Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Nekaj podobnega sem že bral in takrat je bilo rečeno, da lahko v teh primerih mašino spravi v fazo samo uradni servis, ki ima uradno Mazda orodje za to. To orodje naj bi bilo sicer izjemno drago (10k), tako da tudi Pelko tukaj ne pride v poštev. Je pa to informacija iz druge roke.
    • Smo se že pogovarjali glede dežja. Tole mu je skurilo 10% dometa.    
    • Jaz verige nisem menjal, odmični gredi in glavno gred sem si označil preden sem odstranil napenjalec verige, verigo in odmični gredi. Ko sem nazaj sestavljal stvari, sem pred namestitvijo verige zopet odmični gredi in glavno gred postavil nazaj na oznake... Saj ravno za to mi ni jasno, kaj sem naredil narobe oziroma v čem je zdaj težava...
    • Da motor ni v fazi pomeni da se bati (pogonska gred) in ventili (odmična gred) ne vrtijo prav oz. da niso sinhroni.   Pri novi verigi/jermenu hitro zgrešiš en zob (razteg stare malo zamakne odmične). Za to imajo posebna orodja, da se fiksira odmične in pravilno obrne glavno gred. Mojstri jih delajo tudi sami, čeprav poznam tudi napake, ko si je mojster tako orodje naredil in zaj... 
    • Tule bi rabil podnapise, kaj točno to pomeni... Drugače glavno gred in odmični gredi sem povezal z verigo nazaj tako kot je bilo prej...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.