Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni noben problem postru?it diske, ?e ?e imajo primerno debelino, max. stru?enja je do -2,5 mm od debeline novih,ki so cca.20,5mm.Na ve?ini diskov je minimum napisan.servisi pa stru?ijo diske tudi v?asih ?e po prvi menjavi (pretrdih) plo??ic, zaradi deformirane nale?ne povr?ine,takrat se postru?ijo nekje na vsaki strani cca.0,2mm(do izravnave) in malokdo to sploh opazi,ni pa zaradi tega nih?e ogro?en, pa tudi zavore bodo prijele v kombinaciji z trw plo??icami odli?no.Tudi jaz poravnam diske pri menjavah plo??ic, ?e so deformirani in ?e imajo dovolj debeline.

 

V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes.

 

 

Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?.

Napisano

Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?.

 

Se je vredno ubiti za razliko 50??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se je vredno ubiti za razliko 50??

 

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

Napisano

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

 

To z s ztu?enjem je taka varianta, kot z kupovanjem poceni izdelkov;hitro se pokvarijo in ko prera?una? vidi?, da si pri?el ?e dra?je skozi.

Sicer pa smo ?e ugotovili, da so problem pri 6-kah pretrde in nekvalitetne original plo??ice.Meni je tudi treslo kot hudi? pri bremzanju.Sem samo vzel nove izredno kvalitetne plo??ice od Ferodo in ni? nisem stru?il diske (ker v bistvu sploh niso bili zviti ampak so jih zvijale trde plo??ice, ko so "ru?ile" po diskih). Sedaj ?e 30000 km ni problemov in avto bremza da je veselje.Najbolje to opazi? na feltnah;original plo??ice ne spu??ajo skoraj ni? ?rnega praha in niso feltne skoraj ni? umazane (razen seveda od blata :D ).Sej v bistvu ne morejo ni? spu??ati, ker se ni? ne rabijo.Moje stare so bile svetle kot ogledalo in trde kot kamen. ;)

 

 

Napisano

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

 

?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov

 

160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ic

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139

 

Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg

 

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052

 

PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original.

 

Zaklju?ek naredi sam

 

 

 

P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov

 

160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ic

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139

 

Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg

 

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052

 

PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original.

 

Zaklju?ek naredi sam

P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati

 

 

 

Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.

Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo :cheers: .

Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. :D

Napisano

Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.

Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo :cheers: .

Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. :D

 

No iz kje si :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni

 

menjavam zadnje diske na M6 '04 2.0 CD karavan... Na netu sem na?el znamke:

* zimmeremann

* open parts

* nk

* ferodo

* bosch

* ate

Cene so od 30-60?/kos

Pri enih pi?ejo, da imajo lakirano povr?ino??

Kaj menite, kateri so dovolj dobri?

?e to:

katere zavorne plo??ice uporabljate? in kje jih kupite? namre? kupil sem nove "xy" za 55? pa mi po 15kkm ?e vedno cvilijo (sprednje) :hudicek::angry2:

 

Hvala!

Napisano

?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje.

 

Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no :hudicek: , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente.

Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.

Napisano

Jaz sem dal v?eraj 25? za disk FERODO, in plo??ice 38? TEXTAR stari diski ne trosijo so pa ?e pod minimalno debelino.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje.

 

Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no :hudicek: , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente.

Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.

[/quo

 

Pozabil si ?e napisat da je zelo va?no KDO in kako diske stru?i,ker pri nepravilnem vpetju in centriranju diskov je lahko pravo sr...je.Me pa veseli da se vsaj nekdo strinja z mano(sem ?e mislil da sem edini na tem forumu). :vesel:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi).

 

Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?.

 

ponudbo za diske sem tudi ?e na?el:

 

trw

at

 

kdo pozna?

Mnenja?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi).

 

Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?.

 

ponudbo za diske sem tudi ?e na?el:

 

trw

at

 

kdo pozna?

Mnenja?

 

Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol?

 

Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral.

 

Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....

Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....

Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo.

 

Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. :) Kapi? :)

 

LP,

post-3203-1349417686_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

KApi? kapi? ampak jaz sem za referenco vzel tole

 

Evo menjal sem plo??ice

 

?e dela? to ni trebas ?eljusti stran za disk pa ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. :) Kapi? :)

 

LP,

 

?eljusti polo?i? na disk, da lahko zamenja? plo??ice potem pa kar nazaj? Saj jih ne rabi? ne vem kam dale? prestavit.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Jaz imam na original diske vgrajene Textar plo??ice, ?e pri 95tkm, zdaj imam 117tkm in je vse ok. Ne cvili, ne trese, vse normalno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.