Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 10 minutami je Slivka napisal:

Kje v zakonu? Na spletnih straneh lahko pišejo posamezniki kar hočejo, enako kot mi tukaj ...

 

Te ustavi policaj, napiše kazen, ti pa se pritožiš, da si vozil po pravilih, tako kot je napisal Janez007 na Mazda forumu ...

 

Vedno se je treba vprašat "kje to piše?". V zakonih, uredbah, pravilnikih, odlokih, ... Pri Mazdi na primer nisem uspel dobiti jasnega odgovora, kje piše oziroma po kakšnih pogojih menjajo motorčke ogledal izven-garancijsko ... Tukaj na forumu se govori, da jih po novem menjajo (več jih je že to potrdilo), vendar Mazda Slovenija mi ni hotela dati eksplicitnega odgovora, ali menjajo in pod kakšnimi pogoji. Torej nekaj mutijo in ne moreš vedeti pri čem si.  To ni prav!

 

Pri cestnoprometnih predpisih so stvari bolj jasne - policaj te ne more kaznovat za stvar, ki po predpisih ni opredeljena kot prekršek. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da gre za tečaj CPP domnevam, da ne piše posameznik, kar hoče.

 

Čeprav...

 

Hja, zna biti, da imaš prav. Ker v današnjem času me ne bi nič več presenetilo...

Se bom poskusil še malo bolj pozanimat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Slivka napisal:

 

Iz članka:

Voznica se svoje odgovornosti, ker je spregledala prometni znak, povsem zaveda. A kot navaja, gre za cesto in most, ki ga prevozi v povprečju tudi šestkrat dnevno, torej je to zanjo rutina.

 

Mislim, debil tist k je to menjov, pa mogl bi ga najdt pa par okol kepe, ampak na pamet vozt, je pa tud neumno. Ni važno kolkrat gre čez isti most, znake se gleda, ne pa na pamet voz, ker je blo do zdj vredu tko kt je vozila. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isto je v MB, cesta od LeClerca proti Teznu skozi želežniški podvoz.

 

In ker so se tolko zaletavali, je zdaj na cesti, ki ni več prednostna, ležeči policaj.

 

A se ni za tako postavljlal znak !, ki je pomenil spremembo režima 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, kot sem rekel: to je pa ta družba...

 

Postavit znak, ki opozarja na spremembo režima? Potem se pa čudimo, ko Američani na mikrovalovko napišejo, da ni namenjena sušenju živih živali in na šparet v avtodomu, da se ga ne uporablja med vožnjo - sploh naj ga ne uporablja voznik...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gospod tovariš Slivka, to je še iz socializma isto, ko je bila družba čisto drugačna.

znak3.jpg

Bo potrebno na kakšno osvežitev znanja cestno prometnih predpisov.

 

Drugače pa se tukaj strinjam, da je popolnoma kriva tale teta. Tak se je nazadnje v okolici nekdo ubil, ker je preko železnice peljal, brez da bi pogledal in ga je zbil vlak za pregled tirov.

Vsak mora nosit posledice za tisto kjer se ne držimo pravil.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnjič se je en musli (ne vem, mel je uno čepico na glavi, očitno rabi alaha med vožnjo) skoraj prišel tepsti ven iz avta, ko sem mu pridno pokazal znak, da ima moj pas prednost na zožanju cestišča.

 

Znaki so danes samo še za brezveze očitno 😀

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tovariš @godlike, nočem začeti hladne vojne, še manj pa kakšen oborožen spopad, ampak tisti, ki mislijo, naj nikar ne mislijo, ampak naj dobro vedo, da mi vemo, da oni mislijo, in zato jim kar takoj odgovorim: če ne opazijo, da so novi znaki, ki na novo urejajo prometni režim, potem najbrž tudi tega znaka ne opazijo. Ker je vožnja za njih že toliko rutinska...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Zadnjič se je en musli (ne vem, mel je uno čepico na glavi, očitno rabi alaha med vožnjo) skoraj prišel tepsti ven iz avta, ko sem mu pridno pokazal znak, da ima moj pas prednost na zožanju cestišča.

 

Znaki so danes samo še za brezveze očitno 😀

Ne vedno. Ko je nasprotni prevozil znak, ima prednost. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Shrek napisal:

Ne vedno. Ko je nasprotni prevozil znak, ima prednost. 

Kako boš dokazal to, ko boš zagozden v mostu🤔ti boš kriv, ker nisi dobro gledal in upošteval znaka.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najboljši so heroji, ko iz rdeče puščice vozijo v koloni.

In ker noben ne pozna predpisov, jaz pripeljem do bele in jih še 10 gre preko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Shrek napisal:

Ne vedno. Ko je nasprotni prevozil znak, ima prednost. 

 

Ce morm jest na drugi strani na polno po bremzi, pol je izsilu prednost, ne jo dobu ker je prevozu znak. 

Me pa zanima kako bo dokazov da je prevozu znak pa je bla njegova prednost? Tudi, ce vidi da ne bo znesl brez da sem jest na bremzi kt majmun na banani, to ne pomeni da je imel prednost ko je prevozu znak.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hitrost se prilagaja razmeram na cesti. Znaki so pa zato, da se upoštevajo. Vsak pa sam ve, če bo komu dal prednost. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Shrek napisal:

Hitrost se prilagaja razmeram na cesti. Znaki so pa zato, da se upoštevajo. Vsak pa sam ve, če bo komu dal prednost. 

Veči, jači.... 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eee, @Wankel, če ti pridem na kakšnem zožanju nasproti z BTjko, bo "strup" hitro našel rikverc... Torej ima @Bini čisto prav.

 

Sploh, če je večji in močnejši kje s hribov doma, pa je že toliko orušpan, da se mu par prask več niti ne bo poznalo in se voznik za to niti ne sekira...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Slivka napisal:

Eee, @Wankel, če ti pridem na kakšnem zožanju nasproti z BTjko, bo "strup" hitro našel rikverc... Torej ima @Bini čisto prav.

 

Sploh, če je večji in močnejši kje s hribov doma, pa je že toliko orušpan, da se mu par prask več niti ne bo poznalo in se voznik za to niti ne sekira...

.... pa mogoče še malo pod gasom🥴

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No...še nekaj. 

Vedno si predstavljaj, da ti nasproti nekdo od tvojih ožjih pripelje...brat, sestra, oče, mati, stric, teta, hči ali sin... Boš di njih tudi tako agresiven? Bi komu krona iz glave padla, če bi kdaj komu dal prednost? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pazabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.