Skoči na vsebino

Gumijasti tepihi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo vsem.

 

Je kdo ?e mogo?e na?el, kje bi lahko naro?il in kupil samo voznikov gumijasti tepih za Mazdo 5? Povsod majo samo komplete. Ali pa mogo?e kdo ve, kje zvulka nizirati to malo luknjico, ki mi je nastala?

 

Lp Janez

Napisano

Oprosti, sej no?em bit nesramen, ampak a 30? za komplet ti je predrago? C'mon to ni nakup, ki ga dela? vsak mesec ampak 1x na kaj pa vem 5-7 let.

 

https://www.withcar.si/ponudba/gumi-tepihi/mazda/tepihi-za-mazda-5-2005-do-2009

Sem jih kupil pri with carju in so mi drzali 2 leti, zdj se je na peti preluknjal. Ni tok zarad ?, bl se mi zdi butast stran metat ostale 3, k so se cist ok
Napisano

Sem jih kupil pri with carju in so mi drzali 2 leti, zdj se je na peti preluknjal. Ni tok zarad ?, bl se mi zdi butast stran metat ostale 3, k so se cist ok

Jaz isto razmisljam; ostali 4je so nedotaknjeni, voznikov se mi pa na peti preluknja. Na xsari imam ze 10to leto istega; neki no-name pa ?e prej je 1leto bil v lancii.

 

Zdaj bom delezen zgrazanja , ampak.... v prejsnjih avtih sem (ker znam biti ?krtica) dal namesto strganega voznikovega, na glavo obrnjenega sovoznikovega , ki je ravno lepo pasal in se ni premikal med voznjo...

 

Ne vidim razloga zakaj po nepotrebnem dati 30eur....

Napisano

Jst jih imam ze par let, pa nisem imel problemov, ce se prov spomnim cca. 8 let. In zgledajo kot novi. Veme kaj delate med

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jaz sem jih zamenjal po cca 8 letih... ampak to je pa? potro?ni material, ne vem zakaj se ga ne jemlje kot takega?

33112_1.png

Napisano

Jst mam po dveh letih luknjo na peti. Jbg, tko je. Pomojm bom neki zgruntal pa tisto lukno zalimal nekak pa bo

Napisano

Namesto visokih petk obuj teniske in se ne bo poznalo na tepihih, hehehe.

Pri meni se pozna na sovoznikovi strani k ?ena s petkami sedi, na moji strani pa je ko nov, mam pa od Withcara tepihe.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nekaj podobnega sem že bral in takrat je bilo rečeno, da lahko v teh primerih mašino spravi v fazo samo uradni servis, ki ima uradno Mazda orodje za to. To orodje naj bi bilo sicer izjemno drago (10k), tako da tudi Pelko tukaj ne pride v poštev. Je pa to informacija iz druge roke.
    • Smo se že pogovarjali glede dežja. Tole mu je skurilo 10% dometa.    
    • Jaz verige nisem menjal, odmični gredi in glavno gred sem si označil preden sem odstranil napenjalec verige, verigo in odmični gredi. Ko sem nazaj sestavljal stvari, sem pred namestitvijo verige zopet odmični gredi in glavno gred postavil nazaj na oznake... Saj ravno za to mi ni jasno, kaj sem naredil narobe oziroma v čem je zdaj težava...
    • Da motor ni v fazi pomeni da se bati (pogonska gred) in ventili (odmična gred) ne vrtijo prav oz. da niso sinhroni.   Pri novi verigi/jermenu hitro zgrešiš en zob (razteg stare malo zamakne odmične). Za to imajo posebna orodja, da se fiksira odmične in pravilno obrne glavno gred. Mojstri jih delajo tudi sami, čeprav poznam tudi napake, ko si je mojster tako orodje naredil in zaj... 
    • Tule bi rabil podnapise, kaj točno to pomeni... Drugače glavno gred in odmični gredi sem povezal z verigo nazaj tako kot je bilo prej...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.