Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Pozdravljeni.

 

Prosim za pomo? pri slede?i te?avi z MX5 1,8 l.2001, 105.000km, lastnik ?e 8 let:

- v?eraj zjutraj sem ga normalno zagnal, vendar je po par sekundah ugasnil, kot da bi mu odklopil vso elektriko, odvzel gorivo...., kar se je doslej zgodilo prvi?,

- poskusil sem ?e enkrat in zgodilo se je identi?no,

- poskusil sem ?e tretji? in nato ?e nekajkrat, vendar je zaganja? vrtel motor brez kakr?negakoli znaka ?ivljenja. Med verglanjem opazim, da kontrolka imobilizatorja (na rde?i podlagi je narisan klju?) nekajkrat utripne, nato ugasne, pri nekajsekundnem verglanju pa se to ?e pojavi nekajkrat,

- danes sem poskusil ?e nekajkrat, vendar le verglanje, in niti enega kiha ali kakega drugega znaka ?ivljenja motorja.

 

Doslej sem pri 90.000 km zamenjal le v?igne tuljave, drugih velikih te?av pa ?e nisem imel. ?e sre?a (???), da se mi je to zgodilo na doma?em dvori??u in ne kje na poti.

 

PROSIM za pomo? oz. nasvet kje naj za?nem kontrolo, saj avta ne morem brez vleke spraviti na noben servis.

 

HVALA in le pozdrav vsem,

 

Bo?tjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogo?e kaj s samo blokado motorja, da ne zazna ?ipa v klju?u? bencin med verglanjem dobi v motor?da ni mogo?e benz pumpa..

 

od kod pa si?


miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogo?e kaj s samo blokado motorja, da ne zazna ?ipa v klju?u? bencin med verglanjem dobi v motor?da ni mogo?e benz pumpa..

 

od kod pa si?

 

Zdravo.

Res sem zamenjal klju?, ker sem v petek nekje zalo?il klju?, ki sem ga uporabljal prej, vendar ga ne najdem. Je pa ta drugi klju? tudi original od avta. A ima letnik 2001 ?e ?ip v klju?u? Klju? ni ni? posebnega, ni? odebeljen, pa? pa ima gumijasto dr?alo.

Kako oz. kje pa naj preverim dotok bencina v motor? ?e morda ena opazka: zdi se mi, da sem ob tem verglanju oz. ko sem nehal posku?ati zagnati motor, sli?al nek piskajo? zvok (pa? kot delovanje elektro motor?ka) zadaj desno, kar doslej ?e nisem zaznal - ne vem kje sploh ima MX ?rpalko za gorivo, zato ne znam presoditi. Me lahko usmeri? kako in kaj?

Sicer pa sem iz Ptuja.

Bo?tjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je dummy rezervni klju? brez ?ipa in zato ne bo? v?gal. Imobilizator ostane zaklenjen in lahk vergla? v prazno pa ne bo ni?.


33112_1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klju?i imajo ?ip ja,tut ?e je zelo majhno dr?alo ;) Pri rezervnih pa zelo odvisno, original rezervni bi lahko imel, kak?ni naknadno delani pa vpra?anje ?e se je kdo spu??al v stro?ek kodiranja..

 

?e deluje bencin pumpa se najla?i prever tko, da se sname cevka z dovoda v motornem delu, vmes pa nekdo zavergla, ampak ?e se sli?i nek resonan?ni zvok z vi?jo frekvenco med verglanjem, potem pumpa deluje.. lokacija pumpe je pa pod/za voznikovim sede?om

 

?al s ptujskega konca ne poznam nobenega mehanika, lahko pa priporo?am klic 'na?ega' obvlada?a, ?e mu pride kaj na misel..

 

kontakt:

AVTO PELKO


miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Share this post


Link to post
Share on other sites

?e se ne motim imobilizator prekine tuljave, kar pomeni: ni iskre na sve?ah, avto zato ne v?ge.


33112_1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vse ka?e, da je res problem s klju?em, ampak ?e pa ne najdem tistega, ki sem ga uporabljal prej.

Kaj splohlahko naredim, da overrajdam imobilizator? naj naro?im novi originalni klju?? Na rezervnem imam plo??ico s ?ifro original klju?ev, vendar ali bo to delovalo?

Tudi dummy klju? je identi?ne oblike oz. z identi?nim gumi dr?alom kot tisti, ki sem ga prej uporabljal...

 

OK, saj imam ?e en avto, ampak zadevo moram nekako re?iti.

Jutri preme?em celo hi?o zarad tega klju?a...

