Skoči na vsebino

Veriga pri mazdi 6


tonc

Priporočeno sporočilo

Ko je meni prvi? za?ela utripat, sem najprej klical Pelkota in njegov odgovor je bil, da je ali servisni interval ali veriga. Glede na to, da je avto bil teden pred tem na rednem servisu, sva pri?la do zaklju?ka, da so po vsej verjetnosti na Selmarju pozabili resetirat interval. Sem se oglasil pri njih in dejansko je bilo to to. PID je takrat bil 9,5. Cca 3 mesece po tem (po cca 17.000 km) je za?ela zopet utripat. Po pogovoru s Pelkotom je bila edina preostala opcija, glede na ostala dejstva o avtomobilu, veriga.

 

Nato sem ?ez vikend sam dosti raziskoval o tem. Povsod je bil razlog ali veriga ali interval. Enako mi je v za?etku decembra potrdil Majes v BTC-ju, kjer so mi jo potem tudi menjali. Torej, tako internet (pa? najmanj zanesljiv vir informacij), kot Majes in Pelko ("nekoliko" bolj zanesljiva) so povedali enako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok mo?no, pri meni pa je utripala DPF lu?ka, in je bila fu? sonda na DPF filtru. Res da je bil to 2.0 motor, ne vem zakaj bi menjali pri 2.2,ampak dobro. ?e vedno potem ne vemo, katera lu?ka se potem pri?ge oz. utripa, ?e je sonda na  DPF fu?? Aja, to smo rekli, gori DPF. Kaj pa tista prva opcija potem, ko naj bi se samo vozil naprej, da se filter sam s?isti. Ponavadi je tudi gorela DPF lu?ka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Moja Mazda6 2,2 CD letnik 2011 bo ?ez en mesec stara 5 let in potem izven garancije. Vseskozi redno servisirana. Imam 130.000 km.

Kaj, ?e se mi npr. ?ez 2 meseca pri?ge lu?ka za menjat verigo ?

Ali se lahko samo pod nosom obri?em, ali lahko pri?akujem kak?no podporo - kulanca,....itd. Kaj menite ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem, je kulanca. ?e si servisiral na uradnem vseskozi :) Sicer pa preveri ?e danes, koliko ima? raztegnjeno verigo. Hint: ELM327

in kako ti elm to poka?e????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ali je poleg utripajo?e DPF lu?ke ?e kak?en znak, da bo kmalu ?as za menjavo verige? Ker pri moji M6 (letnik 2011, oktober) se mi ob?asno zdi, da se sli?i nekak?no ro?ljanje, zlasti pri hladnem motorju, omenjena lu?ka pa NE utripa. Ni glasno, se pa sli?i oz. jaz sli?im. :rolleyes: Prevo?enih imam trenutno 115k km, rad bi pa zadevo porihtal ?e v garanciji, ki se izte?e ?ez cca. pol leta...

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Ne skrbi nebos imel problemov :)

 

Najprej moram sploh nabaviti verigo, da imam lahko potem probleme. :D Naj bi bila neka "rjava ?katla z zelenim napisom" dobra, ampak jasno nimam pojma kaj naj bi to bilo. Mi lahko kdo prosim priporo?i kako firmo oz ?e imate celo direkt link, da pri nas naro?im? 

 

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej moram sploh nabaviti verigo, da imam lahko potem probleme. :D Naj bi bila neka "rjava ?katla z zelenim napisom" dobra, ampak jasno nimam pojma kaj naj bi to bilo. Mi lahko kdo prosim priporo?i kako firmo oz ?e imate celo direkt link, da pri nas naro?im? 

 

Hvala!

in zakaj jo bo? imel sabo? Da bo? jo menjal ko sneg pada?? V vsakem primeru ?e pride do problemov bo? ali moral peljati v servis, ali pa avtovleko....ketna v roki ti pomaga toliko kot italjanu angle?ki slovar

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

katoloske cifre imas tuki : http://mazdaepc.com/parts/MAZDA%206/AEGA09/C1/1200AA/2G84052/

Sama veriga LF0112201 te pride okol 130e za 2.0 147hp. https://www.autodoc.si/dayco/8108630

Kaj vse od garniture pa se potrebujes pa nevem. Najbolje da samo kataloske skopiras in jih nalimas v iskalnik na ebayu, autodoc, google....Napenjalec imas isto

recimo https://www.autodoc.si/topran/9496496.
 

Na ebayu imas regulator gredi al kaj je to https://www.ebay.com/itm/Mazda-2-0-2-3-2-5-3-5-6-MX-5-CX-7-TRIBUTE-VVT-ACTUATOR-GEAR-CAMSHAFT-ADJUSTER-LF-/252369764112?epid=1381768936&hash=item3ac268ff10:g:FkAAAOSwNRdX4Tth

 

Skratka drag sport razmisli, ce ni pametno vzeti od kaksne razbite motor. Je pa jeba ker 2.0 motorjev ni veliko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.