Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bom pisal Pelku, pa potem objavim tule kaj on predvideva.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

In tule že lepim odgovor;

 

Pozdravljeni,
Znana napaka pri mazdi je diferencijal
Popravilo je okrog 1000 eur
Lps

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer sam nimam AWD, sem pa videl v servisnih intervalih, da je potrebna posebna skrb z menjavo olja v zadnjem diferencialu. Vse je odvisno tudi od režima vožnje in načina uporabe avta. Problem so pa res ležaji, ker če niso korektno mazani, hitro odpovejo.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

Imam Mazdo cx5 awd 2017. Rad bi zamenjal olje v menjalniku in v zadnjem diferencijalu. Ali kdo ve kje bi dobil hypoid gear oil sg1? Ali bom res moral na uraden servis?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 7 urami je x-layer napisal:

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

Koliko ti ga papa? 

Napisano

Pa tam 1-1,5 l na 5k km...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Če ne delaš veliko km bi jaz pustil kot je, če ti preveč ne kadi ali se situacija hitro ne slabša! Na 4,5kkm doliješ tist liter potem pa menjaš olje ali pa še en liter vmes naliješ in je. Vse druga nebo poceni, kilometrov je pa tudi že precej.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Vem, da ne bo poceni ;) Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...

Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal ;)

Popravljeno od x-layer

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je x-layer napisal:

Vem, da ne bo poceni ;) Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...

Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal ;)

"svaka ti čast" ... lepo. 👍

 

Je imel kolega Volvota D3, ki je žrl 1l olja na 1.500 km. Z avtom je bil sicer zelo zadovoljen. Sam bi v njegovem primeru zadevo saniral (cca 5.000 €), on pa je raje vlival olje in po enem letu avto prodal. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ker mislim sam narediti tole, bo strošek samo material... Original material je okvirno 1.200€, bom pa še povprašal na GMT in Euroton...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 18. 3. 2025 ob 14:36 je x-layer napisal:

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

No, pol pa rečejo da mazda nima dobrih hibridou...

 

 

Papca bencin in olje...

 

Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 23 urami je NevLado napisal:

Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank

 

Jaz pa bi zrihtal. Ker bi bil vedno nervozen, da morem olje nadzirat.

 

Smo si različni. Jaz sem pač tak, da imam rad vse porihtano. Nisem še na nivoju @scania ampak sem pa mu vseeno bližje kot večina.

Napisano

Tudi jaz sem bolj ziheraš, ampak pri teh km ga že zdavnaj nebi imel več. 😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Tudi jaz sem bolj ziheraš, ampak pri teh km ga že zdavnaj nebi imel več. 😉

Jasno, da bi ti naredil te kilometre, bi moral dočakat 150 let in pri teh letih ga sploh ne bi mogel imeti.. 😁

Popravljeno od Janez007
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo?

Hvala in lep pozdrav!

Napisano
pred 9 minutami je Shrek napisal:

DPF sigurno ni. 

Dino pa je. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je porko-d napisal:

Pozdravljeni,

imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo?

Hvala in lep pozdrav!

Pri teh obratih se naj nebi vozil tak bencinar. To so bolj diselski obrati. Mogoče so kolektorji zabiti, če se tako veliko vozi, drugače pa običajno z dinoti ni problemov. Mogoče Pelkota pokliči in obišči.... :nevem:

Napisano

 

pred 2 urama je Bini napisal:

Pri teh obratih se naj nebi vozil tak bencinar. To so bolj diselski obrati. Mogoče so kolektorji zabiti, če se tako veliko vozi, drugače pa običajno z dinoti ni problemov. Mogoče Pelkota pokliči in obišči.... :nevem:

 

Pri našem 2.5 AT avto sam določa obrate, ali pa ne razumem (99% ne premikamo v Sport mode ali v ročni način)? Če je tudi v drugih 2.5 AT tako, potem me počasi skrbi, da ne bo tako kot pri dizlih ...

