Skoči na vsebino

Konstantno zvijanje diskov


Priporočeno sporočilo

12 minutes ago, Alex said:

Pa to sem jaz predlagal in naredil že pred petnajstimi leti. In točno to s prahom sem tudi omenil takrat. Vidiš, da imava veliko skupnega, pa da bi se postrani gledala? 

Drugače pa marko, kakšno Mazdo voziš trenutno? 🧐

Mazda je sla na vecna (zarjavela) lovisca. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je marko91 napisal:

Mazda je sla na vecna (zarjavela) lovisca. 

Aha, in sedaj voziš... golfa? 🤔

... mi je  sedaj vse jasno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Boss napisal:

Golfa ne voziš, Golf tebe prevaža. Mazdo pa voziš, ja.

Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj  "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka  jajca od avtov in  se pojavijo "od nikoder". 

Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od  sedaj imam tri take modele zabeležene.😏 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.

Mi imamo sedaj tudi službenega pasata. Če mi ga kdo hoče  primerjati z Mazdo 6 mu lepo svetujem, da gre lepo ven, vdihne zrak, prešteje do 49 in pride nazaj, lepo, brez panike, da damo stvari na mesto. Jaz ga prej nisem nikoli vozil a opažam, da nisem nič zamudil. Pasat?... pha. 🤪 Edino kar je res je to, da manj pije. To je to. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Alex napisal:

Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj  "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka  jajca od avtov in  se pojavijo "od nikoder". 

Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od  sedaj imam tri take modele zabeležene.😏 

 

Kot tisti, ki pljuvajo čez bivšo, a hkrati vedo vse novice o njej... :)

  • Všeč 3
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Evo, malce updejta :)

 

Skratka zadevo smo (zaenkrat) uredili. Je pa zgleda napaka v zavoznih čeljustih oz batkih, ki skoz po malem držijo in segrevajo disk. Sam med vožnjo tega nisem nikoli opazil ali občutil. Je pa res, da se vozim 80% po AC in se pomojem diski kar hitro segrejejo oz pregrejejo, če jih malce drži 🤔  Skratka, zadeva je zaenkrat b.p. in res si močno močno želim, da se ne bom čez par mesecev spet oglasil tukaj :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Freak napisal:

Evo, malce updejta :)

 

Skratka zadevo smo (zaenkrat) uredili. Je pa zgleda napaka v zavoznih čeljustih oz batkih, ki skoz po malem držijo in segrevajo disk. Sam med vožnjo tega nisem nikoli opazil ali občutil. Je pa res, da se vozim 80% po AC in se pomojem diski kar hitro segrejejo oz pregrejejo, če jih malce drži 🤔  Skratka, zadeva je zaenkrat b.p. in res si močno močno želim, da se ne bom čez par mesecev spet oglasil tukaj :) 

Samo, a ni zaradi tega malce višja poraba, ker ti konstantno zavira. Tako sem jaz enkrat na moji stari 6-ki opazil, da mi zadnji batek šteka. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Evo, na žalost moram spet zapisati v to temo 😪

Navkljub novim diskom, novim zavornim čeljustim se stanje ni izboljšalo. Po kakem mesecu se je tresenje pojavilo, ki se itak samo še stopnjuje. Malce sem bral še ostale teme in naletel na tole

 

Zanimivo mi je, da ima avtor te teme podoben način vožnje kot jaz,torej večinoma relacije na AC,kjer se bremza razmeroma malo. 

Citat

Vozim ve?inoma relacijo LJ<->KP 3x na teden. In v povpre?ju 5x stisnem na zavoro, ker ve?inoma vozim 120km/h na tempomatu.

 

 

 

Mi je kr grozno spet poklicati mehanika, ker bo pomojem že mislil, da se norčujem iz njega :(  Ga bom pa še enkrat vprašal kaki diski so gor (firma), ker kolikor sem razumel je najbolj primerna kombinacija ATE diski in mehkejše zavorne ploščice. Sej drugega pa pol že nimaš kaj narediti?? 🤔

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če diske zvija, je težava drugje in ne v materijalu. Stavim bolj na neustrezno montažo!

ATE diski? Slaba izbira, precenjena in če se dobro pogleda diske ali ploščice, piše gor Galfer. Španska roba, prepakirana.

