 

?e te zanima servis v AUT, mi pi? na prvat, da ne bo kdo s5 komentiru, da delamo nekateri reklamo za Avstrijce!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Mi lahko kdo posreduje kontakt mehankarja iz medvod prosim.

 

 

http://www.itis.si/AVTO-PELKO-VZDRZEVANJE-...H-VOZIL?6525052

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok... prevo?enih imam nekaj ?ez 100k km in bo po?asi treba za?et mislit o velikem servisu. Ker Mazdinih servisov ne poznam kaj dosti, me zanima kje blizu koro?ke se nahaja kak dober mehanik, ki bo to zdilal za neko razumno ceno?

 

Vem da so mazdini servisi dragi ko hudi? (po povpra?evanju 1100-1250?) in me zanima ali se spla?a to zadevo po?timat tudi pri kakem doma?em mehaniku? Al je mazda res tako kompleksna da tega ni za reskirat? <_<

 

Rad bi menjal tudi komplet diske in pakne (mi pri zaviranju nad 160km/h trese), naredil optiko itd... v glavnem ko pride avto s servisa ima da je mir in je po?timan kot je treba...

Pozna kdo kak?no dobro spletno trgovino z mazda deli?... da si malo izra?unam koiko me pride goli material.

BTW: ?e tema ?e obstaja, bi prosil za prestavitev posta... iskalnik ?al ne najde ni? meni uporabnega :(

 

serbus!

 

ej Mazda Schildberger v Avstriji!!

komplet velik servis z MES-om okrog 500?! Olje pa lohk mas s sabo!Dexelio! ?e rabi? povej!10?liter!

?e pri nas kupi? neoriginalne dele, te pride okrog 450? minimalno!

preveri!

l.p.

 

Ok... prevo?enih imam nekaj ?ez 100k km in bo po?asi treba za?et mislit o velikem servisu. Ker Mazdinih servisov ne poznam kaj dosti, me zanima kje blizu koro?ke se nahaja kak dober mehanik, ki bo to zdilal za neko razumno ceno?

 

Vem da so mazdini servisi dragi ko hudi? (po povpra?evanju 1100-1250?) in me zanima ali se spla?a to zadevo po?timat tudi pri kakem doma?em mehaniku? Al je mazda res tako kompleksna da tega ni za reskirat? <_<

 

Rad bi menjal tudi komplet diske in pakne (mi pri zaviranju nad 160km/h trese), naredil optiko itd... v glavnem ko pride avto s servisa ima da je mir in je po?timan kot je treba...

Pozna kdo kak?no dobro spletno trgovino z mazda deli?... da si malo izra?unam koiko me pride goli material.

BTW: ?e tema ?e obstaja, bi prosil za prestavitev posta... iskalnik ?al ne najde ni? meni uporabnega :(

 

aja glede diskov!

najceneje dobi? ponaredke pri Peru?u v Dravogradu za 350?, za isti denar ti jih v Avstriji ?e zamenjajo!!

PREVERJENO!

l.p

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

serbus!

 

ej Mazda Schildberger v Avstriji!!

komplet velik servis z MES-om okrog 500?! Olje pa lohk mas s sabo!Dexelio! ?e rabi? povej!10?liter!

?e pri nas kupi? neoriginalne dele, te pride okrog 450? minimalno!

preveri!

l.p.

aja glede diskov!

najceneje dobi? ponaredke pri Peru?u v Dravogradu za 350?, za isti denar ti jih v Avstriji ?e zamenjajo!!

PREVERJENO!

l.p

 

ponaredki za 350???????????????????????????????

 

Komplet na ebayu s plo??icami so 100? ?lovek pa sam jih zamenja? v Sloveniji!!!!!!!!!!!!!!!!

 

diski za 2008 sprednji - GH

http://www.ebay.de/itm/2-Bremsscheiben-pas...d#ht_1438wt_905

 

ali ?e ceneje

http://www.ebay.de/itm/2-Bremsscheiben-vor...#ht_2851wt_1139

 

zadnji s plo??icam (o?itno isti kot pri stari GG in GH)

http://www.ebay.de/itm/BREMSE-BREMSEN-SET-...=item46016378b3

 

Tale Avstrija je res zakon....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.