Skoči na vsebino

Konstantno zvijanje diskov


Priporočeno sporočilo

Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto. 

Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic. 

 

Bi pa pohvalil interclass, res super izkušnja 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odlično!

 

@TiEn, gledam, iščem naokrog in povsod vidim/zasledim, da ni opozorilnih kontaktov. Tudi če na jutjubu pogledaš kako menjavo zavor na 6-ki, nikjer ni kablaže do ploščic

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Freak napisal:

Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto. 

Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic. 

 

Bi pa pohvalil interclass, res super izkušnja 👍

Kako je pa prišlo do zvite peste? 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

17 minutes ago, Damijani said:

Odlično!

 

@TiEn, gledam, iščem naokrog in povsod vidim/zasledim, da ni opozorilnih kontaktov. Tudi če na jutjubu pogledaš kako menjavo zavor na 6-ki, nikjer ni kablaže do ploščic

Sej ni opozorila prek računalnika/elektronsko ampak na ploščici sami pride kovinska palčka, ko se ploščica obrabi le ta začne praskat po disku in ta začne civlit/piskat, tako potem veš da je ploščica obrabljena

 

Na zadnjih ploščicah vem, da je to ker mi je že cvililo in ko sem jih menjal je bila kovinska palčka gor,.. sprednjih nisem tikal od nakupa in nevem ali to obstaja ali ne,.. vsaj pri tistih od zimmermanna jih zgleda ni

2030221048_ploice.jpg.c9135f36c544721ea6ff5ac862175681.jpg

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tako je to! :)  Bolj ziher kot elektrika 👍 Ko gledaš zadeve v spletni trgovini tudi ni nujno, da je slika dotičnega materijala. Večinoma gre za simbolične slike.

 

@Freak, OK, ugotovili so, da je zvito pesto in ga bodo zamenjali. Tako ti bodo samo sanirali posledico. Kaj je bil pa vzrok, kar je glavna težava? Ker zviti pesto ni kar tako. Verjetno bo kak izgovor na material, ampak to sigurno ni to. Moja krava se vozi že 22. leto in z dobrimi 534k km vozi na istih pestih...

Večinoma pa je za zvito pesto kriv servisni poseg in njihova kompresorska pištola! Pretegnejo vse, krivi pa nič.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Freak napisal:

Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto. 

Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic. 

 

Bi pa pohvalil interclass, res super izkušnja 👍

To je dokaz, da niso vedno krivi diski za tresenje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TiEn napisal:

Sej ni opozorila prek računalnika/elektronsko ampak na ploščici sami pride kovinska palčka, ko se ploščica obrabi le ta začne praskat po disku in ta začne civlit/piskat, tako potem veš da je ploščica obrabljena

 

Na zadnjih ploščicah vem, da je to ker mi je že cvililo in ko sem jih menjal je bila kovinska palčka gor,.. sprednjih nisem tikal od nakupa in nevem ali to obstaja ali ne,.. vsaj pri tistih od zimmermanna jih zgleda ni

2030221048_ploice.jpg.c9135f36c544721ea6ff5ac862175681.jpg

Po moje to ni glih nek pripomoček, na katerega bi se sam zanesel. Vsakokrat, ko zamenjam letne-zimske in obratno pregledam optično, koliko "mesa" imajo še ploščice +diski. Pri mojih sem ugotovil, da so diski ok ploščice pa bodo počasi za zamenjati. Itak pa pridejo novi bolj športni diski+ploščice, ko bo več konjev. press. 😎

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je TiEn napisal:

Ja ne bo konc sveta če ne bo kontakotv spredaj  ne,..važno samo, da mi pošljejo prave da ne bo tko kot pri olju ><

Ja. Ker imaš potem dodatne stroške in porabiš več cajta. Po moje je najboljše, da kontaktiraš prodajalca in da ti potrdi ali predlaga, kaj je v redu in kaj paše za tvoj avto. Ugotovil sem, da naše original oem diske in ploščice  izdelujejo na Češkem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uglavnem, jaz sem kar vesel, da so mi odkrili problem, da ne bi čez dva meseca spet dobre diske dol metal. 

 

Najbolj žalostno je to, da je zvito pesto moj produkt, saj sem kar nekaj časa nazaj bil nepreviden in pojahal robnik 😪 okej, takrat razen zbite jeklene feltne(je bilo pozimi) ni blo hujšega. Sem pa že malce pozabil na ta dogodek oz potlačil tja nekam zadaj... 😄 

  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem skoraj preprican, da bojo ploscice prisle z opozorilnimi kontakti. Kokr sem jest gledal imajo to se tiste najbolj "cheap" ploscice. Je pa prva in druga generacija imela tako, da so bili opozorilni kontakti samo za sprednje ploscice in sicer ploscica na notranji strani diska naj bi praviloma imela te kontakte. Lahko, da so pri mk3 tudi za zadnje ploscice. Je pa ta sistem bistveno boljsi od elektronskega, ker pri elektronskemu, ko enkrat skuris ploscico in se ti na armaturki prizge lucka moras zamenjati tudi senzor za nazdzor obrabe. Ponavadi je to ze v kompletu, ko kupis ploscice, vendar so zaradi tega drazje :)

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zna bti da bodo res s kontakti,.. itak pa bom to nabavljal naslednji mesec,.. a mislite da bi bilo smiselno zamenjati tudi vodilca ploščič al kakorkoli se že temu reče
 

avto ima sedaj 154k km

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.  

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je vzupan3 napisal:

Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.  

Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 minutes ago, Alex said:

Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena. 

 

Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je vzupan3 napisal:

 

Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust. 

Hja, ura dela je zlatarska. 😬

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je vzupan3 napisal:

 

Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust. 

TRW mogoče? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Če nisi nič udaril v kak robnik ali podobno je skoraj nemogoče, da bi zvil pesto. Veliko večja možnost je, da so krivi diski. Če maš še prve in 90kkm bi jaz menjal najprej to. Nimaš kaj zgubit, diski bi bili tako ali tako kmalu za menjavo. Jaz namreč nikoli nisem naredil z enimi več kot 120kkm pa nisem glih idiot na bremzi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.