 

Bo?tjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na servisu se pomoje da naro?it nov klju?, ampak bo najbr? iz zlata in je cenej trikrat celo hi?o premetat :D

 

Prej ko se najde, prej se bo spet u?ival po cesti :party0035:


miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko vidim, da si s Ptuja, ti priporo?am obisk na?ega kolega Bobi-ja (on je ma?ek za mazde, garant ti bo znal kaj pomagat)! :cheers:


Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ?tevilko, ki jo ima? bo? dobil novi originalni klju?, lahko vpra?a? tudi ?tiftarja iz Qlanie ali ti lahko pomaga do klju?a ker se ukvarjajo tudi z temi stvarmi (sicer je mo?no da ga bo? moral potem ?e zakodirati pri Mazdi). Preveri koliko te to stane pri enem ali drugem.

 

Druga?e pa preveri ali ima dotok bencina in ali ima iskro na sve?kah.

 

Prvo pa poi??i stri klju? :D


Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vse ka?e, da je res problem s klju?em, ampak ?e pa ne najdem tistega, ki sem ga uporabljal prej.

Kaj splohlahko naredim, da overrajdam imobilizator? naj naro?im novi originalni klju?? Na rezervnem imam plo??ico s ?ifro original klju?ev, vendar ali bo to delovalo?

Tudi dummy klju? je identi?ne oblike oz. z identi?nim gumi dr?alom kot tisti, ki sem ga prej uporabljal...

 

OK, saj imam ?e en avto, ampak zadevo moram nekako re?iti.

Jutri preme?em celo hi?o zarad tega klju?a...

 

Bo?tjan

 

Najdi nekoga iz tvojega konca da ti naredi immo off na centrali in imas resen problem za vedno z kodami in kljuci :D

www.gistel.si

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najdi nekoga iz tvojega konca da ti naredi immo off na centrali in imas resen problem za vedno z kodami in kljuci :D

 

Kako pa to naredi??


Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako pa to naredi??

 

Ti pac naredijo bypass na elektroniki, da dela brez kode kljuca. Po moje je cenejse kot kupovati nov kljuc, jaz imam kolega d

ki dela to tukaj v Kopru. Ce ni druge peljes elektroniko v crnuce, pa ti jo bodo oni resili.


www.gistel.si

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na servisu se pomoje da naro?it nov klju?, ampak bo najbr? iz zlata in je cenej trikrat celo hi?o premetat :D

 

Prej ko se najde, prej se bo spet u?ival po cesti :party0035:

 

 

Zdravo.

 

Raje ne povem kje sem na?el klju? po ve? urah razmetavanja in "kr??enih Mati?kov" in "pisem rosnih"...

Skratka, klju? na?el, in tamala spet deluje. Klical servis in zate?il zakaj dajejo kot rezervo klju?e, ki ne deluje, se razmagneti ali karkoli ?e. Pa so mi hladno odvrnili, da naj se pripeljem in mi bodo ponovno kodirli klju?. Sicer pa se mi verjetno spet lahko zgodi, da se po nekem ?asu v predalu ponovno razmagneti ali ne? Ali je pa morda ce?lo potrebno npr. vsake pol leta klju? zamenjati in tako ohraniti pravilno kodo v ?ipu?

 

HVALA vsem, ki ste mi pomagali re?iti zadevo! Sedaj bom bolj priden na forumu in ?e lahko komu kaj pomagam, se bom potrudil po najbolj?ih mo?eh. Samo, kot vidite, pri avtih nisem ravno neki expert...

 

Pa naj se vam poto?im s ?e enim problemom, ki spremlja mojo MX5 ?e od kar jo imam (8 let!), vendar mi doslej ni znal ?e nih?e pomagati, ?al ?e najmanj slovenski poobla??eni serviserji, v Avstrijo pa ?e nisem stopil - sem se navadil rahlo ignorirati zadevo, ampak me vsake toliko ven vr?e:

- avto normalno v?iga ko je hladen in topel,

- ko se pripeljem na kri?i??e ali ko res po?asi prestavljam, padejo obrati praznega teka na okoli 550 in to traja 2 do 3 sekunde, nato se vrne na prbl. 900 obratov - v tem ?asu se ma?ina trese in z njo celi avto,

- tudi sicer avto vedno pri nizki obratih po?asnega speljevanja ali po?asnega premikanja v koloni zelo nemirno deluje in neenakomerno pospe?uje, cuka... vse do prbl. 1800 obratov, ko se o?itno nekaj zgodi z regulacijo vbrizga ali zmesi zrak-gorivo ali.... - nimam pojma, ampak avto vsaj po mojem ob?utku za?ne delovati v redu,

- najbolj te?no je sesedanje obratov prostega teka, ko se po dveh ali treh kilometrih zjutraj ali v hladnih dneh pripeljem do prvega kri?i??a......