 

Ugibam, da je največja možnost-vzrok težave izvedba "drain and fill" v AT??? Me pa zanima mnenje @scania ali @miha20.

Napisano

Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.

Napisano (urejeno)

Ne ne. Nekje sem prebral da komaj avgusta 2019 so začeli delat z deaktivacijo. Moja je februarska se mi zdi. Lahko se motim. Ampak v i-loop monitorju mi ne kaže da bi imela.


 

Popravljeno od porko-d

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja in kaj ste pa čakali?   Resno me zanima. Ker kdor je pričakoval kaj drugega, je hudo naiven...   Kdo je predsednik Kitajske? Ši Džinping, persona kot se za gre. V politiki je že 26 let, 5 let je bil podpredsednik, 12 let pa je predsednik. Samo pove in že tečejo to narediti.   Kdo je predsednik Rusije? Vladimir Putin, strah in trepet. Najprej agent KGB, v politiki že 35 let, 8 let predsednik vlade, 17 let predsednik države. On pove in že tečejo narediti.   Kdo je predsednik Amerike? Donald Trump, poslovnež in politik. 50 let poslovnež, 5 let predsednik Amerike. Ima oblast, kar reče, delajo. Sicer ima marsikdo kaj za pripomnit, ampak v končni fazi njegova beseda je zakon...   Kdo je predsednik Evropske unije? Ursula von der Leyen, 22 let v politiki, 6 let predsednica Evropske komisije. Neke silne oblasti nima, lahko lobira pri Evropskih državah za podporo. Njen glavni dosežek je, da je Evropski parlament razglasil EU za območje svobode LGBTIQ+... No, dobro, ona je predsednica. EU ima tudi visokega predstavnik za zunanje zadeve in varnostno politiko. Kdo je to? Kaja Kallas, v politiki 15 let, visoka predstavnica 1 (eno) leto. Kaj točno je njeno delo in kakšne pristojnosti ima? Lahko 'odločno protestira' in lahko se nastavlja fotografom na državniških obiskih. Kaj bistveno več pa že ne, ker mora dobiti soglasje... No, bi bila pa Evropska unija vseeno spoštovanja vreden sogovornik, če bi bila konkurenčna. In EU ima tudi komisarja za konkurenco. Kdo je to? Teresa Ribera Rodríguez,  v politiki 5 let, komisarka še ne eno leto... Njenih dosežkov niti s pomočjo strica Googla nisem našel... Omenil sem že, da morata Ursula in Kaja dobiti soglasje. O vsem namreč odloča Evropski parlament. Kdo ga vodi? Roberta Metsola Tedesco Triccas, 23 let v politiki, predsednica Evropskega parlamenta je eno leto. Ja, seveda, in še na generalnega sekretarja ne smemo pozabit. Kdo je to? Ilze Juhansone, 17 let v politiki, generalna skretarka nekako 6 let (najprej je bila vršilka dolžnosti, nato pa imenovana za generalno skretarko). Politični dosežki? Stric Google ni vedel za nobenega...   In zdaj se bodo našli ljudje, ki bodo začudeni nad vsebino mirovnega sporazuma. Ja, kaj ste pa pričakovali? Še Severnokorejski Kim Džong-un ima več vpliva. Kamor on samo pogleda, tja že tečejo. Pa te Evropske kokoši? Te lahko kvečjemu kokodakajo, kaj resno jih pa nihče ne jemlje. In tako se vsa svetovna politika dogaja mimo Evropske unije. Ampak, imamo pa 'ženske kvote' in smo 'LGBTIQ+ prijazno območje'. To pa tudi nekaj šteje. Sicer kaj dosti koristi od tega ni, ampak dobro...    Resnici na ljubo, jaz sem nad tem sporazumem presenečen. Glede na naše predstavnike - še zelo ugoden je za nas, Evropejce. V bistvu sem pričakoval za Evropejce precej bolj neugoden sporazum...
    • NI zastonj, ampak je 2k, praktično kot da jih stran vržeš.
