Skoči na vsebino

Voda v pragu...


Priporočeno sporočilo

Okej se peljem prej pa zabremzam pa se cuje koda bi mi veja pocohala po podnu avta... Okej se pelem domov pa na dvoriscu zabremzam na evo ga ni veje pa enako... Nakar mi potegne tole se cuje ko voda... Grem pa ofnem eno izmed 5 gumic na spodnji atrani praga in kaj se zgodi...-->

 

Ima kdo idejo od kod bi lahko blo... Napisem v Google "water in sills mazda 6" in najdem dost enakih primerov na 03-04 letnikih...

post-771-1380800250_thumb.jpg

post-771-1380800270_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo.. Japonci so bli ?e takrat naravoljubni, pa so ti naredili zbiralnik de?evnice v avto ...

 

fak, kaj vse odkrije? ti na tem avtu... dodatno opremo, za katero jaz takrat sploh vedel nisem...

 

:blink:

 

poglej ?e zadaj pri rezervi, tam sem jaz mel vodo ene 2x not, ampak ?isto malo

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sills ni isto kot sill

 

 

http://www.bba-reman.com/forums/Topic110828.aspx

http://forum.mazda6club.com/mazda6-atenza/...r-dripping.html

http://www.mazdas247.com/forum/showthread....3;-2004-Mazda-6!

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=90272

 

Daj eno webasto pumpico vgradit da ti jo ven me?e :P , mazda pa?.

 

 

 

Mon 29 Aug 2011 09:52 Back Top End Mazda 6 - Water inside car - MZ62.0D

Hi Al,I had the exact same problem. Look under the sills (outside the car - both sides) and you'll find a long plastic strip approx 4Ft Long and 2" Wide hel in place with large grommets.Jack your car at one side and remove the strip on the other . this weather strip covers drains that often get blocked with dirt and crap. and water should come pouring out. Do it soon as otherwise you will have dank smelly carpets and rust problems.

 

po moje je pri teb isto, to kar si ven potegnu bi moral bit spucano da odvaja vodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mnda sm nasel problem... Pac tole je na levi se zgodilo na desni pa se je tudi ko sm mal z izvijacem pocohal in skos padel... Na sreco je samo tle rjavo pa zgoraj rob katerega bom zraven tega saniral... Zaenkrat zakital dol za kake 14dni dokler ne najdem lufta da poklicem sloserja kakga da posvasa tole, pobrusim ostalo, pocinkam in zascitim.

post-771-1380813470_thumb.jpg

post-771-1380813483_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej sm neki takega pricakoval glede na to da je ata pr 55.000km mel vse rjavo ko je odprl... Upam da bo pol z zadnjimi blatniki mir, spredaj je vredu edino kar bo treba popravt bojo pragovi ker poka tale bitumen... :)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sreco je to se majhno :) 10x10cm pleha se menja, pocinka, izolira pa se prag usput odznotri povoska... :)

 

ko bo pa rja od not ven prsla bos pa ....? fajn jih posu? od znotraj prej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uuuu iebote, ausen hui innen pfui... Tega pa res nikoli nisem gledal, niti mi klepar ni povedal, ko je delal zadne pragove

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi robove ko je delal je rjavo vse spodaj... bom moral vse popravit najprej kit dol, rjo spucat, pocinkat, koroplast pa izolacijo :) je kr dela z obema blatnikoma... vem pa da bota orng narjena zdej ko bom jz mel prste zravn... pol pride se iskanje vdora vode ker taka mala luknja se ne natece 2L... Pa ko bo v zraku se verjetno kr vso rjo saniram kar je ostala... pa pragove bom povoskal znotraj :)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Qwerty, kr verjemi, da se... zaradi vrtenja koles me?e vodo s ceste ?e z dodatno mo?jo v vse mo?ne razpoke... sploh ne rabi? met luknjice, dovolj je samo, da je skoz in skoz rjavo pa bo ?la tudi voda na drugo stran. In ker ni mogla nikjer odte?t se je nabirala in nabirala.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ti tole uspe ?e pred zimo konkretno po?timat, druga?e spomladi zna ostati le ?e spomenik od avta. -_-

