Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Sej ne da me mika kdaj kupt nov avto sam cena je pa kar visoka - za moj izbor :hohoho:

Mazda6Summary.pdf

Pa ?e motor 2.5 je baje preve? len

 

hmmm sam te mazde ni ve? - a je to mi?ljeno za nov model?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

hmmm sam te mazde ni ve? - a je to mi?ljeno za nov model?

 

?e gre? tle na konigurator je - edino ?e majo mal zastarelo stran :hohoho:

http://www.mazda.si/car-configurator/#/con...m6?bT1HREw2RUJH

 

Pa sem res ?ele zdele opazu da je tastara :vskalo:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Though our major auto show unveilings took place globally this season, don't think we didn't save a little something special for the world in Detroit!

 

Displayed for the first time, the first finished, GRAND-AM Road Racing-spec version of our twin-turbo, SKYACTIV-D diesel-powered 2014 Mazda6 took center stage for Mazda at the 2013 NAIAS, surrounded by the full line of its showroom-ready Mazda brethren.

 

Catch the race-prepped Mazda6 for the next two days at the show, then get ready to see it (and several others like it) rule Grand-Am's GX-class competition next weekend at the Rolex 24 in Daytona! — 2013 North American Int'l Auto Show | Mazda USA.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trio of SpeedSource-built, Mazdaspeed Motorsports-manned, twin-turbo, 2014 SKYACTIV? Diesel Mazda6 GRAND-AM Road Racing fighters, looking hungry for GX-class competition in this weekend's Rolex 24 Hours of Daytona!

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem danes naredil en krog... in jo malo poslikal... Prvi vtis je - odlicen avto... :) ... Sedaj sem pred dilemo, kaj vzeti ... novo sestico ali CX-5 ... :aaaaa:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

Vec slik je na voljo tukaj >> http://goo.gl/YZPZo

 

Sem pa vozil najmocnejso dizelsko karavanko (2,2, 175KS) avtomatik... Prvo kar sem opazil, so tipke za prestavljanje ob volanu... CX-5 tega recimo nima ... Notri je tako dobro izolirano, da sploh nisem vedel, da avto se laufa, ko sem sel enkrat ven, da bi poslikal ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, ta barva bi zelo pa?ala na CX-5. Od Marca naprej bo na voljo tudi na cx-5 :prstgor:

 

 

Tocno take barve CX-5 sem imel lani za cez vikend na testu :) >> http://goo.gl/8aTjO ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sem mislil, da je SouRed Rde?a. No, ta bo nova.

 

 

To, kako se imenuje barva pa ne vem... Niti ce je res tocno tak odtenek ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To, kako se imenuje barva pa ne vem... Niti ce je res tocno tak odtenek ;)

 

Ni ista ne, primerjal sem v salonu bordo rde?o cx-5 in novo M6. Pri M6 je rde?a bolj ?iva (vidna razlika) in ta bo na voljo tudi pri cx5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni ista ne, primerjal sem v salonu bordo rde?o cx-5 in novo M6. Pri M6 je rde?a bolj ?iva (vidna razlika) in ta bo na voljo tudi pri cx5.

 

 

Mozno... CX-5 sem vozil maja lani... in se mi je zdela tale sestica podobne barve :) ...

 

Se glede cen sestice...

Avstrijci imajo ze cene objavljene >> http://www.mazda.at/showroom/mazda6/specs/

 

Objavljena slika

 

Ce primerjam cene za CX-5 pri nas in pri Avstrijcih, smo ene 2.000 ? cenejsi... Tako sklepam, da bodo tudi pri nas cene za sestico ene 2.000? cenejse od teh v avstrisjkem ceniku...

 

Bo pa kot kaze ravno okoli 2.000 ? drazja od modela CX-5 ...

 

Menda bo cenik objavljen v naslednjih dneh tudi pri nas ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mozno... CX-5 sem vozil maja lani... in se mi je zdela tale sestica podobne barve :) ...

 

Se glede cen sestice...

Avstrijci imajo ze cene objavljene >> http://www.mazda.at/showroom/mazda6/specs/

 

Objavljena slika

 

Ce primerjam cene za CX-5 pri nas in pri Avstrijcih, smo ene 2.000 ? cenejsi... Tako sklepam, da bodo tudi pri nas cene za sestico ene 2.000? cenejse od teh v avstrisjkem ceniku...

 

Bo pa kot kaze ravno okoli 2.000 ? drazja od modela CX-5 ...

 

Menda bo cenik objavljen v naslednjih dneh tudi pri nas ...

