Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

1, NO, zanima me slede?e, imam mazdo 5 2.0 dizel 143KM letnik 06,prevo?eno 180.000km.

BRAVO!

Jaz sem jo kupil sedaj z 170k :D

 

2. Ve?ino je vo?ena tam do max 3000rpm.

?koda, od 3-4 je ta bolj? vo?nja.

 

Ma ne vem 1500-2500 ?e trga (res da imam dodatek) in vse ka?e da bo ta avto ?rl ne ve? kot 6.0L na 100 z relacijo :notworth:

 

3.v?gala se mi je lu?ka za dpf filter, res pa je da imam tudi za naredit mali servis.

torej?

 

?e se pri?ge in vozi? relacije, potem je to skorajda res le opozorilo na servis

 

4. Na koliko se ponavadi delajo mali servisi, jaz ponavadi jih delam na 10-12.000km.

Servis ima na 20 kkm, ne vem zakaj bi delal bolj pogosto.

Uradno 20.000 zakaj na manj - je zelo veliko razlogov, turbina, me?anje nafte in olja - ima? DPF!! Ampak ?e enkrat relacija re?i ve? problemov kot dohtar...

 

5. Lu?ka utripa in sem tudi ?e poiskusil voziti na 4.000rpm cca 10km. je to premalo ali je kaj drugega narobe.

Reset kompjuterja

 

6. Zakaj je vedno potrebno peljati na servis ugasniti lu?ko dpf-ja , ?e ti dela servis drugi mehanik in ne poobla??eni serviser.

Ker ta o?itno NE ZNA!

:jupiii:

 

7. Re?eno mi je bilo da je potrebno resetirati vse skupaj ko se servis opravi.

To majster ?e ve, ?e ne ve, potem ni masjter.

 

pol loh moje zeleno :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni pije zdej 6.5L

KAj bi se dalo to mojo mazdo 5 letnik 2006 2.0 143ks ?ipat na malo ve? recimo tam na 170.

Je ?e kdo probal??

 

Ene se ?e vozijo, jaz pa ?ele kak teden.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni pije zdej 6.5L

KAj bi se dalo to mojo mazdo 5 letnik 2006 2.0 143ks ?ipat na malo ve? recimo tam na 170.

Je ?e kdo probal??

Samo nevem kak?no centralino imam bosh ali magneti, morem pogledat??

 

ja, na okrog 180 KM, najve? pa se pozna pri pospe?evanju od 1500-2000 rpm in od 4000-5000 rpm

chiptuning.si

 

p.s. mislim, da tema ni prava

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha, in kolko kej to pride ter kje, cipanje mislim??

so vas vpra?ali kak?no centralino imate, baje da seda samo boshovo chipat??

 

Torej ?e enkrat, se res ne da resetirati ra?unlnika (dpf lu?ke) druga?e kot ne na servisu??

 

Po moje primeren ra?unalnik, ?e kdo ima, za chip mam pa jaz kar powerbox s stopnjami, ?e posebej priporo?ljiv pri DPFju...?e te zanima ZS

 

schurda ima? ti DPF - sorry kasneje videl v v profilu da ja....

 

The helpful techy guy at Lakeside Mazda confirmed that the dpf light also acts as a service reminder light.

 

Lahko pa prosim proba? tole, in ?e bo delalo, bomo dali v DIY. Ne utripa vsakemu pogosto da bi probal :blush:

 

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje primeren ra?unalnik, ?e kdo ima, za chip mam pa jaz kar powerbox s stopnjami, ?e posebej priporo?ljiv pri DPFju...?e te zanima ZS

 

schurda ima? ti DPF - sorry kasneje videl v v profilu da ja....

 

The helpful techy guy at Lakeside Mazda confirmed that the dpf light also acts as a service reminder light.

 

Lahko pa prosim proba? tole, in ?e bo delalo, bomo dali v DIY. Ne utripa vsakemu pogosto da bi probal :blush:

 

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

Ejla , kaj ima? mogo?e kaj takega tudi za mazdo 5 isti motor??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ejla , kaj ima? mogo?e kaj takega tudi za mazdo 5 isti motor??

 

Je za vse 2.0 in 2.2 motorje enak, ?e ve? pa?e med vsemi avti s Commonraili, jaz imam sedaj tega ki sem ga imel na TDIju, le konektor sem zamenjal - ZS po?lji za detajle.

 

a si probal reset? Me prav firbec matra, pa moj tud ne bi servisa videl.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je za vse 2.0 in 2.2 motorje enak, ?e ve? pa?e med vsemi avti s Commonraili, jaz imam sedaj tega ki sem ga imel na TDIju, le konektor sem zamenjal - ZS po?lji za detajle.