    • Sem pogledal in ravno tako na Temu, ampak najdu, če uporabim tvoje besede, zgolj ''neke gluposti'' 😄 Slaba kvaliteta, verjetno se najde kje vmes kje kaka cvetka, da bi pa zdej na blef naročal in upal, da bojo vsaj eni približno ok mi pa ni. Mal bom še gledal te nemške izraze na knofih. Težko je najt prazne črne, dvojno brizgane, ker, zakaj bi jih prodajalec dvojno brizgal, če ubistvu ne bo simbolov žgal gor in bojo prazne. Tudi Ducky sam prodaja set praznih, črnih, ampak so črne črne, nobene prosojne plastike, enojen brizg in lahko edino naprintaš na njih, ne bo pa sijalo čez. Laser potemtakem odpade. Pri dvojno brizganih je pa znotraj prosojna plastika (ne vseh sicer), zunanja ima pa čez barvni sloj. Z laserjem potem samo ta sloj barve skuriš v obliki simbola, do prosojnega in potem sveti čez.  Potem je še problem, ko najdem kaj potencialno uporabnega, pa hudič pride v ANSI obliki in recimo levega shifta ne dobim krajšega zraven, ker imam ISO layout in je med shift in ''Y'' še ena tipka. Če pustim originalen shift zna bit pa hecno, ker je zelo mala šansa, da bojo tipke iz enega random seta isto visoke kot serijske.  Just a moment... WWW.CASEKING.DE K temu setu se še najbolj nagibam, recimo. Sem pa dal iz ene stare Cooler Master obe CTRL tipki (namesto STRGF), ki ima tudi MX obliko podnožja tipk, pa so malenkost drugačne oblike. Študiram, da bi mogoče še vseh 9 tipk nad smernimi zamenjal s tistimi, tam je lahko cel sklop drugačen recimo, pa vsaj piše v angleščini, ker tisti del je pa najhujši s temi germanskimi... tam pa samo kar še nimam SIEG 😂
    • Haha, @Alex pravi, da je prav tako... umiram od smeha🤣😂
    • Ne vem če je to sploh res... tole z obveznim triglavom so bolj kot ne provalili mediji. Pri nas zakonodaja pravi takole.         20. člen   (zimska oprema vozil)   (1) Zimsko opremo motornih vozil kategorij M1, N1, L5e, L6e in L7e sestavljajo:   -        zimske pnevmatike na vseh kolesih ali -        poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.   (2) Zimsko opremo motornih vozil kategorij N2, N3, M2 in M3 sestavljajo:   -        zimske pnevmatike najmanj na pogonskih kolesih ali -        poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.   Poleg tega morajo imeti ta vozila v opremi še lopato.   (3) Glavni kanali dezena pnevmatik, ki štejejo v zimsko opremo, morajo biti globoki najmanj 3 mm. Zimske pnevmatike, ki imajo glavne kanale dezena globoke manj kot 3 mm, prištevamo k poletnim pnevmatikam.   (4) Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako »M+S« ali »M.S« ali »M&S«.   (5) Ne glede na določilo prvega in drugega odstavka tega člena štejejo za zimsko opremo vozil, ki so v prometu na priobalnem območju Republike Slovenije, tudi samo poletne pnevmatike z globino glavnih kanalov dezena pnevmatik najmanj 3 mm. Priobalno območje je v skladu s tem pravilnikom del ozemlja Republike Slovenije, ki ga omejuje obala Jadranskega morja, meja z Republiko Italijo, meja z Republiko Hrvaško ter naslednje ceste (ki niso vključene v to območje): -        R3 627 – odsek 3761 mejni prehod Osp – Črni kal; -        R1 208 – odsek 1434 Črni kal – Aver; -        R2 208 – odsek 1059 Aver – Gračišče; -        R3 626 – odsek 3726 Gračišče – mejni prehod Brezovica pri Gradinu. (6) V cestnem prometu ni dovoljeno uporabljati pnevmatik z žeblji.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.