Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car


Ploki

Priporočeno sporočilo

Tudi predna bo?na se lahko, samo ne tak mo?no...jaz sem jih ?ist mal, se skoraj vidlo ni, pa mel homologirano, ampak temperature pa ni spu??al not...

 

 

Samo malo ima itak pomoje ze privzeto zatemnjeno ... 

 

http://www.lpp.si/pogosta-vprasanja/tehnicni-pregledi-homologacije

 

Koliko smejo biti zatemnjena stekla vozila oz. kak?ni so pogoji za zatemnitev stekel s folijo?

Sprednje vetrobransko steklo (z nalepljenimi folijami) mora prepu??ati minimalno 75% svetlobe, sprednja bo?na stekla pred B stebri?kom pa 70% svetlobe. Za zadnja bo?na in zadnje steklo omejitev glede minimalne prepustnosti svetlobe ni, vendar pa mora biti vozilo v primeru, ?e je zadnje steklo zatemnjeno tako, da prepu??a manj kot 30 % svetlobe, opremljeno z zunanjima vzvratnima ogledaloma na obeh straneh. Prakti?no so originalna stekla na vozilih ve?inoma tonirana, zaradi ?esar imajo tudi manj?o prepustnost svetlobe in sicer vetrobransko steklo 75% (torej toliko kot je predpisano) sprednja bo?na stekla pa 70-75%. To pomeni, da dejansko vetrobranskega stekla in sprednjih bo?nih stekel (pred B-stebri?kom) ni mogo?e ?e dodatno zatemniti s folijo, saj se v tem primeru prepustnost svetlobe zmanj?a pod minimalno predpisano vrednost.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Samo malo ima itak pomoje ze privzeto zatemnjeno ... 

 

http://www.lpp.si/pogosta-vprasanja/tehnicni-pregledi-homologacije

 

Koliko smejo biti zatemnjena stekla vozila oz. kak?ni so pogoji za zatemnitev stekel s folijo?

Sprednje vetrobransko steklo (z nalepljenimi folijami) mora prepu??ati minimalno 75% svetlobe, sprednja bo?na stekla pred B stebri?kom pa 70% svetlobe. Za zadnja bo?na in zadnje steklo omejitev glede minimalne prepustnosti svetlobe ni, vendar pa mora biti vozilo v primeru, ?e je zadnje steklo zatemnjeno tako, da prepu??a manj kot 30 % svetlobe, opremljeno z zunanjima vzvratnima ogledaloma na obeh straneh. Prakti?no so originalna stekla na vozilih ve?inoma tonirana, zaradi ?esar imajo tudi manj?o prepustnost svetlobe in sicer vetrobransko steklo 75% (torej toliko kot je predpisano) sprednja bo?na stekla pa 70-75%. To pomeni, da dejansko vetrobranskega stekla in sprednjih bo?nih stekel (pred B-stebri?kom) ni mogo?e ?e dodatno zatemniti s folijo, saj se v tem primeru prepustnost svetlobe zmanj?a pod minimalno predpisano vrednost.

 

Ja, je pa res, da je to 2004 bilo, sem ?e v MB na homologacijo ?el...

Je tudi klima bila preslaba in vro?e v avtu...po zatemnitvi pa zakon, tudi ?e je na soncu avto bil, ni bil tako razgret...

 

LP Ivan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih tudi ?ez tehni?nega ni bil problem s xenon-kitom prit (recimo na ?tajerskem avtodomu). Mojemu fotru je uspevalo celo od leta 2005-2013 :D Me ima, da bi v mojo 6-ko vrgel taisti kit noter, ker te ?arilne brlivke niso za nikamor - oziroma so prav nevarne. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A LED ?arnice pa so dovoljene? Ker sem si sedaj menjal pozicije za LED pa me zanima, ?e mi lahko kdo te?i :)

 

Glih take imajo najraje, ker to?no zaradi tega takoj rukne? tehni?nega, in si ob 500?. Seveda ?e se zapi?i v to.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale 'moja' skupna skoda je ta oskubljena Family edition (brez tempomata, rocna klima...) 105km pa me je prepricala da bi v primeru nakupa sel gledat samo ta novo octavio...

En detajl da ne zasmeti foruma :)

post-2637-0-70517500-1407993704_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep dokaz, da ima karavanka majhen prtlja?nik, ker mora? dat gor trugo.

 

Trugo imam vedno gor... notri so lezalniki, pene in podobna lahka sara... Nocem imeti prtljaznik poln do stropa.. ampak samo do roloja :) ... Itak je pa tako, da placa ni nikoli prevec :) ... 

 

Gume mal napumpi zadaj :)

 

Gume so dovolj napumpane... Samo so malo usrane, ker sem vceraj po blatu vozil in mogoce izgleda, da niso dovolj polne ...   :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
    • Ja je treba😂 Za boljši začetek tedna
    • Tole:    Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti. Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga. Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.  
    • Obstaja seks brez ljubezni. Obstaja ljubezen brez seksa. In obstajam jaz brez obojega...
    • Skoraj vse so že iznašli: kavo brez kofeina, pivo brez alkohola, avto brez šoferja, …… Le vlade brez kretenov še ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.