Skoči na vsebino

Hladilna teko?ina za M6


Priporočeno sporočilo

Imam eno glupo vpra?anje;kako vem,kak?no hladilno teko?ino moram doliti v hladilnik?

Baje, da ni vsaka za vsak hladilnik? :whatever:

 

zeleno.... :D - ?e je not ?e zelena.....kar verjetno je ker ima? eksoti?en avto....

?e pa misli? na candy, gorenje ali podobno, pa vode raje ne, daj raje plin :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelena ali rumena, sej to je verjetno isti ?morn, taka neke fluorescentne barve je v bistvu, druga opcija je pa rde?kasto roza - katere ne noter nalivat! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelena ali rumena, sej to je verjetno isti ?morn, taka neke fluorescentne barve je v bistvu, druga opcija je pa rde?kasto roza - katere ne noter nalivat! :P

 

Petrol torej NouGou. :blush:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Euroton povsod po SLo jo ima, ni noben bau bau je dobiti. Buhnedej pa rozne not (razen ?e totalno ne izprazni?), pa ?e to je te?ko. Rozna je za TDI :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja je tud blizu MIN ?rte. Barva je pa nekak?na modrozelena.

 

Zavij v prvo trgovino z avtodeli in vpra?aj za hladilno teko?ino za M6.Dali ti bodo eno tako temno plavo zeleno teko?ino, ki jo potem poljubno me?a? z vodo.Jaz sem jo imel tudi nekje na min. pa ne gre ne vem koliko noter-mogo?e kak?en deci.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelena ali rumena, sej to je verjetno isti ?morn, taka neke fluorescentne barve je v bistvu, druga opcija je pa rde?kasto roza - katere ne noter nalivat! :P

 

Niti pod razno ni isto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

V?eraj sem tudi jaz dolil zeleno, ker je bil nivo pri hladnem malo nad MIN. Ker pa je pri M6 zelo majhna meja med MIN in MAX, sem jo nalil malo preve?. Pri ogreti ma?ini je pol cm nad MAX. Je to toliko narobe, da bi moral malo teko?ine spustiti ven, ali naj pustim? Ker poleti, ko bo res vro?e, se bo sigurno nivo ?e dvignil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam eno glupo vpra?anje;kako vem,kak?no hladilno teko?ino moram doliti v hladilnik?

Baje, da ni vsaka za vsak hladilnik? :whatever:

 

 

nima veze kaj da? notri, pazit pa mora? da jih ne me?a? eno z drugo, saj se baje za?ne penit( jaz sem to namenoma poskusu, pa ni blo nobenega penjenja).... da pa ne nardi? narobe, stankaj vso hladilno vn in novo daj notri+ destilirana voda.... saj sama teko?ina je dokaj agresivna... tako da ?e ti hladilni sistem dr?i 5 litrov da? razmerje 3 litre teko?ine za hlajenje + 2 litra destilirane vode(destilirane pa zato, da se ti pol kamen ne za?ne delat)

 

pa lp

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nima veze kaj da? notri, pazit pa mora? da jih ne me?a? eno z drugo, saj se baje za?ne penit( jaz sem to namenoma poskusu, pa ni blo nobenega penjenja).... da pa ne nardi? narobe, stankaj vso hladilno vn in novo daj notri+ destilirana voda.... saj sama teko?ina je dokaj agresivna... tako da ?e ti hladilni sistem dr?i 5 litrov da? razmerje 3 litre teko?ine za hlajenje + 2 litra destilirane vode(destilirane pa zato, da se ti pol kamen ne za?ne delat)

 

pa lp

 

Hvala.Sem ?e zdavnaj re?il zadevo tako, da ni bilo problema. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 let kasneje...

FL22 je mazdina oznaka in pomeni, da ce uporabljas hladilno tekocino s to oznako je tekocina ze originalno zmesana in se je ne sme mesati z vodo, ker v tem primeru naj bi dlje zdraza in jo nerabis tako pogosto menjati. Se mi zdi da pise na 10 let oz. 200k km... To je to. Je pa to zelena tekocina. Nobena umetnost. Se pa strinjam , da ce imas zeleno tekocina, da nebos notri dajal roza hladilne. Logicno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Na bivsi sestki je sel termostat in potrebujem zeleno tekocino. Mogoce kdo ve kje jo imajo pri nas na zalogi. Na bartogu, eurotonu, ravenol in ostalih stacunah je nimajo. Razne spletne zadeve iz tujine ne pridejo v postev, ker jo do cetrtka ze potrebujem. V najslabsem primeru pac uradni servis.

 

Edit: sem ze dobil na uradnemi servisu 5e/l

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako hladilno pa imajo novi skyactive Diesel motorji?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.