 

Moja je 2003 letnik in ena redkih brez pikice rje, k temu verjamem, da je v zadnjih letih precej pripomogla naslednja zadeva in vam jo res priporo?am. Veliko Mazda?ev po nasvetu Pelka vozi svoje avte tja na za??ito;

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/tri-krone/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ti tole uspe ?e pred zimo konkretno po?timat, druga?e spomladi zna ostati le ?e spomenik od avta. -_-

 

Moja je 2003 letnik in ena redkih brez pikice rje, k temu verjamem, da je v zadnjih letih precej pripomogla naslednja zadeva in vam jo res priporo?am. Veliko Mazda?ev po nasvetu Pelka vozi svoje avte tja na za??ito;

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/tri-krone/

 

u ja, na tole bo ?la tut moja f-ka, ko bo projekt kon?an :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ka?e ima Mazda kar nekaj te?av z rjo. Ob prihodu novega modela na trg zatrjujejo, da so te?ave odpravili, vendar se stare te?ave ponovijo. Na moji 10 let stari ?estici so krepko zarjaveli vsi deli podvozjo, ?e najbolj zadaj. Po te?avah z vodo v pragovih sem si kupil USB endoskop. Pred popravilom lukenj sem poslikal notranjost pragov.

Notranjost pragov je pri Mazdi 6 dobro dosegljiva, saj je prag na vsaki strani zaprt z dvema gumijastima ?epoma premera cca. 30 mm, zato vrtanje lukenj ni potrebno.

Nekaj slikic notranjosti pove veliko. Rja je skoraj izklju?no na spodnjem delu. Zato tudi nasvet - redno ?istite odtok. Pri meni so bili odtoki zaprti, zato so se pragi napolnili z vodo do te mere, da mi pri?ela te?i pod noge. Za ?i??enje sem uporabil kar plati?no vezico.

post-1508-1381081476_thumb.jpg

post-1508-1381081485_thumb.jpg

post-1508-1381081505_thumb.jpg

post-1508-1381081520_thumb.jpg

post-1508-1381081534_thumb.jpg

post-1508-1381081549_thumb.jpg

post-1508-1381081563_thumb.jpg

post-1508-1381081577_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po varjenju in za??iti popravljanega dela sem notranjost pragov temeljito obrizgal s Fluid Filmom NAS. Na sre?o sem ?e pred leti kupil potreben pribor, to je pi?tolo za brizganje v nadtlaku in gibljivo sondo dol?ine 1 m s 360 stopinjskim brizganjem.

Fluid Film ima zelo dobro sposobnost penetriranja in se uporablja tudi za za??ito balastnih tankov ladij. Slaba lastnost je,

da ob toplem vremenu iz lukenj malo kaplja, zato doma podstavljam karton pod pragove. S?asoma bo prenehalo.

 

Za??ita s Krown oljem je tudi ena od mo?nosti, ?e posebej, ker vam to naredijo drugi in se ne rabite sami ukvarjati s tem. Je kar precej packarije in v gara?i to delati je ....

?e ?elite Mazdo voziti ?e nekaj ?asa, vam bo za tak?en poseg hvale?na. Moja pa sedaj v pragovih zgleda takole:

post-1508-1381082586_thumb.jpg

post-1508-1381082599_thumb.jpg

post-1508-1381082609_thumb.jpg

post-1508-1381082619_thumb.jpg

post-1508-1381082629_thumb.jpg

post-1508-1381082638_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje si kupil tole peno al kaj ?e pa? je?? Meni so nek vosek s 360 stopinsko dizo na koncu priporo?ali... Ne bi rad da zarjavi do te mere da bo menjava pragov neizogibna... :)

 

In koliko te je to stalo?? Pa? ta pena...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.