Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

 Saj velja sistem zadrge? Ok, to čez pumpo to je itak krneki, ampak načeloma če sta dva pasa, gre pač zadrga...Povsod je tako.

Seveda velja, a jaz sem že  spustil avto, da se je vključil in nato sta pridrvela ta dva modela in me izsiljevala. Jaz seveda nisem cedil ta mona v BMW ju pa je rinil v mene celo tako, da se mi je prižgala opozorilna lučka. In ko se je vrnil mi je dvignil prst. Če bi bil sam v avtu bi sigurno šel za njim.. 😠budale... 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex smiri živce, jaz to doživljam vsaki dan in pride v kri pa si miren ko špricer :nevem:. @SpEkTrto ni zadrga,dva z leve en z desne pa tudi znak pred zožanjem je pomemben. Za zadrgo je poseben znak, tako, da ni vedno izmenično! Jaz pred oviro vedno spustim vsakega ne glede kdo je, ali z ene ali z druge strani. (razen žabara) 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko kot je Alex pisal seveda ni fer. Načeloma pa v vozniški kulturi obstaja sistem zadrge, tudi če ni izrecnega znaka za to. V bistvu je malokje znak..Tudi pri izhodi iz krožišča velja sistem zadrge pa znaka ni. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Znak za zdravo več ni v uporabi. Je pa ta sistem potrebno upoštevati kot normalno pravilo vožnje

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je mazdaman napisal:

Znak za zdravo več ni v uporabi. Je pa ta sistem potrebno upoštevati kot normalno pravilo vožnje

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk
 


Znaki so se vedno v uporabi oz. tudi po parih letih se vedno stojijo... le iz predpisov so ji odstranili.. Pac zmesnjava... kot smo itak ze navajeni ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Nedolgo nazaj smo se pogovarjali o tem zakaj vozila na nujni vožnji ne smejo imeti absolutne prednosti. Tukaj je video odgovor na vprašanje.

 

1. ker niso bili na nujni vožnji - odpravljali so se v mesto zaradi petkovih kolesarjev, ki navadno začnejo šele ob 19 uri. Torej so bili prezgodnji za dve uri in pol in tukaj absolutno ni šlo za nujno vožnjo.

2. ker je signale za nujno vožnjo prižgal, ko sem bil sam pri zeleni že globoko v križišču. Se pravi si je izsilil prednost.

 

Nič nimam proti policiji, ampak vseeno bi se morali zavedati, da pač niso nad zakonom.

 

Se pa seveda opravičujem tistim v kombijih zadaj, če mogoče ne vedo kje je center Ljubljane in so nujno rabili vozit v konvoju. Ampak to je že druga zgodba in bi bolj pasala v rubriko z vici.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Za nekatere semaforji ne obstajajo ... :)

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Za nekatere semaforji ne obstajajo ... :)

 

 

 

Ufff tole je bilo pa že konkretno konkretno v rdečo... Folk gre res z glavo skozi zid, a ne razmišlja, da je na drugi strani semaforja lahko nekdo, ki bi na hitro speljal (še več, če bi bil motorist) in bi šlo na milimetre?

 

EDIT: na začetku se vidi da dejansko bremza (verjetno imel večjo izstopno hitrost iz ac kot ti + desni pas) pa se pol odloči dat po gasu..ojoj

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri tejle rdeči je prevzel že novo pravilo, ki ga imamo pri nas. Vendar manjka tabla, da lahko to nardi :) Zadnjič na AMZS so nas podučili, da tudi v Sloveniji, lahko zavijamo v desno čez rdečo, v kolikor je semafor označen z puščico v desno poleg rdeče luči in imamo prosto pot. Sm prašu kolk takih semaforjev pa že mamo? Pa reče, da nič kej, ker se bojijo dat table gor, ker folk ne bo vedu zakaj se gre :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto-fokus-nesreca_1_b.jpg
WWW.AVTO-FOKUS.SI

Po zaporedju nesrečnih dogodkov so voznico motocikla odpeljali v bolnišnico, kjer je zaradi poškodb prestala operacijo. 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pred parimi dnevi sem vozil za enim kolesarjem, ki ocitno misli, da je sam na cesti in semaforji in znaki zanj ne veljajo :(

 

Na zacetku videa je se v daljavi a se vidi, da se pelje cisto cez rdeco... kasneje proti koncu videa, pa me je spet ujel in sel mimo vseh, ki smo cakali pri semaforju in seveda spet kar cez rdeco... skoraj povozil enega pesca, ki je preckal cesto in kar malo slalomiral po kriziscu ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Jest napisal:

Pred parimi dnevi sem vozil za enim kolesarjem, ki ocitno misli, da je sam na cesti in semaforji in znaki zanj ne veljajo :(

 

Na zacetku videa je se v daljavi a se vidi, da se pelje cisto cez rdeco... kasneje proti koncu videa, pa me je spet ujel in sel mimo vseh, ki smo cakali pri semaforju in seveda spet kar cez rdeco... skoraj povozil enega pesca, ki je preckal cesto in kar malo slalomiral po kriziscu ... 

 

 

 

Tale višek energije bi lahko ta kolesar uporabil tako,da bi na začetku zavil levo na Jošta in potem še na Šmarjetno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.