Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 24 minutami je Slivka napisal:

Počasi postajaš kot vegetarjanci ali pa Jehove priče: nasilen in nesramen do tistih, ki se ne strinjajo s teboj.

G. Slivka, to pa ne bo držalo. Poženi katerikoli "sentiment analytics" v tej temi, pa ti bo lepo pokazal, kdo je nasilen in nesramen v tej temi. In to zagotovo nisem jaz. Bistveno večji besedni grobijani ste zagovorniki današnjih ropotuljic in soka dinozavrov.

 

pred 27 minutami je Slivka napisal:

Pri Mazdi 5 ni treba menjati motor vse tja do 360.000 km - potem smo jo prodali, čeprav še vedno dela. Koliko motorjev in baterij bi na Tesli 3 zamenjal do takih kilometrov?

Tudi pri Tesli 3 bo(sta) motor(ja) in baterija še prva, nobene menjave ne bodo potrebne.

 

pred 1 uro je Jest napisal:

Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…” 

Točno tako.

 

Naj vam postrežem z analogijo, ki jo boste znali razumeti - koliko od vas pogosto ostane s praznim telefonom? No, približno tako je z EV. Tako, kot "samodejno" in brez razmišljanja date napolnit telefon, ko vidite za vas manj zadovoljivo cifro, tako boste polnili tudi električni avto. Za ene bo to vsak dan, za druge tri dni, za tretje enkrat tedensko ... Pa še postopek je skorajda docela enak - vtakneš (sicer nekoliko debelejši) kabel in voila, elektrončki šibajo. Iztakneš kabel, pelješ.

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

Tako grozno spet ni… Vmes se ustavis za ene 20 minut… gres scat, malo pretegnes noge, medtem malo nafilas baterijo (ko polnis, ni treba vedno polnit do konca) in gres dalje… Ce pa imas tako na tesno planirano tako dolgo pot, potem je velika verjetnost, da ti bo vsak nepredviden dogodek pokvaril nacrte… in si samo zivcen, ali bos prisel pravocasno na cilj in s tem povecujes tveganje, da se sam povzrocis kaksen zastoj, ki bo drugim podrl nacrte… ;) 

 

Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…” 

Ja... Ustavit moraš zaradi baterije. 

Hočem povedat to, da je PRVA skrb pri EV ta, kje in kdaj boš tankal. 

Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Ja... Ustavit moraš zaradi baterije. 

Hočem povedat to, da je PRVA skrb pri EV ta, kje in kdaj boš tankal. 

 

 

Ko je ze omenjena Tesla... Ravno ta vodi pri tem, da za to skrb poskrbi racunalnik in ti napise, kdaj in kam moras iti, da se bos lahko se naprej peljal ... Res pa je, da to deluje vec ali manj le v "razvitem svetu" ... torej bolj kot gres na jug, slabse je... ni pa nemogoce :) ... Pri navadnem avtu pa sicer pove, cez koliko km priblizno bo rezervoar prazen, nic pa ne pove, kam moras it napolnit in priblizno koliko casa bos moral polnit, da bos dosegel clij ...

 

Ampak taksne debate so skoraj brezvezne, ker eni bodo stalno naprej metali dosedanje navade... in niso pripravljeni teh navad spremeniti za nic na svetu ... In taki so apriori proti EV v avtomobilskem svetu :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 44 minutami je dvorjan napisal:

Naj vam postrežem z analogijo, ki jo boste znali razumeti - koliko od vas pogosto ostane s praznim telefonom? No, približno tako je z EV. Tako, kot "samodejno" in brez razmišljanja date napolnit telefon, ko vidite za vas manj zadovoljivo cifro, tako boste polnili tudi električni avto. Za ene bo to vsak dan, za druge tri dni, za tretje enkrat tedensko ... Pa še postopek je skorajda docela enak - vtakneš (sicer nekoliko debelejši) kabel in voila, elektrončki šibajo. Iztakneš kabel, pelješ.

Groza. Nekje med 3-4 leta je baterija fuč. Najhuje je, ko kaže 15% ga obremeniš in pade na 2% pol pa crkne počasi.

Avtu ne izginja čudežno tank po 5-ih letih.

Imam vklopljeno negovanje baterije. 1x na mesec delam 100% za umerjanje. Tudi če vem, da ga bom res rabil dlje časa, ga butnem na 100%. Cel kup dodatnega razmišljanja.

 

Sem mnenja, da so EV vseeno dosti boljši kot telefoni, če so tako slabi sem v zmoti in me kr zmrazi.

pred 1 minuto je Jest napisal:

Ko je ze omenjena Tesla... Ravno ta vodi pri tem, da za to skrb poskrbi racunalnik in ti napise, kdaj in kam moras iti, da se bos lahko se naprej peljal ... Res pa je, da to deluje vec ali manj le v "razvitem svetu" ... torej bolj kot gres na jug, slabse je... ni pa nemogoce :) ... Pri navadnem avtu pa sicer pove, cez koliko km priblizno bo rezervoar prazen, nic pa ne pove, kam moras it napolnit in priblizno koliko casa bos moral polnit, da bos dosegel clij ...

