Skoči na vsebino

Mazda3 2013

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

33112_1.png

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

 

mogo?e so jo pa tudi olaj?ali z novimi materiali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pomoje je glih 2.0 120 idealen motor...

navora dost, da ga lahk peljes kot dizla, vzdrzljiv, poraba bo verjetno tudi majhna...bomo vidli, je reku slepi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ej Boss, pa so naredl 5 vratno Mazdo limuzino zate :P

 

kje? kdo? kdaj? :blink:

33112_1.png

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Se strinjam z navedenim mnenjem, le prtlja?nik pri HB je malo majhen, ko bi se vsaj lotili ?e karavanske razli?ice nove Mazde 3. Hlede HB in limuzinske izvedbe nove M3 pa bi dal to?ke HB obliki vsaj po slikah.

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

 

haha nikol ne ves...rdeca je kul ampak sam ce pise alfa romeo pa ferrari :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

33112_1.png

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

 

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

Napisano

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

 

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

33112_1.png

Napisano

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

 

sej lih zarad tega sm bil ziher, da ma 5 vrat :blink:

 

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

Napisano

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

 

Hehe, se vid, da ?e nima? dru?ine... verjem, da je placa premalo :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Kako ga sekajo mimo z obliko zadnje ?ase. :( Meni je Mazda bila v?e? prav zaradi v?e?ne in druga?ne oblike.

Zdej je pa vse tako "vzhodnja?ko" prav tisto, kar mi ni bilo nikoli v?e?.

?e se bo tako nadaljevalo z neuspelimi modeli bom vozil to mojo staro lepotico dokler bo ?la potem bomo pa videli, kaj naprej.

Definitivno mi te nove Mazde od cx 5 naprej niso ve? v?e?.

 

 

Napisano

Pol sem redek starec, ki mi je nova oblika vsec (drugo mnenje pa imam o uporabnosti)

No je pa Exeo tudi padel na testu pasjega boksa prejsnji teden, globina ok ampak po visini ne gre :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men je tudi v?e?....?akam da v ?ivo vidim...tale vmesna, katera je ?e na osnovi stare trojka mi pa ni lih...tudi ko sem jo 1x vozil...mi ni bilo kaj posebnega...res pa da je bila osnova...ta iz linka gta-jka je ?e sprejemljiva :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mazda3 na 15.000 km dolgi poti iz tovarne v Hirosimi do Frankfurta na avtosalon >> http://www.mazda.si/mazdaroute3/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam aktualen model M3/4 vrata. Prva stvar, ki mi ni v?e? je ta, da ima prtlja?nik tista dva loka /vodili, ki se zapreta v prtlja?nik (mislim da je to zelo star na?in zapiranja prtlja?nika). Aktualen model ima amortizerje, ki se skupaj stisnejo zunaj prtlja?nika. Morate vedet, kako neuporabno je to in koliko manj prtljage lahko nolo?i? v prtlja?nik, ker loka, se?eta zelo globoko v prtlja?nik. Pazite predvsem tisti, ki i??ete ve?ji prtlja?nik.

 

Dr?im raje pesti za novo M5.

Napisano

Smo ravno to kritizirali pri novi ?estki. Je pa to bolj ameri?ki sistem zapiranja prtlja?nika in baje cenej?i kot amortizerji in zlo?ni mehanizem. Bistvo pa je, da gre takole vsaj 20-30 litrov prtlja?nika v ni?, da ne re?em, da zmanjka tudi ?irine.

33112_1.png

Napisano

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...rankfurt/314693

 

vse ok, samo ta shark antena je na novi 3 in 6 en velik bruh

 

Po komentarjih pa vidi? kaj je bil xedos za tisti ?as. :notworth:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.