Jump to content

Torque PRO seznam dodatnih PID-ov

Create short link


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Mene pa zanima kje v PID spremenit  da ka?e polno ?tevilko   recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000  kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki  odkril tople vode :(

Pa prikaz vakum /boost turbine  dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ?

 

hvala za pomo?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Link to comment
Share on other sites

A so kje opisi kaj kaj pomeni kak?en PID (ok eni so straight forward za ene pa nimam blage kaj pomeni). Pa npr. raztegnjenost verige - katera je mejna vrednost? 15? Ali je ?e npr. 12 kriti?na?

 

Tako malo bolj za laike :)

Link to comment
Share on other sites

Mazdina navodila kako preveriti, raztegnjenost verige:

1. Start the engine and warm it up.

Engine coolant temperature: more than 65 degrees.

2. Before carrying out the inspection of chain elongation, prepare the vehicle in the following conditions.

Turn off the A / C switch

Turn off the lights, automatic lights and any other light.

Hold the steering wheel in the center.

3. Turn off the engine by turning the key to OFF.

4. Connect the M-MDS to the DLC-2.

5. Once you have identified the vehicle, select the following options from the home screen M-MDS.

(1). Select "Data Logger"

(2). Select "Modules".

(3). Select "PCM".

6. Select the PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"

7. Select the PID "RPM (RPM)"

8. Start the engine and run it at idle.

9. The value of PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)" will appear after 10 seconds after the engine start. Check the value to verify if the timing chain needs to be replaced or not.

 

10.44 degrees or less: the repair is complete.

10.45 degrees or more, perform repair procedure.

 

Note: If the value is 0, wait until the value changes and becomes different to 0.

 

P.S.: Mi pa? namesto MDSa priklopimo na? OBD vmesnik in pre?ekiramo z Forscanom ali Torque. V Forscanu je ime PIDa isto kot v teh navodilih, v Torque pa je potrebno PID dodati, je na 1.strani te teme.

  • Like 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima kje v PID spremenit  da ka?e polno ?tevilko   recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000  kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki  odkril tople vode :(

Pa prikaz vakum /boost turbine  dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ?

 

hvala za pomo?

Spreminjanje decimalk je enostavno:

1. Pritisne? in dr?i? PID ki ga ?eli? spremeniti (v tem primeru na DPF_REG_CNT), tako se ti odpre novo okno. Nato izbere? "Display configuration"

post-5522-0-32356000-1578934658_thumb.jpg

 

2. Nato se ti odpre novo okno in tukaj izbere? "Number of decimal places"

post-5522-0-49474200-1578935042_thumb.jpg

 

3. Nato pusti? Use display default prazno. V polje nad tem pa vtipka? kolk decimalk ho?e?, v tem primeru sem dal na 2decimalki, ?e ho?e? brez decimalk vtipka? 0 in pritisne? OK.

post-5522-0-59521500-1578935293_thumb.jpg

 

In tukaj se vidi da je zdaj PID DPF_REG_CNT na 2 decimalki.

post-5522-0-01086400-1578935408_thumb.jpg

 

Aja za vakuum/boost turbine jaz uporabljam tisti PID k je ?e v Torque in dela ok. Katerega ti uporablja??

post-5522-0-42008400-1578935602_thumb.jpg

  • Like 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kater OBD vmesnik uporabljate? Imam nekaj pocenskega, pa ga nebi ravno tla?il v "nov" avto, da se ne zgodi kaj nepri?akovanega. Sem ?e razmi?ljal o nabavi BlueDriver-ja, ima kdo? V?e? mi je, ker podpira Android in iOS, ker sem presedljal na iOS. V?asih sem isto uporabljal Torque na Androidu in sem bil zadovoljen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
pred 48 minutami je SpEkTr napisal:

Sej boš hitro videl če ni, nekje okoli 60% se mi zdi, se začne regeneracija.

Zanimivo se mi zdi, da je pretvorbeni faktor iz enot g/l v odstotke enostavno x10.

