Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

D5 je res kr poskocna in kr zanesljiva zadevca. Kolega ma cipanga na 200hp prefuranih cca.330kkm potegne res ko sus :)

Napisano

Avtomatika te umiri, torej ja stari smo, tudi sam mam mal problema it nazaj na saltkebel....samo tako kot je Labi napisal ugotovis da je rocni nesmisel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avtomatika te umiri, torej ja stari smo, tudi sam mam mal problema it nazaj na saltkebel....samo tako kot je Labi napisal ugotovis da je rocni nesmisel

Razen ?e vozi? v "Hitri&drzni" :) tam rabi? ro?nega s ?imve? prestavami :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jest, a mas dual clutch ali torque converter

Ce po pravici povem, nimam pojma, kaksen je... Vem samo, da se odlicno obnasa... Bo kdo drugo povedal, kaksne avtomatske menjalnike imajo tanove sestice ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hehe, verjemi, da ni dual clutch ;)

 

Pri Mazdi pravijo, da avtomatika z dvema sklopkama ni optimalna (ob?asno bi jim celo verjel glede na moje izku?nje z DSG) tako, da vstrajajo s klasi?no optimirano avtomatiko.

 

 

Druga? pa moje mnenje - avtomatika v mestnih gne?ah absolutno da, ?e si da? pa malo du?ka na zavitih cestah pa je ro?ni menjalnik bolj u?iva?ki.

33112_1.png

Napisano

sem na?el tist ?lanek da so DCS slabi haha. :)

 

kaj jaz vem. bi takoj menjal torque converter za DCS na svojem.

pa ne da ni komot, ful je komot za vozit, sam strah me je kaj bo ko bo riknil menjalnik

Napisano

Uf crna je videt faking fantasticna! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zaparkiran ...  :zvizga:  :ne vem:

 

skitched-20151126-131000.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest, a mas dual clutch ali torque converter

Optimiran pretvornik navora ki ima cca 80% manj izgub kot ostali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

...

post-11-0-87868700-1449004047_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Optimiran pretvornik navora ki ima cca 80% manj izgub kot ostali.

 

kaj pa je optimirano? a so kje kake ?tevilke?

kak?na je pa kaj poraba :)

 

mene v?asih kr mal zaboli povpre?na ko se po mestu vozim.

Napisano

?e moja dopoldanska od danes :)

post-185-0-89595600-1449175740_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja se cist strinjam s tabo da ji res pase tale kombinacija in seveda krajsa antenca ki je se ni na sliki

Ce bo pa vse po sreci dobi pa se crne cevlje ce seveda najdem kaj lepega za lepo ceno

ZoomZoom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.