 

S problemom sem bil ?e pri vsaj 5 poobla??enih serviserjih, pa mi pravijo: za avto 2001 nimajo ve? testerja, pustite ga nekaj dni pri nas, da preverimo, dva sta mi celo samo dvignila obrate prostega teka, en je nekaj delal na regulatorju zraka za prosti tek..... ampak nikoli niti malo bolj?e.

 

Ker mnogi na forumu dokazano veste kaj govorite in svetujete, spet fehtam koga izmed vas, ki veste kaj narediti.

 

Pozdrav,

Bo?tjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spucaj ohi?je lopute plina in preveri gumi cevi med motorjem in MAF senzorjem.


Kolega ?vaba mi je zadnji? rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaz sem moral ob podobnih simptomih - nihanju obratov - nastaviti TPS (senzor lopute plina), po tistem je avto spet tekel kot urca :)


LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

najbr? bo motor?ek prostega teka al pa je po?ena kaka cevka in ti vle?e fou? zrak


9526mg9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

?e se ti naslednji? zgodi tole z klju?em pa se mora tudi nekako resetirati kodo klju?a (vem da pri hondi ko se zaklene samo da? klju? notri in ga dr?i? na mestu u?iga nato sam prebere kodo klju?a ki pa ni v dr?alu ampak v sami strukturi klju?a. prav tako ima tudi ford.) za cukanje pa tudi jaz priporo?am da vzame? airbox ven in dobro spuca? sesalno loputo ter masni senzor ter preglej ?e ima? kje po?eno cev za zrak.


concept.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

?e se ti naslednji? zgodi tole z klju?em pa se mora tudi nekako resetirati kodo klju?a (vem da pri hondi ko se zaklene samo da? klju? notri in ga dr?i? na mestu u?iga nato sam prebere kodo klju?a ki pa ni v dr?alu ampak v sami strukturi klju?a. prav tako ima tudi ford.) za cukanje pa tudi jaz priporo?am da vzame? airbox ven in dobro spuca? sesalno loputo ter masni senzor ter preglej ?e ima? kje po?eno cev za zrak.

 

 

 

ta procedura je samo za dodat nov daljinec ?e je klju? ?e dodan u blokadi motorja, klju? se doda v blokado s testejem


9526mg9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

?e se ti naslednji? zgodi tole z klju?em pa se mora tudi nekako resetirati kodo klju?a (vem da pri hondi ko se zaklene samo da? klju? notri in ga dr?i? na mestu u?iga nato sam prebere kodo klju?a ki pa ni v dr?alu ampak v sami strukturi klju?a. prav tako ima tudi ford.) za cukanje pa tudi jaz priporo?am da vzame? airbox ven in dobro spuca? sesalno loputo ter masni senzor ter preglej ?e ima? kje po?eno cev za zrak.

 

?iv.

Preveril MAF (?ist), zra?no cev od filtra do ohi?ja sesalne lopute (nikjer po?ena), sesalna loputa na strani zra?ne cevi na mestih nekoliko siva (o?istil s krpo) - razdiral pa nisem ohi?ja lopute gasa.

Ali naj to naredim?

Ali naj razdrem tudi sesalni kolektor, ki je iz dveh delov? Kaj sploj je v njem - ?e kak?na dodatna loputa?

 

Bo?tjan

 

jaz sem moral ob podobnih simptomih - nihanju obratov - nastaviti TPS (senzor lopute plina), po tistem je avto spet tekel kot urca :)

 

Mi lahko prosim svetuje? kako, kdo in kje mi lahko preveri nastavitev tega senzorja? Ali lahko to naredim kar sam? Kako pa?

 

Bo?tjan

 

Ko vidim, da si s Ptuja, ti priporo?am obisk na?ega kolega Bobi-ja (on je ma?ek za mazde, garant ti bo znal kaj pomagat)! :cheers:

 

 

Hvala za nasvet - sem ga poiskal na forumu in mu poslal mail s kratkim opisom in idejo o sre?anju nekje na Ptuju.

Upam, da se mi oglasi nazaj in d poskusiva re?iti zadevo - javim!

 

Bo?tjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo na dolgo in ?iroko opisano kako zrihtat te?ave s prostim tekom. Ne garantiram da zadeva deluje tudi na NBjkah.

 

Prosti tek

 

LP

Jero


s2k_sig_transition_small.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je taka.... Ce si use spucal pa vseeno ni to to odklopi masni senzor (luftmeser) in ce avto deluje drugace kot prej potem dela pravilno. Pri v6 motorjih vem da majo motorcek prostega teka za tvoj motor pa nevem tocno. Preveri ce ga mas in ce je ga daj dol in dobro spucaj.


concept.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.