Na Mazdo sem dal zavore Delphi in vrhunsko zavira! Do sedaj brez vsakršne težave, pa je dnevno spust po 2,6km dolgem 12% klancu.

 

Ravno iz tega razloga, ko zavore ne delajo zaradi drugih težav, vsi pa svetujejo malodane skoraj keramiko, sem na mojo Lancio Kappo montiral diske z odpada (na sliki glejte samo diske :D ). Pa da vidimo! Rezultat na tehničnem, 0,5kg razlike, ja samo 0,5kg!!! in je meril večkrat. Če deluje ostala periferija na avtu kot mora, so vsakršne zavore več kot odlične.

 

spacer.png

 

ostala periferija, skupni strošek kompletne obnove cca 40€

spacer.png

 

Po zelo dolgem času, ko sem menjal ploščice zadaj...

spacer.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odkar sem dal na avto Zimmerman luknjaste diske in Zimmerman ploščice mi ne trese več. Trenutno prevoženih 3000km po menjavi. Tok tok tok 😄 se mi pa pojavljajo neki čudni zvoki v podvozju na obeh straneh na kratkih grbinah, pa še to ne vedno. Stabilizator, končniki ali pa amortizerji?😬

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je FuManchu napisal:

Ne vem zakaj že takoj ne vržete ATE diske gor. Meni diski zdržijo po 100Kkm in več. 

 

Js pa z Atejem nism bil ljh neki zadovoljen, Zimmerman je pa 🔝

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Husky1290 napisal:

Odkar sem dal na avto Zimmerman luknjaste diske in Zimmerman ploščice mi ne trese več. Trenutno prevoženih 3000km po menjavi. Tok tok tok 😄 se mi pa pojavljajo neki čudni zvoki v podvozju na obeh straneh na kratkih grbinah, pa še to ne vedno. Stabilizator, končniki ali pa amortizerji?😬

 

Sam a te na tehničnem nič čudno ne gledajo, če prideš z navrtanimi diski na tehničnega? 

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Js pa z Atejem nism bil ljh neki zadovoljen, Zimmerman je pa 🔝

A ti je isto treslo, al si imel kakšne druge težave?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

31 minutes ago, Freak said:

 

Sam a te na tehničnem nič čudno ne gledajo, če prideš z navrtanimi diski na tehničnega? 

A ti je isto treslo, al si imel kakšne druge težave?

Nevem, še nisem bil😆 pomoje da ne bi smelo biti težav, najbrž se to ne šteje kot predelava.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Freak napisal:

Evo, na žalost moram spet zapisati v to temo 😪

Navkljub novim diskom, novim zavornim čeljustim se stanje ni izboljšalo. Po kakem mesecu se je tresenje pojavilo, ki se itak samo še stopnjuje. Malce sem bral še ostale teme in naletel na tole

 

Zanimivo mi je, da ima avtor te teme podoben način vožnje kot jaz,torej večinoma relacije na AC,kjer se bremza razmeroma malo. 

 

 

Mi je kr grozno spet poklicati mehanika, ker bo pomojem že mislil, da se norčujem iz njega :(  Ga bom pa še enkrat vprašal kaki diski so gor (firma), ker kolikor sem razumel je najbolj primerna kombinacija ATE diski in mehkejše zavorne ploščice. Sej drugega pa pol že nimaš kaj narediti?? 🤔

Pesto imaš zvito...zamenjaj pesto in kolesni ležaj in boš imel mir.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Freak napisal:

 

Sam a te na tehničnem nič čudno ne gledajo, če prideš z navrtanimi diski na tehničnega? 

A ti je isto treslo, al si imel kakšne druge težave?

Sicer na Alfi... Treslo ni, je bla pa hitra obraba

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Boss napisal:

Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.

Res je. To je znana zgodba. Jaz sem takrat kupil brembo diske in ferodo racing ploščice. Še sedaj so gor na avtu pri 250Kkm in nič ne trese. Ugotovili smo, da diski in trde ploščice niso neka zgodba za uspeh. Če ni črnega prahu na feltnah ni uspešnega bremzanja. 

S trdimi ploščicami preveč segreješ diske, zapelješ v kakšno lužo in je problem tu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.