Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Js mam lazji sistem,priklopim na mojega Liuncha,zberem mazdo,letnik,pocakam in v meniju zberem oil interval reset id to je to. :punk:

 

 

A lahko to malo bolje pojasni? - kak?en softvere, kak?en HW KIT za to uporablja??

 

 

Merci.

Napisano

ja, tudi mene zanima. :wub:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Mi lahko kdo prosim pove ali ima Mazda6 letnik 2009 140KM DPF filter ale ne?

Me zanima zaradi nabave olja (Dexelia diesel 5w-30 DPF ali brez DPF)?

Napisano

Mi lahko kdo prosim pove ali ima Mazda6 letnik 2009 140KM DPF filter ale ne?

Me zanima zaradi nabave olja (Dexelia diesel 5w-30 DPF ali brez DPF)?

 

Ima

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e prej?nja verzija ga je imela.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

?e prej?nja verzija ga je imela.

 

 

Se mi zdi, da nekje od letnika 2005 ali 2006 dalje imajo vse dizelske sestice DPF ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

pozdravljeni.

imam problem z m6 l.09 140KM.

najprej mi je gorela dpf lu?ka (cca 10min) pri?el v slu?bo avto ugasnil prebprskal po forumu (zapacan dpf filter acc pa po gasu,...)

po slu?bi na acc (pot domov kot vsak dan) dal po gasu nato za?ne lu?ka dpf utripat in avto nima mo?i,...

pa acc sem prevozil cca 30km in lu?ka je ?e vedno utripala in avto nima mo?i.

nakar danes zjutraj avto v?gem mi najprej okoli 5s gori dpf lu?ka nato za?ne utripat in zraven se ?e pri?ge lu?ka za motor.

avto ?e vedno nima mo?i.

sem pa ?e opazil da ko gori lu?ka motor normalno te?e ko za?ne utripat se pa kr malo matra.

 

 

je imel kdo ist izku?nje

kaj naj naredim?

 

hvala lp jo?e

Napisano

pozdravljeni.

imam problem z m6 l.09 140KM.

najprej mi je gorela dpf lu?ka (cca 10min) pri?el v slu?bo avto ugasnil prebprskal po forumu (zapacan dpf filter acc pa po gasu,...)

po slu?bi na acc (pot domov kot vsak dan) dal po gasu nato za?ne lu?ka dpf utripat in avto nima mo?i,...

pa acc sem prevozil cca 30km in lu?ka je ?e vedno utripala in avto nima mo?i.

nakar danes zjutraj avto v?gem mi najprej okoli 5s gori dpf lu?ka nato za?ne utripat in zraven se ?e pri?ge lu?ka za motor.

avto ?e vedno nima mo?i.

sem pa ?e opazil da ko gori lu?ka motor normalno te?e ko za?ne utripat se pa kr malo matra.

je imel kdo ist izku?nje

kaj naj naredim?

 

hvala lp jo?e

 

takoj na servis, zapacan DPF, da naredijo ro?no regeneracijo, druga?e lahko gre DPF filter.

 

A ma? slu?ajno ?ipiran avto, oz. dela? kratke razdalje? PA upam da ima? notri C1 olje - upam zato ker mora biti in bo servis iskal morebitne vzroke v tem

 

PRej ?e preveri ?e je olje na pal?ki nad X

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

takoj na servis, zapacan DPF, da naredijo ro?no regeneracijo, druga?e lahko gre DPF filter.

 

A ma? slu?ajno ?ipiran avto, oz. dela? kratke razdalje? PA upam da ima? notri C1 olje - upam zato ker mora biti in bo servis iskal morebitne vzroke v tem

 

PRej ?e preveri ?e je olje na pal?ki nad X

 

 

 

 

olje sem preveril in je malo nad f mogoce kak milimeter

imam me?ano vo?njo enkrat ali pa dvakrat na teden na acc druga?e po 3 km tura (otroka v vrtec pa v trgovino,..)

avto ni ?ipiran je pa imel box ki sem ga odstranu. saj je vsaki? ko sem ga priklopu svetla dpf lu?ka sam avto je normalno vleku,...

 

 

olje sem preveril in je malo nad f mogoce kak milimeter

imam me?ano vo?njo enkrat ali pa dvakrat na teden na acc druga?e po 3 km tura (otroka v vrtec pa v trgovino,..)

avto ni ?ipiran je pa imel box ki sem ga odstranu. saj je vsaki? ko sem ga priklopu svetla dpf lu?ka sam avto je normalno vleku,...

 

olje imam dexelia dpf 5w30

Napisano

olje sem preveril in je malo nad f mogoce kak milimeter

imam me?ano vo?njo enkrat ali pa dvakrat na teden na acc druga?e po 3 km tura (otroka v vrtec pa v trgovino,..)

avto ni ?ipiran je pa imel box ki sem ga odstranu. saj je vsaki? ko sem ga priklopu svetla dpf lu?ka sam avto je normalno vleku,...

 

 

Predvsem je to krivo - razdalja je bistveno prekratka, da bi se DPF normalno spucal oziroma regeneriral. Moj nasvet za prihodnje je to, da spremlja? kdaj se za?enja regeneracija in da takrat pa? odpelje? tistih 15-20km, da se spuca do konca, ker ?e ne bo? konstantno imel te te?ave z ma?enjem DPF-ja.