 

a si probal reset? Me prav firbec matra, pa moj tud ne bi servisa videl.....

 

Ni problema za probat, samo ti meni razlo?i kje je to na tem podno?ju varovalt.

Namre? to je moje podno?je od moje petice ;).

Pa se znajdi ;) ;) ;)

post-6616-1311001970_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje primeren ra?unalnik, ?e kdo ima, za chip mam pa jaz kar powerbox s stopnjami, ?e posebej priporo?ljiv pri DPFju...?e te zanima ZS

 

schurda ima? ti DPF - sorry kasneje videl v v profilu da ja....

 

The helpful techy guy at Lakeside Mazda confirmed that the dpf light also acts as a service reminder light.

 

Lahko pa prosim proba? tole, in ?e bo delalo, bomo dali v DIY. Ne utripa vsakemu pogosto da bi probal :blush:

 

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

Na mazdo 5 to NE DELA !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na mazdo 5 to NE DELA !

 

kurc pol....bom pa jaz ?akal na reset pa probal :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha, in kolko kej to pride ter kje, cipanje mislim??

so vas vpra?ali kak?no centralino imate, baje da seda samo boshovo chipat??

 

Torej ?e enkrat, se res ne da resetirati ra?unlnika (dpf lu?ke) druga?e kot ne na servisu??

 

Imeli so akcijo, dal sem 400 ?. Ni VW, zato je rabil malo ve? ?asa (beri: par ur), ampak nima veze.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imeli so akcijo, dal sem 400 ?. Ni VW, zato je rabil malo ve? ?asa (beri: par ur), ampak nima veze.

 

Predrago in preve? ?asa vzame, ve? pa recimo lahko pove LC4, kateremu se je ta chiptuning naredu na pikniku v soboto. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predrago in preve? ?asa vzame, ve? pa recimo lahko pove LC4, kateremu se je ta chiptuning naredu na pikniku v soboto. :jupiii:

 

Itak na? famozni magic box, ?alabajzarija on-line, upam da se je spomnu na ?pago in pokrov motorja :D. po panoramski je imel smileya na ustih - predvsem v klanec.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak na? famozni magic box, ?alabajzarija on-line, upam da se je spomnu na ?pago in pokrov motorja :D. po panoramski je imel smileya na ustih - predvsem v klanec.

 

Je bilo vse porihtano naslednji dan.Zdaj sem na 6 levelu, za kaj ve? testiranja pa trenutno ni ?asa.

Smiley pa ostaja :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam eno tehni?no vpra?anje.

Kje je mikrofilter klime pri 5, tista dva filtr?ka, kje sta.

Cel avto sem danes pre?raufal in pregledal ma jih nisem na?el!!!

 

Sovoznikov predal zadaj verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

me heca?, grem takoj pogledat....pa kaj dela tam, kaj ni ponavadi spredaj ;)

 

 

mazda standard - 5ka o?itno pod predalom, ni treba predala ven.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne more? verjet, zdraven sem bil in nisem videl to da bi lahko tam bili filtri.

Ben zdej vem za drugi? ;)))

?e nekaj me mantra, povejte mi kak?no izi varjanto za zamenjavo naftnega filtra pri 5.

Skoraj cel avto sem raz?raufal ;);), no nosilec filtra, samo me moti to da, ko ga filter odvija?i? ,te?e nafta po motorju.

Je kak?na druga fora al to je to??

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne more? verjet, zdraven sem bil in nisem videl to da bi lahko tam bili filtri.

Ben zdej vem za drugi? ;)))

?e nekaj me mantra, povejte mi kak?no izi varjanto za zamenjavo naftnega filtra pri 5.

Skoraj cel avto sem raz?raufal ;);), no nosilec filtra, samo me moti to da, ko ga filter odvija?i? ,te?e nafta po motorju.

Je kak?na druga fora al to je to??

 

Lp

 

Podlo?i? eno cdovolj veliko cunjo, da vse popije in pol ne te?e nikamor, ?e prej pa je fajn odvit ?toflc na luknji za tankanje, da sprosti? tlak v rezervoarju in ga pustit odvitega dokler se menja filter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podlo?i? eno cdovolj veliko cunjo, da vse popije in pol ne te?e nikamor, ?e prej pa je fajn odvit ?toflc na luknji za tankanje, da sprosti? tlak v rezervoarju in ga pustit odvitega dokler se menja filter.

 

Ali pa stara ?ola - kuli v cev :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa stara ?ola - kuli v cev :)

 

?e sprosti? pritisk, je pol skor vsa nafta samo ?e si ?lampast in jo poloje? iz filtra, ne rabi? kulija, ker ga ne more? rabit - se ne natikajo gumijasti ?laufi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.