Moj mi napiše, da je na lučki in če želim navigacijo usmerit na najbližjo pumpo. 😎

Napisano
pred 45 minutami je dvorjan napisal:

... ... ...

... ... ...

... ... . .

Tudi pri Tesli 3 bo(sta) motor(ja) in baterija še prva, nobene menjave ne bodo potrebne.

... ... ...

... ... ...

... ... ...

 

Čemu nas potem zanima, kolikšen bo strošek menjave?

Da bi pa baterija zdržala 13 let in 360.000 km? Zagonska v Mazdi 5 ni zdržala več kot 7, z drugo se je potem odpeljal z novim lastnikom. Lahko, da so Tesline trpežnejše... Ni mi poznano.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Baterije v EV imajo "management"... torej softver skbi za optimalno delovanje (ogrevanje, hlajenje,...)... Tega recimo pri telefonih prakticno ni ... Zato je tudi posledicno zivljenjska doba takih baterij daljsa ... Izgubijo sicer nekaj na kapaciteti, vendar so se vedno uporabne ... menja se jih pa lahko po celicah (samo tiste, ki so slabe) in ne cele baterije, kar se pri baterijah v mobilnikih ne izplaca... izplaca se pa ze pri recimo baterijah na elektricnih kolesih ali skirojih, kjer je cena baterij visja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Čemu nas potem zanima, kolikšen bo strošek menjave?

Ja, zakaj, saj se tudi kakšni karamboli dogajajo, pa je treba potem stvari menjati - in imeti na ceniku.

Napisano

Pri karambolu bi menjal motor in menjalnik? Ali pa injektorje?

 

Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari, ma jest bi menu parapult an kolone...

 

Mislm, de bo bojši, če to elektromobilnost pustim, kr to ni za kmete s hribu...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 8 minutami je Slivka napisal:

Mislm, de bo bojši, če to elektromobilnost pustim, kr to ni za kmete s hribu...

Brez zamere, tudi jaz tako mislim. EV pač ni primeren za tvoj življenjski slog. Ampak to še ne pomeni, da komu drugemu ne odgovarja.

Napisano
pred 36 minutami je dvorjan napisal:

Ja, zakaj, saj se tudi kakšni karamboli dogajajo, pa je treba potem stvari menjati - in imeti na ceniku.

 

Pri nesreči je pa men vseeno kolk kaj košta, sj zavarovalnca pokrije. Če je pa tolk hudo da je treba zarad nesreče menjat cel motor, je pa avto kar totalka. In pol ni važno, al maš ICE al pa EV, pri taki sili, sta oba avta samo še za v kocko.

Moraš pa imet na ceniku ja, ker nekak moraš pokazat da je popravilo dražje kot je avto vreden.

Ne morš pa primerjat ceno motorja pri EV in ICE, ker pri ICE ko kaj na motorju crkne, menjaš samo tisto komponento, pri EV pa cel motor.
 

Napisano
pred 5 minutami je Matick napisal:

Ne morš pa primerjat ceno motorja pri EV in ICE, ker pri ICE ko kaj na motorju crkne, menjaš samo tisto komponento, pri EV pa cel motor.

To pa ne bi moglo biti dlje od resnice.

Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?

Še najbolj problematični so kakšni vdori tekočin - če spustijo tesnila. Ampak stvari so popravljive.

Največja težava so servisi brez ustreznega znanja - oni bi pač menjali kot lego kocke. Cel motor ali polnilec, čeprav je krivec za nedelovanje varovalka za 2 evra. To je največja ironija.

Napisano
pred 25 minutami je dvorjan napisal:

To pa ne bi moglo biti dlje od resnice.

Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?

Še najbolj problematični so kakšni vdori tekočin - če spustijo tesnila. Ampak stvari so popravljive.

Največja težava so servisi brez ustreznega znanja - oni bi pač menjali kot lego kocke. Cel motor ali polnilec, čeprav je krivec za nedelovanje varovalka za 2 evra. To je največja ironija.

 

Kt pravim, menjajo vse. Je pa to druga tema, da večinoma servisi ne znajo popravt/nimajo orodja da se popravi, in je lažje zamenjat celo zadevo.

Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

 

Tako grozno spet ni… Vmes se ustavis za ene 20 minut… gres scat, malo pretegnes noge, medtem malo nafilas baterijo (ko polnis, ni treba vedno polnit do konca) in gres dalje… Ce pa imas tako na tesno planirano tako dolgo pot, potem je velika verjetnost, da ti bo vsak nepredviden dogodek pokvaril nacrte… in si samo zivcen, ali bos prisel pravocasno na cilj in s tem povecujes tveganje, da se sam povzrocis kaksen zastoj, ki bo drugim podrl nacrte… ;) 

 

Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…” 

Ustaviš se zaradi avta. Ne zaradi sebe. V tem je poanta. 

Napisano

Jaz se tudi, ko se peljem z Mazdo, ustavim. Zaradi sebe.

Vi pa iz muhe delate slona. Iz sebe pa robote - kot da nimate mehurja, želodca in imate koncentracijo kot računalnik, ki je premagal Kasparova. 😃

Napisano

Ti ješ, ko si lačen. Na WC ne greš, ko je prazna baterija na EV...oziroma greš, ko je prazna baterija EV... 

