Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

imam majhen problem in sicer z v?iganjem. V?asim mi vergla malo ve? ?asa da v?ge, v?asih v?ge takoj, v?asih pa mi v?ge v drugem poskusu. Kaj bi lahko bilo narobe? Verjetno je zaganja?? ?e je to, bi prosil za nasvet kaj je najbolje narediti?

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

imam majhen problem in sicer z v?iganjem. V?asim mi vergla malo ve? ?asa da v?ge, v?asih v?ge takoj, v?asih pa mi v?ge v drugem poskusu. Kaj bi lahko bilo narobe? Verjetno je zaganja?? ?e je to, bi prosil za nasvet kaj je najbolje narediti?

 

hvala

 

zaganja? se da obnovit ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ta motor je...l 2003.:)

 

lahko je to lahko je tudi dizl pumpa v keslu. A ko v?ge pa ni? ne ka?lja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaganja? nima ni? pri tem, kako hitro motor "prime".

 

Zaganja? je pa? "stroj" iz dveh delov: elektromotorja in elektromagneta. Ko elektromagnet porine zobnik v nazobljenje na vztrajniku, dovoli elektromotorju, da se zavrti. ?e ti pri poskusu v?iga za?ne ro?ljati, se zgodi, da se elektromotor zavrti prej kot elektromagnet spravi zobnik v vztrajnik. ?e se sploh ne zavrti, so te?ave z elektromotorjem. In tako naprej. ?e pa ti motor vrti, pa ne "prime" pa ni kriv zaganja?. Mogo?e akumulator, ki nima dovolj energije, da bi zaganja? dovolj hitro vrtel, ampak mislim, da to bi ?e sam ugotovil. In to bi bilo kve?jemu vedno slab?e, ne pa enkrat tako in drugi? druga?e.

 

Mogo?e res za preveriti dovod nafte. ?e motor vrti, bo "prijel", ko bo dovolj nafte, ki lepo zgoreva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaganja? nima ni? pri tem, kako hitro motor "prime".

 

Zaganja? je pa? "stroj" iz dveh delov: elektromotorja in elektromagneta. Ko elektromagnet porine zobnik v nazobljenje na vztrajniku, dovoli elektromotorju, da se zavrti. ?e ti pri poskusu v?iga za?ne ro?ljati, se zgodi, da se elektromotor zavrti prej kot elektromagnet spravi zobnik v vztrajnik. ?e se sploh ne zavrti, so te?ave z elektromotorjem. In tako naprej. ?e pa ti motor vrti, pa ne "prime" pa ni kriv zaganja?. Mogo?e akumulator, ki nima dovolj energije, da bi zaganja? dovolj hitro vrtel, ampak mislim, da to bi ?e sam ugotovil. In to bi bilo kve?jemu vedno slab?e, ne pa enkrat tako in drugi? druga?e.

 

Mogo?e res za preveriti dovod nafte. ?e motor vrti, bo "prijel", ko bo dovolj nafte, ki lepo zgoreva.

 

Hvala za odgovor zgleda da je akumulator svoh.

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.