Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Posredujem 2 odgovora mojstra:

 

1.

 

Na vasi mazdi 6 je potrebna menjava imv ventila-regulator.
Cena z menjavo je 180 eur z ddv.
LP
Simon Pelko
 

 

 

 

2.

 

Na vasi mazdi premacy je potrebna menjava releja za bosch pumpo.
Cena releja je 120 eur z ddv
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

2.

 

Na vasi mazdi premacy je potrebna menjava releja za bosch pumpo.
Cena releja je 120 eur z ddv
LP
Simon Pelko

 

A mogo?e ve? kje je ta rele oz kateri je pravi?

 

Ker ko obrnem klju? in pustim kontakt cca 30 priklopljen avto v?iga in deluje normalno. Ko se pa vse ohladi je pa spet isto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pele zadihtu micro, zdaj pa ta druga japonska jajca narocena...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni imam en problem pri mohji mazdi 6 2004 diesel 100kw...rabim info kaj bi lahko bilo,pri speljevanju cudni zvoki,bolj izraziti so ko je avto se hladen..ko se segreja pa malo manj..lp

Napisano

Vpra?anje...

 

Ali je mo?no da je pri M5 letnik 2010 RF dizel 2.0 pri 90 tkm DPF ?e delno zapacan? ( pri cca 60 tkm se je regeneriral med 230 do 270 km, sedaj pa med 150 - 170 ).

?e ja, je smiselna zamenjava / onovitev ( ali bo potem bolje? ) in koliko bi bila cena ter ?asovno za celoten poseg?

Oziroma je lahko napaka ?e kje drugje?

 

Najlep?a hvala in lep pozdrav obema!

May the downforce be with you

Napisano

Mogo?e ena vmes. Ja, mo?no da ti kadi bolj kot obi?ajno. Razlogo je lahko ve?. Slaba ?oba, egr..itd..Posledi?no se ti prej regenerira.

 

Ti povem moj primer. Ko sem kupil avto je bila ena DPS sonda fu?. Ko sem zamenjal, se je avto regeneriral na 80-100 km. In to kar nekajkrat zapored, vsaj 5x ?e ne ve?. No potem sem po?asi ampak res po?asi z leti prilezel na okol 180-220km. Tako da , ne tako vr?t pu?ko v koruzo :)

Napisano

Mogo?e ena vmes. Ja, mo?no da ti kadi bolj kot obi?ajno. Razlogo je lahko ve?. Slaba ?oba, egr..itd..Posledi?no se ti prej regenerira.

 

Ti povem moj primer. Ko sem kupil avto je bila ena DPS sonda fu?. Ko sem zamenjal, se je avto regeneriral na 80-100 km. In to kar nekajkrat zapored, vsaj 5x ?e ne ve?. No potem sem po?asi ampak res po?asi z leti prilezel na okol 180-220km. Tako da , ne tako vr?t pu?ko v koruzo :)

Ma nevem... Ga skozi vozim na servis avtohi?o in ga vsaki? tudi priklopijo na ra?unalnik... tudi zaradi tega sem bil cca 8 mesecev nazaj na servisu, pregledali z ra?unalnikom, pa so mi rekli da je vse v normalnih mejah... tudi regeneracija je v mejah normale , kao... Men gre pa tole stalno pucanje ?e malo na jetra, sploh zdaj pozimi ko malo dlje traja...

May the downforce be with you

Napisano

Ja, lej. prva generacija ?estke ma ta zajeb s filtrom ki je po mojem mnenju premajhen.  In se preve? pogosto ?e v ?tartu izvaja vse skupaj.

 

Kar lahko ti naredi? je, da sam spro?i? regeneracijo doma. To je isto, kot bi ti naredili na servisu. Navodila ma? online, toel preverjene deluje. Mogo?e spusti? 1x ali pa 2x skozi, da se ti malce bolj konkretno s?isti, potem bo? pa videl.

