Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

jaz bi imel tudi eno vpra?anje. Imam Mazdo 6 2009 letnik pri kateri je kar naenkrat otrdela zavorna stopalka. Zavore normalno primejo vendar je treba malo mo?neje pritisniti, sama stopalka pa je veliko "vi?ja" kot je bila prej v normalnem stanju. Nivo teko?ine v posodici je normalen, oziroma tik pod vrhom, pod avtom pa tudi ni nobenih made?ev. Zanima me kaj bi lahko ?lo po zlu, ter koliko pribli?no ta prigoda stane.

 

Lp G

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simonov odgovor od malo prej;

 

Pozdravljeni.

Vztrajnik pri bencinarjih skoraj nikoli ne gre zato ker je enomasni.Sklopka je pri tej mazdi zelo slaba vendar ne povzroca teh vibracij.
Vibracije lahko povzroca desni nosilec motorja zato ker ima notri olje in je lahko ze suh in ni namazam.
LP
Simon Pelko
 
Tvoje vpra?anje pa zdajle po?iljam! 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odgovor ?e na naslednje vpra?anje:

 

Verjetno blokira bat na cilindru zavor spredaj.

Cena za enega obnovitev je 40 eur,
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Odgovor ?e na naslednje vpra?anje:

 

Verjetno blokira bat na cilindru zavor spredaj.

Cena za enega obnovitev je 40 eur,
LP
Simon Pelko

 

Hvala za pomo?, avto je sedaj dva dni stal in danes pri vo?nji ni bilo ?utiti nobenih te?av, tako da upam, da je bila napaka le enkratne narave :) ?e pa bodo nadaljnje te?ave bo pa treba porihtati.

 

Lp G

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

...Kljub temu mi avto ?e vedno trese oz. vibrira v prostem teku. Ko so temperature nizke in ob hladnem zagonu avto vibrira bolj ob?utno oz. tako mo?no, da se ?ipe na rahlo tresejo in pa plastike po armaturi mi ropotajo. Enkrat ko je avto "ulaufan" oz. ko je ogret je ta problem ob?utno manj?i oz. je to ropotanje precej manj?e in tudi manj mote?e. Med vo?njo oz. ko je avto pod obrati vibracij NI. Mislim, da tudi zaradi teh vibracij sli?im neki kovinski zvok pod podvozjem (vrjetno auspuh), vendar je pa spet ista zgodba, ko avto mo?no vibrira se ta kovinski zvok ob?utno bolj sli?i, kot  pa enkrat ko je ogret. Sklopka se mi zdi, da je notri ?e prva in prav tako vztrajnik ali pa zna biti nosilec ? Avto je mazda 6  1.8   220.000 prevo?enih.

 

Imam enake probleme, enak avto. Sicer samo vibriranje ni tako zelo hudo, ampak se mi zdi da vseeno ni ?isto normalno. Splo? "ro?ljanje" na podvozju je zadnje ?ase postalo intenzivnej?e. A je ob izpuhu kak?en "za??itni" pleh ki je odrjavel in sedaj malo vibrira ali je kar sam auspuh to?

 

Pa ?e ena druga te?ava: V prostem teku mi ob?asno preve? nihajo obrati. Kaj bi to bilo?

 

P.S. ali Pelko ima kak?no ma?inerijo za klimo s?istit? Se mi zdi da nekaj smrde?ega raste notri  :glare:

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Mene pa zanima ?e se te?ave z podlo?kami na injektorjih pojavljajo samo na mazdah 6 136 KM ali tudi na 120 KM (kot jo imam jaz) in je to te?ava, da mi avto kadi ?rno ko ga pohodim..in mi pije tudi olje? Naj pa povem ?e to da je na testerju pokazal vse pritiske v motorju OK, nekateri pa so omenjali da bi lahko kadila zaradi teflonov..mogo?e veste? Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

podlo?ke vsekakor zamenjaj. Preveri, ko dela motro ali ti kaj pihne ven skozi odprtino za dolivanje, ko jo odpre?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Raje menjaj, ?e ne drugega kot preventivo, sicer pa si 120 in 136 motorja nista tako zelo razli?na.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Posredujem odgovor na?ega ma?ka - mojstra Pelka;

 

Na klimi lahko naredim dezinfekcijo.Lahko vibrira zascitni pleh okrog izpuha ali pa gibljiva cev obro?ek na njej ponavadi odstopi in ropota,za nihanje obratov priporo?am ?i??enje lopute in nastavitev.
LP
Simon Pelko

 

@Posavc, ?e ?eli? ti kar napi?em napotnico za k dr. Pelku? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Medvode natan?neje. Je pa tako, da ?e ti tole taprav mojster po?tima, potem se lep cajt ne bo? ve? z mehankarji dru?il :)

 

?e bo? rabil ti lahko tudi posodim Clia za vo?njo, pa ta cajt po?tima? tole zadevo in potem veselo Zoom-zoom dalje :)

 

P.S. Ravno malo prej sem objavil akcijsko ponudbo pri Pelku, ko ima? potem ?e gratis menjavo pnevmatik oz. gum. :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mall off ampak je okol pelkota. Pele rihtal sosedovega turana, midva s soaedom pa njegov Clio....:):):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni  lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?

Moje vpra?anje ?e ni nih?e posredoval naprej, lu?ki pa ?e kar svetita. Zdaj sem dobil OBD II in mi je izpisalo naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2

Nikjer ne najdem nobene koristne informacije. IMV ventil je bil menjan cca 40000 km nazaj in je edina stvar, ki je ?la pri tem avtu po gobe, prevo?enih imam 320000 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lep pozdrav  Mam vpra?anje za mojstra imam mazdo6 karavan 2003 2.0 136  ki v?ge ampak potem takoj crkne, kaj bi to bilo? Po prebiranju foruma sem pri?el do zaklju?ka da bi naj bil imv ventil? Kje se ga da kupit in ?e ima kdo k?nega pogojno dobrega da bi videl ?e je to to?

 

LP Martin

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

posredujem mojstrov odgovor:

 

Pozdravljeni,

Lajhko je imv ventil najveckrat je ce pa ni imv je pa membrana na naftnem filtru tista ki se napumpa, kom menjas filter.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

posredujem mojstrov odgovor:

 

Pozdravljeni,

Lajhko je imv ventil najveckrat je ce pa ni imv je pa membrana na naftnem filtru tista ki se napumpa, kom menjas filter.
LP

Simon Pelko

 

 

 

Hvala za posredovani odgovor!     Potem je najbol? da se odpravim v lov za imv ventilom! In pa za menbrano na filtru! Ma kdo kaj pogojno dobrega da vidim kaj se zgodi?

 

LP Martin

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, pa ?e dokaz, da mojster Pelko servisira ?e tudi SkyActive vozila. Oglejte si fotki.  :cheers:

post-185-0-07226800-1428315327_thumb.jpg

post-185-0-22930800-1428315334_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.