Skoči na vsebino

po odstranitvi DPF


Priporočeno sporočilo

Naj povem ?e moje izku?nje po odstranitvi DPF-ja

Avto dosti la?je v?ge

Je bolj posko?en

Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.

 

Slabosti JIH NI ! ! !

Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...

Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!

?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem.... :D:D:D:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj povem ?e moje izku?nje po odstranitvi DPF-ja

Avto dosti la?je v?ge

Je bolj posko?en

Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.

 

Slabosti JIH NI ! ! !

Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...

Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!

?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem.... :D:D:D:D

 

kdo ti je odstranil?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

V?eraj sem ob odstranitvi filtra naredil ?e glavni servis prid 185k kkm.

 

Ugotovili smo da glavni servis ni ?e bil narejen.. zobati jermen je ?e bil malo napokan, vsi le?aji v rolcah so bili suhi.. :blink:

Vodno pompo je kar mu?no zamenjati, ?e posebno je zaradi te?kega dostopa do enega izmed vijakov, kateri se skriva vmes cevk..

Odstranjevanje filtra je bilo tudi mu?no iz vidika, kako lo?iti zadnji del od filtra, pa? sem moral malo uporabiti fleksarco, da ?el narazen.

Glede razbijanja satovja pa bi bilo te?av, naredil luknjo, razbil satovje, in spet za?vasal.

Avto te?e doosti ti?je in bolj mirno.

Moram iti na en dalj?i krog da sporo?im kako se odziva, na prvi pogled je razlika v odzivnosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem ob odstranitvi filtra naredil ?e glavni servis prid 185k kkm.

 

Ugotovili smo da glavni servis ni ?e bil narejen.. zobati jermen je ?e bil malo napokan, vsi le?aji v rolcah so bili suhi.. :blink:

Vodno pompo je kar mu?no zamenjati, ?e posebno je zaradi te?kega dostopa do enega izmed vijakov, kateri se skriva vmes cevk..

Odstranjevanje filtra je bilo tudi mu?no iz vidika, kako lo?iti zadnji del od filtra, pa? sem moral malo uporabiti fleksarco, da ?el narazen.

Glede razbijanja satovja pa bi bilo te?av, naredil luknjo, razbil satovje, in spet za?vasal.

Avto te?e doosti ti?je in bolj mirno.

Moram iti na en dalj?i krog da sporo?im kako se odziva, na prvi pogled je razlika v odzivnosti.

 

 

 

diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?

Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?

Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata :D

 

diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.

 

 

 

ja ker pri moji mazdi je moral blendirat regeneracijo ter ?e neke spremembe narest da potem lu?ka skos ne svet.

Sedaj se normalno pri?ge ko da? kontakt in potem tudi ugasne ko se avto na?ge, kot da ni bilo ni? ter regeneracij ne dela ve?...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ker pri moji mazdi je moral blendirat regeneracijo ter ?e neke spremembe narest da potem lu?ka skos ne svet.

Sedaj se normalno pri?ge ko da? kontakt in potem tudi ugasne ko se avto na?ge, kot da ni bilo ni? ter regeneracij ne dela ve?...

 

ja sej sem dal ecu batko-tu to narest. Pri kontaktu se v?ge in takoj ugasne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.

 

 

To ne bo potrebe saj trdih delcev ne bodo merili v naslednjih 5-ih letih...

Vem iz prve roke :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Uporabljaš gibe naprej-nazaj 😄
    • V četrtek se po vsej vrjetnosti poslovim od svojga bajka...
    • Se mi je čez vikend enako zgodilo na paru čevljev od Alpine, pa sem se spomnil na tole temo. Na peti sta se med pohodom delno olupila oba podplata in vidi se razpadel material, ki se kar drobi. Verjetno je situacija na celem podplatu podobna, nisem ga trgal stran - v glavnem je čevelj za v smeti. Pohodni čevelj Nepal, za hobi planinarjenje bi rekel kar vrhunski čevelj z Vibram podplatom, 10 let nazaj bil okrog 100€, danes je slabih 200€. V glavnem odgovor Alpine je, da situacijo poznajo (hidroliza poliuretana) in da se to zgodi v primeru neuporabe čevlja oz. če se jih preveč špara in ne uporablja. Moral sem priznati, da sem jih na začetku uporabljal bolj, zadnja leta pa sem jih zaradi vseh obveznosti res obul samo za daljši in težji pohod, ki jih pa res ni bilo veliko in temu je takšen čevelj tudi namenjen. Krajše tu okoli naredim pa tako z nižjimi pohodnimi. Mogoče malo v razmislek, če bo kdo kupoval dober čevelj za na nogo. Potem ga je dobro parkrat na mesec obuti in nato ne zaznajo teh težav, pravijo pri Alpini. Drugače bolje kaj drugega, kar se malo prej znuca in obrne.
    • Raj jo ne obriši ti bo skupi padla.....🤭😉
    • Emm, a armaturka se čisti?    Moram probat na BTjki...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.