Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem pred veliko dilemo, kateri avto naj nadomesti trenutni Opel Signum. Odlo?am se predvsem med Toyota Avensis in Mazda 6. V oko mi je padla Mazda karavan 2.2 d, sedaj pa me zanima, kaj lahko pri?akujem od tega avtomobila.

Kak?ne te?ave? So tukaj ?e vedno kriti?ni BOSE oja?evalec, DPF? ?e kaj drugega?

I??em pa model, ki ima ksenon, manj kot 100.00 km, bluetooth, navigacija, ...

Gledam nekaj takega

Hvala za odgovore, ker ve? ne vem, kaj naj naredim :)

Napisano

Mislim, da ni? od na?tetega ni ve? kriti?nega. 2.2 motor ima ketno, na?eloma naj bi stvar bila v redu. ?e primerjam toyoto pa mazdo, je ?e z vizuelnega vidika odlo?itev jasna. Vsaj zame.

 

Motor je ?parov?ek, jaz imam 130 konjsko verzijo plus sedaj testiram ?e powerbox, da vidim kako in kaj bo sporabo. Ampak ?e v osnovi, kranj - ljubljana mi porabi tam cca 5.6-5.8l, poleti bo najbr? ?e malo padla. Pa padla bo tudi ?e, ko zamenjam te ?portne in glasne gume (potenza), na kake bolj touring :)

 

A peljal si oba avtomobila?

Napisano

Zdravo, peljal ?e nisem obeh, mi je Mazda bolj v?e?, ampak me je odvrnilo pisanje o te?avah z DPF-ji in Bose oja?evalci. ?e se te napake ?e pojavljajo, potem ne mislim Mazde kupiti, ker brez glasbe pa ne bom :) Raje bi sicer model 2.0 zaradi stro?kov uvoza in registracije, ampak ni? ne najdem pametnega.

 

Toyota 2.0 model ima tudi ketno in nobenih te?av ne zasledim...

 

A je mogo?e, da verzija z navigacijo nima te?av z oja?evalcem?

Napisano

Pomoje so te te?ave z oja?evalcem zelo redke, tako kot recimo napake z volanom (se zadnje ?ase nekaj o tem pi?e na forumu).

Sedaj verjamem, da ?e gre? brat forume od toyote bo? prav tako naletel na neke ?udne te?ave (sem kar 99%, da se za vsak avto najde kaka ?udna napaka).

 

DPF je pa res problem, samo tukaj jih je ?e nekaj uporabnikov odstranilo in to je to (pocen re?itev).

Napisano

Katerega pa mi priporo?ate, 2.0 ali 2.2 diesel?

 

Kak?ne so kaj prednosti obeh modelov in seveda slabosti? :)

 

Vsekakor 2.2, ker nima vec jermena ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kolikor vem, 2.2 motor bolj hvalijo... (je tudi bolj varcen... ni velikega servisa,...)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

pa tud te?av z dpf-jem ni ve? toliko. Vglavem, te?ave z DPF filtri imajo vse znamke avtomobilov, nekatere ve?je, drugi manj?e. ?e posebej ?e je avto vo?en prete?no po mestu.

Napisano

DPF dela ?e se vozi? - ali je 2.0 ali pa 2.2. Ima pa na?alost neko ?ivljensko dobo tam okoli 200-250.000 - gre pa? za pe?. Sam izkusil...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Super....se bli?am 200k se pravi lahko ti pri?akujem v kratkem (glede na to da delam 30k km na leto .... v roku 2 let )  :angry2:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni. V?eraj mi je uspelo na testno vo?njo in morem priznat, da sem navdu?en.

Sedaj pa ?im prej po svojo Mazdo 6 v Nem?ijo. Sicer ?e imam nagledano in upam, da me po?aka...

 

 

lp

Napisano

Veliko uspeha pri nakupu! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, skoz gledam model z 163 konj. Kako pa je kaj z 185 konji? Je kaka razlika v vzdr?ljivosti motorja?

?akam en primerek, ki bi ga kupil in mi je eden v oko padel, ki je 2.2 in ima 185 konjev z Dynamic opremo. Ima ta motor tudi verigo?

 

Lp

Napisano

Motor je enak le nastavljen je druga?e predvsem je pa za na?e razmere (zavarovanje) nekako bolj ustrezen 163KM. Imamo pa premalo uporabnikov, ki si lastijo 163 ali 185KM, da bi lahko rekli kak?no bolj konkretno o vzdr?ljivosti. Tukaj na forumu je dejansko te generacije najve? 140KM 2.0 ali 129KM 2.2. Ampak glede na to, da gre 129KM z malce pomo?i PB-ja celo bolje kot 150KM 2.2. v zadnji generaciji ?estke potem mislim, da ti bo 163KM vrh glave dovolj.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni. 

Imam 163KM GTA MAZDO 6. Te?ava z dpf filtrom pri meni je bila. Po zamenjavi filtra so te te?ave izginile. Druga?e pa so stro?ki vzdr?evanja isti kot pri ostalih modelih.

 

Uro?

Napisano

Glej da bo? pri teh uvo?enih vzel VIN ?tevilko in ?el na poobla??eni servis preveriti kako se je avto servisiral. Ker vsi uvo?eni imajo te magi?ne kilometre 120-150t. V kolikor kaj ne bo ?timalo oz. ti je prodajalec ne bo hotel dati za?ni iskat drugi avto ne glede na to kako v?e? ti je ob?utek na testni vo?nji. Gama servis v btc-ju ima? 500m stran od tega prodajalca.

Napisano

Vsakih 3000 km se mi v?gala lu?ka dpf, pelje? na servis vgasnejo in po 3000 km se zgodba ponovi. Po menjavi filtra se je zadeva uredila. Lahko bi rekel, da imam ve?inoma mestno vo?njo.

Napisano

Vsakih 3000 km se mi v?gala lu?ka dpf, pelje? na servis vgasnejo in po 3000 km se zgodba ponovi. Po menjavi filtra se je zadeva uredila. Lahko bi rekel, da imam ve?inoma mestno vo?njo.

 

 

Koliko te je pa stala menjava DPF filtra? Predvidevam, da to niso naredili po garancijo :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.