Skoči na vsebino

Veriga pri mazdi 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko je meni prvi? za?ela utripat, sem najprej klical Pelkota in njegov odgovor je bil, da je ali servisni interval ali veriga. Glede na to, da je avto bil teden pred tem na rednem servisu, sva pri?la do zaklju?ka, da so po vsej verjetnosti na Selmarju pozabili resetirat interval. Sem se oglasil pri njih in dejansko je bilo to to. PID je takrat bil 9,5. Cca 3 mesece po tem (po cca 17.000 km) je za?ela zopet utripat. Po pogovoru s Pelkotom je bila edina preostala opcija, glede na ostala dejstva o avtomobilu, veriga.

 

Nato sem ?ez vikend sam dosti raziskoval o tem. Povsod je bil razlog ali veriga ali interval. Enako mi je v za?etku decembra potrdil Majes v BTC-ju, kjer so mi jo potem tudi menjali. Torej, tako internet (pa? najmanj zanesljiv vir informacij), kot Majes in Pelko ("nekoliko" bolj zanesljiva) so povedali enako.

Napisano

Ok mo?no, pri meni pa je utripala DPF lu?ka, in je bila fu? sonda na DPF filtru. Res da je bil to 2.0 motor, ne vem zakaj bi menjali pri 2.2,ampak dobro. ?e vedno potem ne vemo, katera lu?ka se potem pri?ge oz. utripa, ?e je sonda na  DPF fu?? Aja, to smo rekli, gori DPF. Kaj pa tista prva opcija potem, ko naj bi se samo vozil naprej, da se filter sam s?isti. Ponavadi je tudi gorela DPF lu?ka.

Napisano

Ja, jaz pi?em izklju?no za 2.2, pri 2.0 ne vem, kako je. Baje, da je pri 2.2 vse, kar je povezano z DPF-om vezano na gore?o DPF lu?ko.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Moja Mazda6 2,2 CD letnik 2011 bo ?ez en mesec stara 5 let in potem izven garancije. Vseskozi redno servisirana. Imam 130.000 km.

Kaj, ?e se mi npr. ?ez 2 meseca pri?ge lu?ka za menjat verigo ?

Ali se lahko samo pod nosom obri?em, ali lahko pri?akujem kak?no podporo - kulanca,....itd. Kaj menite ?

Napisano

Kolikor vem, je kulanca. ?e si servisiral na uradnem vseskozi :) Sicer pa preveri ?e danes, koliko ima? raztegnjeno verigo. Hint: ELM327

Napisano

Kolikor vem, je kulanca. ?e si servisiral na uradnem vseskozi :) Sicer pa preveri ?e danes, koliko ima? raztegnjeno verigo. Hint: ELM327

in kako ti elm to poka?e????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej, SpEkTr ?

A ma? to zadevo ? Bi mi preveru ?

S kje si ?

Gorenjska, Kranj

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

in kako ti elm to poka?e????

Vidi? kako odstopanje ma veriga v stopinjah, sej ti to ve?
Napisano

Ja ampak meni noben odb tega ne kaze...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem ce je to to....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je je, mam original izpisek iz servisa, kjer je identi?en PID naveden.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Potem pridem ?e jaz na pregled:)

Komot, pa ?e psa pripelji za sabo, da se bosta malo "pozabavala" z na?o, zdaj, ko je uraden oplojevalec :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ali je poleg utripajo?e DPF lu?ke ?e kak?en znak, da bo kmalu ?as za menjavo verige? Ker pri moji M6 (letnik 2011, oktober) se mi ob?asno zdi, da se sli?i nekak?no ro?ljanje, zlasti pri hladnem motorju, omenjena lu?ka pa NE utripa. Ni glasno, se pa sli?i oz. jaz sli?im. :rolleyes: Prevo?enih imam trenutno 115k km, rad bi pa zadevo porihtal ?e v garanciji, ki se izte?e ?ez cca. pol leta...

12360_1.png
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ne skrbi nebos imel problemov :)

 

Najprej moram sploh nabaviti verigo, da imam lahko potem probleme. :D Naj bi bila neka "rjava ?katla z zelenim napisom" dobra, ampak jasno nimam pojma kaj naj bi to bilo. Mi lahko kdo prosim priporo?i kako firmo oz ?e imate celo direkt link, da pri nas naro?im? 

 

Hvala!

Napisano

Najprej moram sploh nabaviti verigo, da imam lahko potem probleme. :D Naj bi bila neka "rjava ?katla z zelenim napisom" dobra, ampak jasno nimam pojma kaj naj bi to bilo. Mi lahko kdo prosim priporo?i kako firmo oz ?e imate celo direkt link, da pri nas naro?im? 

 

Hvala!

in zakaj jo bo? imel sabo? Da bo? jo menjal ko sneg pada?? V vsakem primeru ?e pride do problemov bo? ali moral peljati v servis, ali pa avtovleko....ketna v roki ti pomaga toliko kot italjanu angle?ki slovar

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Haha... Pa jasno je potreba, saj ne nabavljam, da bom okol vratu nosil. :D

 

Treba menjat in je Pelko rekel naj nabavim veriga komplet (ker bi bilo lahko kje prej kot iz anglije). Ampak kjerkoli gledam pri nas in po nem?kih straneh so samo ketne in ne celega kompleta.

 

Kak?na ideja?

Napisano

Ja potem pa tako napisi. Si pa prvi za katerega sem slisal oz. prebral da mu je sla veriga pri prvi generaciji sestke bencinar.

Napisano

katoloske cifre imas tuki : http://mazdaepc.com/parts/MAZDA%206/AEGA09/C1/1200AA/2G84052/

Sama veriga LF0112201 te pride okol 130e za 2.0 147hp. https://www.autodoc.si/dayco/8108630

Kaj vse od garniture pa se potrebujes pa nevem. Najbolje da samo kataloske skopiras in jih nalimas v iskalnik na ebayu, autodoc, google....Napenjalec imas isto

recimo https://www.autodoc.si/topran/9496496.
 

Na ebayu imas regulator gredi al kaj je to https://www.ebay.com/itm/Mazda-2-0-2-3-2-5-3-5-6-MX-5-CX-7-TRIBUTE-VVT-ACTUATOR-GEAR-CAMSHAFT-ADJUSTER-LF-/252369764112?epid=1381768936&hash=item3ac268ff10:g:FkAAAOSwNRdX4Tth

 

Skratka drag sport razmisli, ce ni pametno vzeti od kaksne razbite motor. Je pa jeba ker 2.0 motorjev ni veliko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.