 

Torej sploh ne rabim gledat obeh, ker je drugi (v %) z 10 pomnožena vrednost prvega.

 

Pozna kdo PID za prevožene kilometre po števcu?

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo se mi zdi, da je pretvorbeni faktor iz enot g/l v odstotke enostavno x10.

 

Torej sploh ne rabim gledat obeh, ker je drugi (v %) z 10 pomnožena vrednost prvega.

 

Pozna kdo PID za prevožene kilometre po števcu?

 

Evo ti 😉

 

PREVOŽENI KILOMETRI 

Name: Total distance
Short Name: TOTAL DIS
PID: 22dd01
Equation: (A<16)+(B<8)+C
Min: 0.0
Max: 500000.0
Units: km

OBD header: 7E0

  • Like 1
  • Thanks 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je Aless napisal:

 

Evo ti 😉

 

PREVOŽENI KILOMETRI 

Name: Total distance
Short Name: TOTAL DIS
PID: 22dd01
Equation: (A<16)+(B<8)+C
Min: 0.0
Max: 500000.0
Units: km

OBD header: 7E0

Aless super in hvala. Imaš še kakšne nove, ki še niso bili objavljeni v tej temi ali datoteki "MZ" ?

Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami je Aless napisal:

 

Evo ti 😉

 

PREVOŽENI KILOMETRI 

Name: Total distance
Short Name: TOTAL DIS
PID: 22dd01
Equation: (A<16)+(B<8)+C
Min: 0.0
Max: 500000.0
Units: km

OBD header: 7E0

Ti PID-i so samo za Mazdo? Ali je to univerzalno za vse avte?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Link to comment
Share on other sites

Ok, vprašal sem zato, ker ima sodelavec Tiguana in mu je crknil ležaj. Po števcu bi naj imel 120k kilometrov...

Mogoče veš še to, je te podatke možno spreminjati? Ali je to možno samo brati?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je x-layer napisal:

Ok, vprašal sem zato, ker ima sodelavec Tiguana in mu je crknil ležaj. Po števcu bi naj imel 120k kilometrov...

Mogoče veš še to, je te podatke možno spreminjati? Ali je to možno samo brati?

 

ZA VW je VCDS in s tem lahko speminjaš oz. delaš vse kot na servisu.

Torque pa je samo za branje, napak in PID-ov oz. podatkov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

Evo, narisal sem graf nekaj PID parametrov (zaradi preglednosti normiranih) današnje 20 km vožnje (med 20 in 40 km po končani regeneraciji).

 

Ugotavljam, zakaj je DPF PM Accumulation 2 x strmo narastel in presegel DPF PM Generated, kot mi je predlagal @SpEkTr.

 

DPF perssure parameter (modra linija) mi je zelo sumljiv, večino časa se giblje med nekaj barov do 50 barov, na momente pa poskoči na 4.500 barov (kot da bi bila kakšna napaka v senzorju)!

 

Če koga zanima, prilagam še xls datoteko narejeno na osnovi log datoteke. Kakšni sklepi so dobrodošli.

 

 

slika.png.e23ae8e0b8d5f62d3dc0d9afa472c343.png

M6 CD175 GJ parametri Torque.xlsm

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

Uf, te špice pa sigurno niso ok. Daj ti to še malo spremljaj. Lahko da bi bila napaka v programu, ampak tole sigurno ni ok. Lahko še kdo posname in primerjamo.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Uf, te špice pa sigurno niso ok. Daj ti to še malo spremljaj. Lahko da bi bila napaka v programu, ampak tole sigurno ni ok. Lahko še kdo posname in primerjamo.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Ja se strinjam. Če algoritem te cca 500 x višje vrednosti od normalnih in ki trajajo cca 5 sekund upošteva v izračunu akumulacije, je to lahko razlog za sprožitev predčasne akumulacije. 

image.png.a40b1e5d2ee4e04e4b49a92c420edf30.png 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.