 

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

Napisano

Sem ?e tudi razmi?ljal o tem, ampak stvar ni tako enostavna iz par razlogov:

1. Moja M5 nima tega konektorja

2. To tudi ni kar tako za delat ker je treba potem olje menjat ali nekaj v smislu takih komlikacij...

3. Avto je ?e pod podalj?ano garancijo

itd...

May the downforce be with you

Napisano

No ja , to da je pod garancijo ni panike. S tem ni? ne uni?i?. Konektor najbr? nekje je, mogo?e bo kdo povedal kej pri petki je. JURES?

 

Sicer pa ?e je v garanciji, toliko bolje zate. Samo semi zdi, da ti bodo govorili da je vse ok, dokler ne bo ve? garancije. Potem bo pa kar naenkrat treba filter menjat.

Napisano

Sem ?e tudi razmi?ljal o tem, ampak stvar ni tako enostavna iz par razlogov:

1. Moja M5 nima tega konektorja

2. To tudi ni kar tako za delat ker je treba potem olje menjat ali nekaj v smislu takih komlikacij...

3. Avto je ?e pod podalj?ano garancijo

itd...

Tvojsa 5ka ima tak konektor...in sicer na prvem kilerju, sam sem 3x naredil ro?no regeneracijo takole, samo DPF je bil ?e krematorij

 

Alo pod podalj?ano garancijo???????? Kaj potem ?aka??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tvojsa 5ka ima tak konektor...in sicer na prvem kilerju, sam sem 3x naredil ro?no regeneracijo takole, samo DPF je bil ?e krematorij

 

Alo pod podalj?ano garancijo???????? Kaj potem ?aka??

?isto enostavno .... Podalj?ana garancija NE krije DPF filtra.... ( Valjda ?e so ?e skoz problemi z tem... )

Pr kolko tkm pa se ti je vsipal, oziroma po ob?utku, kolko misli? da ?e mi bo dr?al?

 

Hvala za odgovor in  l.p.

May the downforce be with you

Napisano

Aja, tale konektor sem pa videl!!!

 

No kolko sem uspel zadeva malo ?tudirat mi prisilna MAX regeneracije verjetno ne bo pomagala ker s tem skuri? ven samo saje ki so se prekomerno nakopi?ili zaradi kratkih razdalj vo?nje kjer jih normalna regeneracija ni imela ?asa skurit. Problem ko se notri nabere ?veplo in ostala nesnaga iz nafte in olja pa z tem ne re?i?...

 

Bi pa probal preko tega konektorja ?obe nau?it takoj ko se spuca DPFv avt. regeneraciji... Mogo?e bo pol bolje!

May the downforce be with you

Napisano

?isto enostavno .... Podalj?ana garancija NE krije DPF filtra.... ( Valjda ?e so ?e skoz problemi z tem... )

Pr kolko tkm pa se ti je vsipal, oziroma po ob?utku, kolko misli? da ?e mi bo dr?al?

 

Hvala za odgovor in  l.p.

moj 180k, ampa kve?ino km je naredil prej?nji lastnik, hard to tell. Glede podalj?ane garancije no comment.........zato je ne bi nikoli vzel, ker je toliko drobnega tiska da joj. ?obe nimajo veze kar se ti?e dpfja - kake razdalje dela? dnevno, ker interval DPF procesa je odvisen tudi od tega. Moj je padel iz 250km na 40 km kar na enkrat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki v eni drugi temi je bilo re?eno da je podalj?ana enakovredna osnovni?!? Kdo sedaj la?e :-)

 

Tudi meni je g. Majes rekel tako. Edino ?e to velja za 6ke kasnej?ih letnikov?

Napisano

Lari pa Fari...............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Igor, sem poslal Simonu tvojo te?avo.

 

@Stana, ali tudi to po?ljem vpra?anje mojstru?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Igor, sem poslal Simonu tvojo te?avo.

