Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, meni tudi trese pri dobrih 60k km (M6 CD129, l. 2011), kljub temu da je avto vo?en na dalj?e relacije in da nimam na?ina vo?nje "gas-bremza-gas-bremza". Zdaj za diske sem se dogovoril, da mi jih bodo menjali pod garancijo. Kako je pa s plo??icami? Se spla?a vzet neoriginalne? Katere in kje? Hvala.

12360_1.png
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme.

 

Imam mazdo 6 CD129 letnik 2011 in na njej 120 kkm (sem prvi lastnik).

Kli?ejo me iz servisa da je treba nujno menjat sprednje diske, sprednje plo??ice in zadnje plo??ice? Tako malo kilometrov in ?e je treba menjati diske? Brat ima Vectro (ki sem mu jo prodal jaz - kupljena nova) 150 kkm in nobene menjave diskov, prav tako prijatleji imajo Passata 150 kkm (kupjen nov) in prav tako nobene menjave diskov.

 

A so pri tej mazdi 6 res diski tako zani?? 

 

Da se diski obrabijo v 120 km, plo??ice sem menjal SAMO EN KRAT!!! To je neverjetno, saj so plo??ice gor zato da se obrabijo!!!

Pri bremzanju ni ni? treslo oz je bremzalo normalno. No edino mogo?e pri zaviranju iz 180-80 km/h je malce treslo, ampak takrat so bile zavore max obremenjene. Razumem, da sem imel malce bolj agresivno vo?njo, vendar z gumami (poletni in zimski komplet skupaj) sem naredil cca 90.000 km in zimske bom imel ?e eno sezono) tako da to ni neka ?PORTNA VO?NJA!

Imel sem ?kodo favoritko in nikoli nisem menjal diskov; kupil jo pri 50 kkma in ko sem jo prodal je imela 260 kkm. Da ne omenjam KATRCE - o?e je naredil 110 kkma, jaz dodatnih 130 kkma in moj pbrat ?e oddatnih 90 kkma. Ve? kot 300 kkma in brez menjave diskov. WTF Mazda.

 

A kdo ve koliko bo to cca stalo na uradnem servisu v LJ?

Napisano

Mazdina precej ?ibka to?ka so dejansko zavore, tako da ?e ti jih bodo menjali pod garancijo, se ti vsekakor spla?a to izkoristit, da potem v nadaljevanju ne bo morebitnih te?av in sanacijah le-teh verjetno samopla?ni?ka. 

 

Ko omenja? Katrco - R4, a si prepri?an, da sploh ima diske? Ker njen sodobnih VW Hro?? ima namre? na vseh kolesih takoimenovane bobne. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

1. 120 tiso? km ni noben ?ude? da diski ne bi morali biti Fu?. Nekateri jih zjebejo ?e pri polovi?ni kilometrini.

 

2. Vpra?aj kok stane. Jaz bi kupil sam in prinesel material tja, oz menjal drugod.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Mazdina precej ?ibka to?ka so dejansko zavore, tako da ?e ti jih bodo menjali pod garancijo, se ti vsekakor spla?a to izkoristit, da potem v nadaljevanju ne bo morebitnih te?av in sanacijah le-teh verjetno samopla?ni?ka. 

 

Ko omenja? Katrco - R4, a si prepri?an, da sploh ima diske? Ker njen sodobnih VW Hro?? ima namre? na vseh kolesih takoimenovane bobne. :)

 

To ne bo ?lo pod garancijo, ker je kao obraba - potro?ni material.

 

Ja novej?e katrce (recimo R4 GTL) so imele spredaj diske.

Napisano

A ima kdo mogo?e pri roki podalj?ano garancijo Mazda. Moja je na servisu z avtom.

Ker avto je ?e v podalj?ai garanciji. Da vidim ?e sploh lahko te?im da gre to v garancijo.

 

A lahko kdo skenira oz slika pa da sem gor tekst podalj?ane garancije.

Plizzzz :)

 

Druga?e je avot ?e prirpravljen - cena 350?

Napisano

jaz imam skor 160.000km pa imam se prve diske (zadnji tudi)

menjal sem sprednje ploscice (in to ker so tele nove boljse in delujejo tudi ko je sneg/voda...sicer pa so precej mehke in ratuje feltna takoj crna), zadnje ploscice sem tud menjal na zadnjem servisu

isti avto in letnik kot tvoj

 

in seveda, to ne bo slo v garancijo, sploh pri 120k ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Cena bo kar sitnica na uradnem. Meni so menjali prednje plo??ice in je samo to pri?lo se mi cca. 200? (nimam ra?una pri roki, toda komplet mali servis + plo??ice je bil 450,00 ?).

 

Mogo?e re?i, da ti samo servis naredijo pa potem pelji avto do pelkota. Bo precej la?je za denarnico. Ali pa kot ?e predlagano, sam dostavi material.

Napisano

Mazdina precej ?ibka to?ka so dejansko zavore, tako da ?e ti jih bodo menjali pod garancijo, se ti vsekakor spla?a to izkoristit, da potem v nadaljevanju ne bo morebitnih te?av in sanacijah le-teh verjetno samopla?ni?ka. 

 

Ko omenja? Katrco - R4, a si prepri?an, da sploh ima diske? Ker njen sodobnih VW Hro?? ima namre? na vseh kolesih takoimenovane bobne. :)

 

Spo?tovani!

Saj ne da bi polemiziral, ampak tudi VW Hro?? je imel diske, seveda ne vsi modeli, ampak le "premium" model!

?e davnega 1967 je imel tip 1500 (verzija za Evropo) vgrajene spredaj diske in dvokro?ni zavorni sistem.

Lep pozdrav!                         Active

Napisano

Al pa ce gres v euroton pa ne kompliciras komplet diskov z zavoram 100?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem menjal pred kratkim diske vse sem dal od ATE  diski + plo??ice  200?  samo faking cvilijo s5 ...

ampak se ustavi haha ma? pa tudi seveda cenej?o opcijo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz sem pa na prej?nji dal komplet Textar, pa se mi zdi da ni cvililo ni?. So se mi pa kmalu zvili, ker je potem cilinder ?tekal. Klasika.

 

No pri novi ?e nisem menjal ni?. Zaenkrat tudi ni? ne trese. Naj tako ostane.  :jupiii:

Napisano

?ivijo!

 

Menjal sem sprednje diske plo??ice & zadnje plo??ice.

Zadnje plo??ice so bile res za menjat. Vendar pozor nikoli jih nisem menjal 120 kkma z enimi plo??icami.

Prednje plo??ice so bile tako tako. ?e enih 5 kkma bi naredile, vendar j ebilo treba menjat. to je bila 2. menjava prednjih plo??ic. Prvi? sem prednje plo??ice menjal na 58 kkm.

 

Glede diskov pa nisem prepri?an da jih je bilo treba menjat in mislim, da so me malce nategnili. Spodaj so slike - upam da se dobro vidi.

Zunanje starn diskov je bila obrabljena cca 1.3-1.4 mm. notranja starn diska pa cca 0.8 mm.

 

Ne vem kake so tovarni?ke zahteve, vendar materijala je ?e ogromno in diski bi zagotovo naredili ?e 20 kkm. Ali pa ?e ve?.

 

Kaj menite vi na podlagi spodnjih slik.

 

2015-08-21-103935.jpg

2015-08-21-103927.jpg

2015-08-21-103605.jpg

2015-08-21-103556.jpg

2015-08-21-103538.jpg

2015-08-21-103530.jpg

2015-08-21-103523.jpg

2015-08-21-103515.jpg

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.