Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V vsakem primeru-dober šofer in vesten lastnik bo preveril nivo olja vsaj na vsakih štirinajst dni, pa naj bo to avto, delavni stroj, traktor. Ni opravičila, da nekdo reče, da je bil na servisu pred desetimi meseci. Marsikatero okvaro in sitnosti si prihraniš s tem. Jaz vse bolj sumim, da se je kakšna odmična gred iz prvih serij skayactiv dizel modelov (ko so res bile problematične in posledično so šle mašine) "prešvercala" mimo kontrole.Pa še tam naj bi se prižgala opozorilna lučka (padec tlaka olja) in ni takoj zaribala Mašina. Druga stvar je, kaj so oz. kaj niso prav naredili na rednem servisu. Jaz bi se še kako pozanimal, kaj je šlo narobe. 

pred 10 minutami je gregc88 napisal:

miha, losaj se tega sranja.... razn če maš preveč €

In kaj da potem kupi? Kolo, kot voziš ti? 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Dejstvo je ,da obstaja ta možnost, ki se je zgodila njemu, in ki se je zgodila x uporabnikom že od prvih dizlov v šestki dalje. In tisti ki ve v čem je fora, zamenja do 100 jurjev podložke , pogleda se karter, in je to to. 

 

Če pa ne veš, je pa lahko jeba. Zato mislim, da bi moral serviser stranki to povedat prvič ko pride na servis. Na uradnem servisu mislim da tega ne govorijo, Pelko pa mislim da je na mestu in take zadeve stranki pove.

Napisano (urejeno)

@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.

Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov. 

 

@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.

MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja. 

 

Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.

 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zna bit res. Je pa Pelko včeraj klel nad MB...ker je imel tam od enga ML 320 6 valjnik diesel vzet ven iz avta...zariban u nulo :)

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.

Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov. 

 

@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.

MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja. 

 

Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.

 

 

Kaj to s podložkami in sitom lahko opraviš sam in kako, da vem če slučajno gdaj kupim "traktor" :blink:

Napisano

Ker je že toliko govora o tem, bom pa še jaz ob naslednjem servisu (ki bo 10.000 km po menjavi olja) zamenjal podložke in očistil karter.

 

Zanima me, kje naročite ustrezne podložke - kje na netu ali na uradnem servisu?

 

Tesnilna masa mi je ostala še od menjave filtra v avtomatskem menjalniku in bo porabljena še za karter.

Napisano (urejeno)

@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.

 

@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage. 

 

Screenshot_20201009_112831_de.autodoc.gmbh.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.

 

@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage. 

 

Screenshot_20201009_112831_de.autodoc.gmbh.jpg

Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁

Napisano
pred 36 minutami je Aless napisal:

Ja žal tudi MB ni več to kar je bil 🥴

Pa tudi BMW ne, pa tudi audi ne.... 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁

Pa dobro.. tudi pri mazdah 1 gen. je bilo to bolj izjema kot pravilo. Če bi bilo to pravilo, bi zaribasl vse dizel mašine. Tudi takrat ni servis nič reagiral. in ko sem jaz takrat prvi prišel na servis po te podložke, so samo pisano gledali. Ker jim ni bilo nič jasno sem jih kupil čez na mazda servisu v Trstu. Stale so točno 6€. Nadomestne so pa res da malo večje kot original  z manjšo luknjo v sredini. Najbrž so izboljšana varianta. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Pa tudi BMW ne, pa tudi audi ne.... 

Jaz mislim da BMW ne bo nikoli več delal tako kvalitetnih vozil kot so bili linijske 6-ke generacij motorjev M52 in M54, ko so začeli neke turbote gor tlačit je šlo krepko navzdol v zanesljivosti, dizel BMW pa verjetno sploh ni neko čudo tehnike, vsaj kolikor berem na njihovem forumu.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
4 minutes ago, mihaing said:

Kaj si zvedel pri Pelku v mojem imenu😀?

Saj sem napisal. Rekel je podložke in posledično zabito sito.

Napisano

Odlicn, ne spremeni dejstva, da je motor za v kanto...zgleda avto masaker a :)

 

Mene srce boli ko stojim zraven...

 

Koliko.si dal za te fedre. Tudi sam imam pocitnisko prikolco...

Napisano

Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje. :)

 

Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 52 minutami je SpEkTr napisal:

Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje. :)

 

Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.

Še vedno sem mnenja, da je ta motor  bolj izjema kot pravilo.Če bi bile res podložke  glavni razlog zaribanja motorja, ne bi bilo več voznega skayactiv dizla preko 150 Kkm. Vsi bi bili zaribani, ker ne verjamem, da je sploh kdo bilo kje zamenjal te bakrene podložke na teh skayactiv motorjih. Še na tem forumu, ko vemo za ta problem (pri prvi generaciji, pri drugi tega skoraj ni bilo) ga ni junaka.Potreben bi bila res bolj skrben in natančen  pregled za diagnosticirati pravi vzrok. Pregledati bi bilo treba gredi, ležanje... 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.