Skoči na vsebino

Kompresija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Motor s tak?no kompresijo naj bi bil vgrajen v novi mazdi 6 (Mk IV), ki naj bi pri?la v letu 2018.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Toyota bo skyactiv montirala v auris :) zakupila je 280.000 motorjev v prvi rundi

If in doubt, flat out... 

Napisano
Napisano

Toyota bo skyactiv montirala v auris :) zakupila je 280.000 motorjev v prvi rundi

 

Po pisanju medijev bodo motorji v Yarisu

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

nope :) na tiskovni konferenci je bilo potrjeno za auris. za yaris se zanimajo za motorje ki jih ma mazda 2 bencinske...

If in doubt, flat out... 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Kaj menite, kdaj bo na tr?i??u mazda z 18:1.

http://www.siol.net/avtomoto/zanimivosti/t...ehnologija.aspx

 

Danes mi je nekdo razlagal, da Mazda nikoli ni? novega ne pogrunta ampak samo odkupuje licence (npr Wankel), ?e raje pa iz zgodovine potegne patente, ki niso ve? za??iteni. In tako naj bi tudi ta motor dobili iz zapra?enih polic...

 

Baje naj bi ?lo za Atkinsonov motor, ki naj bi imel pet taktov. Osnovni model na patentu iz leta 1882 (sicer osebno dvomim v to letnico, a mo?akar je trdil, da je prava) je imel kompresijo 1:13,5, vendar naj bi imel eno slabost: za enako mo? je potreboval ve?jo delovno prostornino v primerjavi z Ottovim motorjem.

 

Ve kdo kaj ve? o tem?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Torej je res stara tehnologija v novi preobleki...

Ni? hudega, ?e jo znajo izbolj?ati in da deluje.Sej tudi turbo so povlekli iz naftalina iz 30 let prej?njega stoletja, baje.

Va?no je, da bodo motorji res u?inkoviti, da bodo imeli ta pravi zvok (in ne zvoka mlin?kov za kafe) in da bodo malo pili.

 

 

Napisano

Pri Mazdi pravijo, da gre bolj za moator z Millerjevim cikelom, ki so ga sicer prvi? uvedli z 2.3 litrskim V6 motorjem v Xedos 9.

 

Atkinsonov cikel je nekako popolnoma atmosferski motor, medtem, ko je Millerjev cikel podprt s superchargerjem ali kak?nim drugim na?inom prisilnega polnjenja, kar naj bi tudi bil koncept v skyactive motorjih.

33112_1.png

Napisano

Atkinsov princip uorablja Toyota pri hibridih, ?e ima Mazda kak drug princi sedaj pa ni bilo nikjer re?eno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vse je to fajn pa krasn,

ampak meni tuki neki ni ?ist jasn...

 

Kompresija 1:14. Ja prav. A bom zdaj jaz znal razlo?it, kaj me bega.

 

Tako, zelo amaterska razlaga bi lahko bila, da je kompresija razmerje med gibno prostornino bata in prostorom, ki ostane, ko bat dose?e zgornjo mrtvo to?ko.

Torej: ?e sem prav razumel, pri tem Atkinsonovem motorju je sesalni ventil ?e nekaj ?asa odprt tudi, ko pride do kompresije. Gib, ki ga odpravi bat navzgor v ?asu, ko je sesalni ventil ?e odprt, ne moremo ?tet v kompresijo, ker bat ni hermeti?no zaprt (sesalni ventil je ?e odprt). Torej ima manj?o kompresijo, ker dejansko res komprimira samo od takrat, ko se ventil zapre pa do zgornje mrtve to?ke. Torej nima kompresijskega razmerja 1:14 ampak manj.

 

Ali pa sem jaz to kaj narobe razumel?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Nema veze kje zapre sesalni ventil. Ampak kaki tlak dose?e ko je ZML oz. v ?asu tik pred v?igom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vseeno se mi zdi kompresijsko razmerje 1:14 za bencin prehudo. Ne pride pri taki kompresiji do klenkanja?

 

Ali pa jaz ?esa tu ne razumem?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Mnja, o?itno res ne razumem...