 

?e je to res, pol sploh ni blizu stare ?estice ampak +5k.... :blink:

 

sam 2L manj porabe pri nekomu, ki dela 50.000 letno pomeni 1000L benza = 1.500? :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je to res, pol sploh ni blizu stare ?estice ampak +5k.... :blink:

 

sam 2L manj porabe pri nekomu, ki dela 50.000 letno pomeni 1000L benza = 1.500? :zvizga:

 

 

Noja... glih 5K+ ni... Prejsnja sestica se je po ceniku zacela pri nas pri dobrih 25K ? (1.8 ne stejem, ker je pri novi seriji ni... se zacne sele pri 2.0)... koncala pa pri skoraj 37K? za najdrazji model ...

 

Nova sestica pa je pri avstrijcih od 27K do dobrih 40K ?... Ce bodo pri nas tako kot pri CX-5 cene za 2K nizje, potem smo nekje tam tam... :) ... Pocakajmo na cenik, ki bo menda uradno na voljo v naslednjih dneh ...

 

Tale, ki sem jo vceraj vozil je bila top model (175KS, z vso opremo edino brez stresnega okna) ... in so rekli, da je cena "na u?" okoli 35K ? ...

 

Glede porabe pa so rekli, da so novinarji pri eni nemski reviji (nevem vec ali je rekel Auto Bild ali kaksna druga) namerili v realnih pogojih pod 5 litrov ... :aaaaa:

 

So pa koncno pogrunatli, da ce rabis prostor, in snames precko z rolojem, lahko tega spravis pod dno prtljaznika ... To vidis recimo tukaj v tem videu (pri nekje 1:45) >> http://www.autobild.de/videos/video-mazda6...ht-3671943.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni so dali cenik ze decembra?

bom sel skenirat

 

ja na webu so zelo zelo agilni glede tega, ?e vedno kraljuje mazda iz 2010, ki je ni ve? za dobiti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni so dali cenik ze decembra?

bom sel skenirat

 

evo ga

 

 

So pa cene kar precej nizje kot pri severnih sosedih :aaaaa::jupiii: Torej bo cena za sestico pri nas nizja od cene CX-5 ... Se ena dilema vec, za kaj se odlociti ... Obe sta mi vsec... :zvizga: ... sestica ima vec opreme oz. to bolj posodobljeno (radarski tempomat, avtomatik z volanskim prestavljanjem,...) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So pa cene kar precej nizje kot pri severnih sosedih :aaaaa::jupiii: Torej bo cena za sestico pri nas nizja od cene CX-5 ... Se ena dilema vec, za kaj se odlociti ... Obe sta mi vsec... :zvizga: ... sestica ima vec opreme oz. to bolj posodobljeno (radarski tempomat, avtomatik z volanskim prestavljanjem,...) ...

 

iz izkusenj ti povem, da gumbi na volanu za prestavljanje so igracka, ki se ti zdi cool sam prve dni...pol te mine in se vecinoma vozis na D

 

tko al tko, ko zavrtis volan in hoces prestavljat, zgubis kompas in ne ves kje je + in kje -

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo da je pri nas CX-5 cca jurja pa pol drazji od sestice, pri severnih sosedih pa je ravno obratno ... :)

 

Pri nas je najdrazja sestica 34.660, najdrazja CX-5 pa 36.060 ... Pri avstrijcih pa je najdrazja sestica 40.290, najdrazja CX-5 pa 38.690? ...

 

iz izkusenj ti povem, da gumbi na volanu za prestavljanje so igracka, ki se ti zdi cool sam prve dni...pol te mine in se vecinoma vozis na D

 

tko al tko, ko zavrtis volan in hoces prestavljat, zgubis kompas in ne ves kje je + in kje -

 

 

To mi je jasno... Itak bi avtomatika kupil ravno zaradi avtomatike :) ... in je rocni nacin itak vecinoma BV ... :blink:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to si pa zdej spluvu rocke ko da najvec saltas v kriziscu :P drgac je pa taka zadeva ful lustno resena pri c5 :D se samo obroc premika sredinski del je pri miru ... zgleda rahlo freaky ampak ... je uporabno :P

 

 

Ampak C5 nima rock za saltanje na volanu... Vsaj tista, ki sem jo vozil pred kaksnim letom ali dvema, je bila avtomatic, pa ni imela stikal za prestavljanje ob volanu... Ostalih tipk je bilo pa pri C5 absolutno prevec ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni so dali cenik ze decembra?

bom sel skenirat

 

evo ga

 

No to pa je ravno tistih 5k manj :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.