 

@Stana, ali tudi to po?ljem vpra?anje mojstru?

Prosim, ?e lahko, ker ?e bo treba zamenjat ?e bo crknil ?ez en cajt ziher ne bom to delal na uradnem servisu...

May the downforce be with you

Napisano

?aki v eni drugi temi je bilo re?eno da je podalj?ana enakovredna osnovni?!? Kdo sedaj la?e :-)

 

Tudi meni je g. Majes rekel tako. Edino ?e to velja za 6ke kasnej?ih letnikov?

Evo iz garancijskih pogojev podalj?anja glej pod izpu?ni sistem...post-7329-0-89250800-1420844145_thumb.jpg

May the downforce be with you

Napisano

Ok, po?ljem zdaj. 

 

@Igor, tule je Pelkov odgovor:

 

Lahko je jermenica na alternatorju ali vztrajnik.

LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

BTW... @Jures Sej ne bo? verjel, ampak tega konektorja moja M5 nima!!! Tam kjer bi naj bil je samo plasti?ni nosilec z luknjo kjer naj bi bil konektor fiksiran :-)... Pa ne bo? verjel, to ni edina stvar ki jo serijsko niso zmontirali... ?e verjamete ali pa ne tudi webasta nimam notri , pa je bil pri vseh M5, serviser se je nazadnje ?udil kot kura...? Mam pa ?isto zadnji model M5 ( tisti z prozornimi lu?mi zadaj... LED izgled ).

May the downforce be with you

Napisano

BTW... @Jures Sej ne bo? verjel, ampak tega konektorja moja M5 nima!!! Tam kjer bi naj bil je samo plasti?ni nosilec z luknjo kjer naj bi bil konektor fiksiran :-)... Pa ne bo? verjel, to ni edina stvar ki jo serijsko niso zmontirali... ?e verjamete ali pa ne tudi webasta nimam notri , pa je bil pri vseh M5, serviser se je nazadnje ?udil kot kura...? Mam pa ?isto zadnji model M5 ( tisti z prozornimi lu?mi zadaj... LED izgled ).

aja....ti ima? drugo serijo, to so podatki ki jih je treba vedet. leta 2010 so vrgli ven webaste ?(mazda 5 je imela eberspacher ne webasto) in se ga tudi druga?e ni videlo, ker je pod voznikom nad auspuhom. Za ta novo ne vem kaj ima kaj nima, o?itno so tudi webasto ven vrgli.

 

to pa ve? po ?asu ko se avto zjutraj segreva ali je to 5 minut ali pa tudi 20 min :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja... no Eberspacher :-) mal sem se zmotil...

Saj to je meni mal sporno da so ga vrgli ven.... zaradi tega se tudi pozimi veliko bolj poznajo problemi z regeneracijo ker v?asih traja10-15 min da se sploh avto zagreje da za?ne DPF pucat, pol se ?e seveda ?isti vsaj 20 min, ali pa ?e ve? ?e je fejst pod minusom, se pravi bi moral naredit vsaj 35-50km da bi se proces zakju?il. Tako pa se ne in se ?i??enje zaradi tega dosti ve?krat prekine.... V glavnem eno veliko sr... nje z to zadnjo serijo...

May the downforce be with you

Napisano

Posredujem odgovor:

 

Pozdravljeni.

Verjetno imate bolj mestne voznje.
Bilo bi potrebno ?i??enje cevi egr ventila,ter prisilna regeneracija dpf filtra.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Posredujem odgovor:

 

Pozdravljeni.

Verjetno imate bolj mestne voznje.
Bilo bi potrebno ?i??enje cevi egr ventila,ter prisilna regeneracija dpf filtra.
LP
Simon Pelko

 

Aha, super, hvala za odgovor, ?ez par mesecev mi pote?e podalj?ana garancija, pol pa tole uredimo ....

 

L.p.

May the downforce be with you

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.