 

Ne glede na obliko bata je tlak vedno enak. In enak je povsod v batu, pa ne glede na to a je ovalen, okrogel ali pa oglat. Izpuh pa itak pride v po?tev ?ele po kon?anem delovnem taktu. Klenkanje pa nastopa pri (pre)velikem komprimiranju... Torej to ni povezano. Ali pa?? 

 

Mah, o?itno res ne razumem...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

itak da ne razumes ker nisi strojnik :)

 

izpuh je pomemben, ker znizas temperaturo v valju..to pa verjetno ves zakaj je dober

 

bat ima luknjo, ker pac mesanica ne pride v stik takoj z njim in se tako tudi zniza temperatura

 

pri skyactivu je tudi 3 takt krajsi (manj casa - manj klenkanja)

 

verjetno tudi pomaga, ce tankas 100 oktanca

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

bat ima luknjo, ker pac mesanica ne pride v stik takoj z njim in se tako tudi zniza temperatura

 

???

 

sramezljiv

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Kolektor od skyactiv ma?in je pa sploh umetnina, da samo gleda?. So se res zanimivo lotili teh ma?in. Isto kot Fordov 1,0 ecoboost, ki ima polno enih zanimivih re?itev. 

Napisano

jaoo kva moris :)

 

Ja, saj bom nehal.

 

Zakaj tako te?im? Ker ne razumem. In ko sem nekje drugje nekomu drugemu tako te?il, sem ?loveku pokvaril biznis. Mo? je na nekem sejmu namre? razlagal, da njegovi plinski kotli imajo pa izkoristek 105%. In to mi nikakor ni ?lo v ra?un. Vsak stroj ali aparat ima dolo?ene izgube. Bodisi zaradi trenja, bodisi toplotne izgube bodisi karkoli, vsak ima izgube. In ?e bi dobili nekaj, kar ima 99% izkoristek goriva, bi bil lep uspeh. Da pa ima nek plinski kotel 105% izkoristek, mi pa nikakor ni ?lo v ra?un. Da da od sebe ve? toplotne energije, kot jo dejansko dobi iz goriva. Enostavno mi ni ?lo v ra?un. In sem ga spra?eval in spra?eval in moril in moril. In okoli se je nabrala kar lepa skupina ljudi, ki so poslu?ali. In potem je mo?akar po ovinkih povedal, da ima plinski kotel 65% izkoristek, nato pa ?e nek dodatek, ki dimnim plinom pobere 40% energije, ki bi sicer ?la v dimnik in bi bila izgubljena. In on je to enostavno se?tel. Kar pa nikakor ne more? (dimni plini s seboj odnesejo okoli 30% energije, ki si jo v plinski kotel pripeljal z gorivom. Torej od teh 30% izgub pobere? 40%, kar pomeni, da izgube zmanj?a? skoraj za polovico in tako kotel nima 30% izgub ampak samo 18% izgub). In ko sem kasneje moril ?e drugim, sem zvedel, da je dejanski izkoristek tistega kotla nekaj pod 90% (da pa konkurenca dosega ?e vse do 98%. In ?e me res zanima, pridejo kar s kotlom k meni na dom, ker njihovi kotli so pa vrhunski... ... ...). V veliki meri je bila napaka zato, ker je se?teval skupaj stvari, ki jih nikakor ne more? se?tevati, malo pa tudi zato, ker kotel zelo malo ?asa dela v tako optimalnih pogojih, da bi lahko dosegel kaj ve?ji izkoristek. A v komercialne namene je bilo dobro. in mo?akar je kar nekaj strank dobil na foro 105% izkoristka.

In od takrat naprej sem zelo skepti?en do neverjetnih dose?kov tehnike in tehnologije. In te?im, dokler mi kdo dovolj jasno ne razlo?i, kako je dosegel take rezultate. Zato sem tukaj toliko moril.

 

Sicer ?e vedno ne razumem in mi ?e vedno ni jasno, kako dosegajo tako visoke kompresije brez klenkanja, a bom vseeno nehal morit...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.