Skoči na vsebino

barvanje 18col


Još šta

Priporočeno sporočilo

koristita koli?inski popust :P k bosta skupej dala :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sm svoje dal zritat Kuretu v Kamnik..bile so konkretno uni?ene, spraskane po vseh robovih in skrivljene, zdj so pa kot nove. Je pa res da ni pocen, tud ?e upo?tevam s klubskim popustom.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja no sej ce sva ze 2 bi lahko res kej cenej blo ;) bi jih dav tut barvat al samo obnovit,jst pac oboje,tele tomason so mal slabse kvalitete,se mi krom brise...

 

enako..sploh pa pri meni ko jih se pozimi furam..:)

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislm da je 20? ravnanje, 30 na?vasanje in bru?enje, potem pa ?e kakih 20-30 barvanje odvisn od zahtevnosti. No je pa res, da sm js pol ?e 20 dal za poliranje, tko da je blo vse skup cca 100? na komad oz. 400 za cel set :) Cene so ?e s popustom, v nasprotnem primeru ?e 20% vi?je (lih za davk)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja no ?e se gre za neke obi?ne vsakodnevne, se definitivno spla?a nove nabavt..v primeru,da pa v sloveniji ni niti enga uvoznika kar bi rd, v nem?iji so pa nove kakega jur?ka s po?tnino,je pa to skor edina pametna opcija :)

 

No, nasploh je v sloveniji misija nemgo?e dobit neki pametnega za dobr dnar; so krive in spraskane, kar pomeni obnova, ?e so pa ?e obnovljene so pa seveda zlatarske cene :whatever:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mora? tudi pazit da ?e si 100% da niso krive, da ti useen ne proda bu? da so... tako pla?a? 4x ravnanje (80?) za stvar ki je ravna... on ma pa pribli?no to?no 0 dela s tem, samo na hitro zaslu?i ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res, najbol da se kr takoj o tem prepri?ata ko jih dostavi?..vsako posebej vr?e na centrirko in se hitr vid kok niha. Na pogled sm bil tud js mnenja da so samo spraskane in n? krive, no izkazal se je da slovenske lukne po cestah le niso tolk nedol?ne, sploh ?e so na feltni nizkoprese?ne gume.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni nek junak v ?kofji Loki, kateri se hvali s ceno 200? za set felten.

 

Res da verjetno gre za manj?e dimezije, samo recimo 4x 16" peskanje in barvanje cena ni neki pretirana. Sam moram moje 18-ke dat podelat nekam, krive verjetno so (sm za eno prepri?an oz. me je en robnik prepri?al), pa zgri?ene okol in okol, tko da nekej dela z njimi bo.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

?e ma? sam za barvanje lohk pride? za manj kot 30? skoz za vse 4 :D

Deeyan kje? Js bi dal pobarvat samo ene zareze na krakih v ?rno, pa kolebam med tem a bi se lotil sam in, ?e bo zadeva obstojna, oz za 30? bi dal to raje nekomu nardit... 12krakov in vsak ma eno ?rto cca 12x1 cm za pobarvat... Kako se tega sploh loti? sam? sklepam da mal pobrusi?/zmatira?, tam kjer bo? ?trihal, oblepi?, pihne?, pa potem lak ?ez... a lakira? samo tist kar si barval, ali mora lak potem spet ?ez komplet feltno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Deeyan kje? Js bi dal pobarvat samo ene zareze na krakih v ?rno, pa kolebam med tem a bi se lotil sam in, ?e bo zadeva obstojna, oz za 30? bi dal to raje nekomu nardit... 12krakov in vsak ma eno ?rto cca 12x1 cm za pobarvat... Kako se tega sploh loti? sam? sklepam da mal pobrusi?/zmatira?, tam kjer bo? ?trihal, oblepi?, pihne?, pa potem lak ?ez... a lakira? samo tist kar si barval, ali mora lak potem spet ?ez komplet feltno?

za 30? sam naredi? komplet felge ja :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si najbr? hotel re?i, da je materiala za cca 30?, kolk pa ra?una tisti ki dela je pa tolk kot se zmeni?. Sam pa? naredi? tako dobro kot se potrudi?, lahko pa tudi poslab?a? vse skupi :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Uf, to pa je cifra...

 

Mi smo kupili aluminijasta plati??a za na?o petko, pa so se za?ele lupiti okoli naokoli in vsakih nekaj dni moram dopumpavat gume. Pa sem za?el razmi?ljati o barvanju. Ampak glede na to, da dobim za 200? druge, se mi najbr? ne spla?a...

 

A kak?na cenej?a varianta pa ne obstaja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Jest se spet opogumljam, da bi ?el po materjal v kako trgovino, zadevo zbrusil, probal pobarvat in lakirat sam... Ker pa verjamem, da bo tak postopek precej manj trajen kot ?e bi dal to komu narest za precej ve? ???, so moje 18-ke ?e vedno srebrne in spraskane :D

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.