Skoči na vsebino

[6 prve generacije] sprednje zavore tresejo


Priporočeno sporočilo

Na koncu bo? pri?el na isto ceno kot ti je dal Pelko v ?tartu,?e ti bo nekdo ra?unal 3 ure po 30 eur+ddv in bog nedaj da se kaj zakomplicira si ga naj....

ma kaksne 3h, ce mehankar rabi 3h (realno delo brez kavic in debatk) za tako opravilo lahko kar zapre delavnico. Ce racuna 30eur+DDV pa naj kar caka mamice, ki mu bodo placevale take oderuske cene...sej drugace je menjava zavor precej osnovno opravilo, razen zracenja, ampak je itak veliko tutorialov na internetu tako, da ni panike :vesel: dovolj imam "pocasnih zlatarjev", vse na roko, vsi na minimalcih pa poceni vrtec in najvisje otroske dodatke...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti  ne bo? postavljal cen in normativov,meni pripada kavica,marenda ,tudi na wc sko?im,Zdaj kaj pa se ra?una stranki je drugo vpra?anje,tistim pa ki izsiljujejo  in pametujejo pa jim zara?unam tudi marendo.kosilo,pa tudi bakreno podlo?ko ?e rabi.Verjamem da tudi ti ne dela? vseh 8 ur ,tudi tebi pripada marenda,kavica,wc,?e se ti zdi vse skupaj predrago zavihaj rokave in si sam menjaj  zavore pa da te vidimo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti  ne bo? postavljal cen in normativov,meni pripada kavica,marenda ,tudi na wc sko?im,Zdaj kaj pa se ra?una stranki je drugo vpra?anje,tistim pa ki izsiljujejo  in pametujejo pa jim zara?unam tudi marendo.kosilo,pa tudi bakreno podlo?ko ?e rabi.Verjamem da tudi ti ne dela? vseh 8 ur ,tudi tebi pripada marenda,kavica,wc,?e se ti zdi vse skupaj predrago zavihaj rokave in si sam menjaj  zavore pa da te vidimo

ma dej ne seri, srednjo solo pa 30eur na uro plus ddv, bremze se vsak lahko nauci zamenjat, upam da pri frizerju tut placujes skret pa kavice hahah :harhar:  nebi reku, da bi delal res neki zapletenega, ne pa en bogi servis za avto...100eur za 2h dela, skret pa kavico se ti zdi normalno? a ves kok je minimalc v sloveniji, zgleda zivis v oblakih

Pri meni sta mislim da 2 delala menjavo komplet zavor v dobri uri, mogo?e malo ve?,1:20 nekje. Pomoje je ?isto realno da en dela 2 uri in ?e kaj zraven.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

2h kupim, ne kupim pa dodatne ure ce svoj material prinesem :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol bo? ?ele v ku... Na biciklu sem moral  zamenjat znucane zavorne obloge po borih 500km.

A ti jih je ratal prej kot v dveh urah zamenjat, al si moral vme? ?e na WC pa na kavico?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni ?tos v metal plo??icah, ?tos je v osnonem nivoju opreme oz. v deore diskih ki so navaden slabo ?tancan pleh in ne bru?eni. Mi je ?al da se nisem stegnil jurja vi?e bi dobil bolj?e zavore. Ampak je ?e tako je bil bajk 3 jurje. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.