33112_1.png

Napisano

evo zadevo re?il.

spustil ro?no regeneracijo (trajalo je celo uro)

lu?ke so nehale goreti oz utripati.

avto normalno spet deluje!

jupi

boss hvala za nasvet ga bom v prihodnje upo?teval da ne bo spet pri?lo do nev?e?nosti,...

Napisano

evo zadevo re?il.

spustil ro?no regeneracijo (trajalo je celo uro)

lu?ke so nehale goreti oz utripati.

avto normalno spet deluje!

jupi

boss hvala za nasvet ga bom v prihodnje upo?teval da ne bo spet pri?lo do nev?e?nosti,...

 

Pa 1x na 6m na AC pa vsaj 130-150kmh cca 100km pelji.
Napisano

Pa 1x na 6m na AC pa vsaj 130-150kmh cca 100km pelji.

 

To nima veze, regeneracija se dela na 350km in lahko vozis takrat 200 pa ce ni regeneracije nisi naredil nic. Bolj je pomembno na en tank narediti dobro relacijo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eh klinc gleda ?e tak avto, ?e je treba zarad DPF filtra na relacijsko vo?njo. :P

 

 

Napisano

olje sem preveril in je malo nad f mogoce kak milimeter

imam me?ano vo?njo enkrat ali pa dvakrat na teden na acc druga?e po 3 km tura (otroka v vrtec pa v trgovino,..)

avto ni ?ipiran je pa imel box ki sem ga odstranu. saj je vsaki? ko sem ga priklopu svetla dpf lu?ka sam avto je normalno vleku,...

olje imam dexelia dpf 5w30

 

No to je vzrok potem - box je bil na ful odprt, to je isto kot cipiran DPF mazda avto, k sreci si se lahko sam spucal. Nekateri so 2x bili na servisu na rocni regeneraciji :)

 

Ce ti trenutna poraba nenormalno raste in tudi v leru kaze vrednost ti avto dela regeneracijo - ne ugasaj dokler ne vidis normalnih vrednosti. To dela vsakog 350 km - do 10 min. Zato tvojih 3km ni dovolj tudi ce ga turiras, bolj je vazno da konca regeneracijo - ob povsem normalni voznji.

 

Eh klinc gleda ?e tak avto, ?e je treba zarad DPF filtra na relacijsko vo?njo. :P

 

Nekak dizel je za relacije a ne :).

Meni je ze veckrat na eni relacijo naredil 3 regeneracije - 1000km gas non stop :punk:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To nima veze, regeneracija se dela na 350km in lahko vozis takrat 200 pa ce ni regeneracije nisi naredil nic. Bolj je pomembno na en tank narediti dobro relacijo.

 

No,sem optimist :D pa sem bolj ciljal na to da bi glih takrat zadel interval regeneracije.
Napisano

 

tudi v leru kaze vrednost ti avto dela regeneracijo -

 

v leru ne kaze nc :)

ce pa mas v prestavi in das nogo dol z gasa (in ne stopis na sklopko) pol mora biti trenutna poraba 0 (pac ko zaviras z motorjem)

 

dpf ima se eno prednost v tem, da je motorno zaviranje boljse kot brez njega btw (klasicen dizel je poraz glede tega, turbo bistveno pomaga, dpf in egr pa sploh)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V leru ka?e...vi?je obrate :jezicek:

 

pri meni ne... se pa sli?i malce druga?en zvok ampak razlika je toliko neznatna, da jo sli?i le tisti, ki ima ?e kr neki ?asa avto in pa dober sluh.

33112_1.png

Napisano

pri meni ne... se pa sli?i malce druga?en zvok ampak razlika je toliko neznatna, da jo sli?i le tisti, ki ima ?e kr neki ?asa avto in pa dober sluh.

 

Labi me je popravil, v leru sploh ne ka?e BC ni? samo ?rtice. mi?ljeno je v prestavi in brez gasa - ma? 1.0 do 2.0 trenutno porabo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni!

Vem da se je o tej temi veliko pisalo pa imam vseeno nekaj vpra?anj ?e mi lahko pomagate z odgovori.Imam Mazdo5 110cd l.2007. Pred dvema dnevoma se mi je pri?gala lu?ka DPF ?ez nekaj ?asa pa mi je za?ela utripati in mi ?e skozi utripa prevozil pa sem nekje 80km ko je za?ela utripati nato pa sem na tem forumu prebral da je treba avto peljat na servis da ta filter o?istijo in sem ga parkiral v gara?i upam da ne prepozno. Mene pa zanima ali se ga sigurno da o?istit in koliko to stane na Mazdinem servisu kaj narediti ?e se ne da o?istit ali se ga kje da tudi obnoviti ali ga je treba zamenjati z novim kar pa se mi dozdeva da je zelo drag? ?e eno vpra?anje imam ali je ta filter treba pogosto ?istiti ro?no?

Lp.

Napisano

Kdaj si pa imel servis? Pa a so ti resetirali servisni interval?

33112_1.png

Napisano

Kdaj si pa imel servis? Pa a so ti resetirali servisni interval?

 

Servis je bil narejen tri mesece nazaj in je bil resetiran ra?unalnik nisem pa omenil da mi sedaj avto ni? ne vle?e oz. je brez mo?i kar verjetno pomeni da je filter zabit.
Napisano

Servis je bil narejen tri mesece nazaj in je bil resetiran ra?unalnik nisem pa omenil da mi sedaj avto ni? ne vle?e oz. je brez mo?i kar verjetno pomeni da je filter zabit.

 

Si sel na avtocesti za vsaj pol ure zadnje dni?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.