Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni noben problem postru?it diske, ?e ?e imajo primerno debelino, max. stru?enja je do -2,5 mm od debeline novih,ki so cca.20,5mm.Na ve?ini diskov je minimum napisan.servisi pa stru?ijo diske tudi v?asih ?e po prvi menjavi (pretrdih) plo??ic, zaradi deformirane nale?ne povr?ine,takrat se postru?ijo nekje na vsaki strani cca.0,2mm(do izravnave) in malokdo to sploh opazi,ni pa zaradi tega nih?e ogro?en, pa tudi zavore bodo prijele v kombinaciji z trw plo??icami odli?no.Tudi jaz poravnam diske pri menjavah plo??ic, ?e so deformirani in ?e imajo dovolj debeline.

 

V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes.

 

 

Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?.

Napisano

Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?.

 

Se je vredno ubiti za razliko 50??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se je vredno ubiti za razliko 50??

 

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

Napisano

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

 

To z s ztu?enjem je taka varianta, kot z kupovanjem poceni izdelkov;hitro se pokvarijo in ko prera?una? vidi?, da si pri?el ?e dra?je skozi.

Sicer pa smo ?e ugotovili, da so problem pri 6-kah pretrde in nekvalitetne original plo??ice.Meni je tudi treslo kot hudi? pri bremzanju.Sem samo vzel nove izredno kvalitetne plo??ice od Ferodo in ni? nisem stru?il diske (ker v bistvu sploh niso bili zviti ampak so jih zvijale trde plo??ice, ko so "ru?ile" po diskih). Sedaj ?e 30000 km ni problemov in avto bremza da je veselje.Najbolje to opazi? na feltnah;original plo??ice ne spu??ajo skoraj ni? ?rnega praha in niso feltne skoraj ni? umazane (razen seveda od blata :D ).Sej v bistvu ne morejo ni? spu??ati, ker se ni? ne rabijo.Moje stare so bile svetle kot ogledalo in trde kot kamen. ;)

 

 

Napisano

Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).

 

?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov

 

160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ic

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139

 

Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg

 

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052

 

PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original.

 

Zaklju?ek naredi sam

 

 

 

P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek novi diski so veliiiiiko cenej?i, zamenja? jih sam brez problemov

 

160? je komplet prednjih in zadnjih ?ajb s kompletom plo??ic

http://www.ebay.de/itm/MAZDA-6-BREMSSCHEIB...#ht_4622wt_1139

 

Diski s po?tnino te pridejo ceneje kot stru?enje + delo - torej nateg

 

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-Bremse...#ht_3887wt_1052

 

PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original.

 

Zaklju?ek naredi sam

P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati

 

 

 

Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.

Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo :cheers: .

Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. :D

Napisano

Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.

Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo :cheers: .

Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem. :D

 

No iz kje si :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni

 

menjavam zadnje diske na M6 '04 2.0 CD karavan... Na netu sem na?el znamke:

* zimmeremann

* open parts

* nk

* ferodo

* bosch

* ate

Cene so od 30-60?/kos

Pri enih pi?ejo, da imajo lakirano povr?ino??

Kaj menite, kateri so dovolj dobri?

?e to:

katere zavorne plo??ice uporabljate? in kje jih kupite? namre? kupil sem nove "xy" za 55? pa mi po 15kkm ?e vedno cvilijo (sprednje) :hudicek::angry2:

 

Hvala!

Napisano

?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje.

 

Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no :hudicek: , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente.

Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.

Napisano

Jaz sem dal v?eraj 25? za disk FERODO, in plo??ice 38? TEXTAR stari diski ne trosijo so pa ?e pod minimalno debelino.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje.

 

Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no :hudicek: , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente.

Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.

[/quo

 

Pozabil si ?e napisat da je zelo va?no KDO in kako diske stru?i,ker pri nepravilnem vpetju in centriranju diskov je lahko pravo sr...je.Me pa veseli da se vsaj nekdo strinja z mano(sem ?e mislil da sem edini na tem forumu). :vesel:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi).

 

Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?.

 

ponudbo za diske sem tudi ?e na?el:

 

trw

at

 

kdo pozna?

Mnenja?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi).

 

Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?.

 

ponudbo za diske sem tudi ?e na?el:

 

trw

at

 

kdo pozna?

Mnenja?

 

Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol?

 

Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral.

 

Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....

Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....

Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo.

 

Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. :) Kapi? :)

 

LP,

post-3203-1349417686_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

KApi? kapi? ampak jaz sem za referenco vzel tole

 

Evo menjal sem plo??ice

 

?e dela? to ni trebas ?eljusti stran za disk pa ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. :) Kapi? :)

 

LP,

 

?eljusti polo?i? na disk, da lahko zamenja? plo??ice potem pa kar nazaj? Saj jih ne rabi? ne vem kam dale? prestavit.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Jaz imam na original diske vgrajene Textar plo??ice, ?e pri 95tkm, zdaj imam 117tkm in je vse ok. Ne cvili, ne trese, vse normalno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.