Napisano
pred 40 minutami je Shrek napisal:

Ustaviš se zaradi avta. Ne zaradi sebe. V tem je poanta. 

 

A ko imas prazen rezervoar na tvoji Mazdi, se tudi peljes dalje? Ali pa ce se prizge kaksna lucka ... recimo za okvaro motorja? 

 

Ne prevec dramatizirat ... Vedno se najde kaksen izgovor... ce ga zelis najti ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

To pa ne bi moglo biti dlje od resnice.

Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?

A,daj nehaj...,a ti si tak elektromotor predstavljaš kot nek navaden indukcijski motor iz pralnega stroja?

Kaj sem prej pisal o močnostni elektroniki,krmilni elektroniki itd...

Pa ai poglej pri tem čist laičnem-šalabajzerskem videu,da ne boš rekel,da limam samo videe od EV-haterjev.

Pa samo pojdi štet SMD elektrolitske kondenzatorje,ali pa npr. močnostne tranzistorje zalite v termo-silikon (tista prozorna lepljiva stvar) itd....štej k blesav,in boš štel cel teden...

Pa ti en tak elektrolitski razčefuka in se "uščije" po celi platini...in boš dal enemu hoby-elektroniku popravljati...ali boš peljal v bosno enemu poceni mehaniku,k ti bo "za male pare sredio"...

 

 

Napisano

Na WC greš lahko na vsakem parkingu, kjer je WC in ni polnilnice... 

Pustimo. Brez veze. 

Napisano

Koliko minut (bo)ste pa danes stali na bencinski črpalki, ker se jutri bencin podraži? Sem se ob 12:30 peljal mimo dveh, je bilo že vse zabasano ... kaj šele bo. Domači Smart pol leta shaja s temi sekundami za vtikanje in odklapljanje ročke ... 😃 Pa je igračka od EVja, z eno najmanjših baterij na trgu ...

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Jest napisal:

A ko imas prazen rezervoar na tvoji Mazdi, se tudi peljes dalje?

Zlijem tisti liter in pol,k imam benza v kufru,in se spet peljem več kot 10 km do naslednje črpalke.

Al pa pokličem asistenco z 5L benza,plačam in gasa dalje...

 

Pr EVju pa moraš vzeti tisto kanto,pot pod noge do naslednje polnilnice....natočiš 20L štroma...spet pot pod noge...naliješ štrom v vtičnico pr EVju,in gasa naprej....čeprav tukaj ne dodajaš "gasa" oz..."plina"...

Samo ne pozabite izolacijskih rokavic,k elektrika je lahko smrtno nevarna!!!

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Jest bencina nimamv kufru… pa tudi ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral… ;) Sicer pa tisti, ki ima benz v kufru, ima lahko tudi se agregat 😆 … 

 

Asistence se pa tudi posodabljajo in imajo nekatere tudi ze agregat zraven, da ti za silo napolnijo baterijo ;) … 

 

Nekateri EV znajo pa tudi ze oddajat elektriko in lahko po potrebi pomagajo drugim s polnjenjem… 

 

Kot sem ze napisal… lazje je tistim, ki se znajo prilagoditi situaciji, kot pa tistim, ki vedno iscejo samo izgovore in krivce drugje…


 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je dvorjan napisal:

Koliko minut (bo)ste pa danes stali na bencinski črpalki, ker se jutri bencin podraži? Sem se ob 12:30 peljal mimo dveh, je bilo že vse zabasano ... kaj šele bo. Domači Smart pol leta shaja s temi sekundami za vtikanje in odklapljanje ročke ... 😃 Pa je igračka od EVja, z eno najmanjših baterij na trgu ...

Saj štrom gre tudi počasi proti temu.

Da bo cena nihala na urni bazi. Se bojo EV-ji počasi polnili kot novoletne lučke na timer.

 

 

Če ti zafrkavaš na takem nivoju, pač vrnem.

Jaz moje avte priklopim na ročko 1-2x na mesec. Za max. 3 minute.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Jest bencina nimamv kufru… pa tudi ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral… ;) Sicer pa tisti, ki ima benz v kufru, ima lahko tudi se agregat 😆 … 

 

Asistence se pa tudi posodabljajo in imajo nekatere tudi ze agregat zraven, da ti za silo napolnijo baterijo ;) … 

 

Nekateri EV znajo pa tudi ze oddajat elektriko in lahko po potrebi pomagajo drugim s polnjenjem… 

 

Kot sem ze napisal… lazje je tistim, ki se znajo prilagoditi situaciji, kot pa tistim, ki vedno iscejo samo izgovore in krivce drugje…


 

 

 

 

Še najlažje je pa "tatretjim",ki vozijo na štrom,ko pa zmanjka,pa natankajo bencin,a ne?!😉

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Jest bencina nimamv kufru… pa tudi ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral… ;) Sicer pa tisti, ki ima benz v kufru, ima lahko tudi se agregat 😆 … 

 

Asistence se pa tudi posodabljajo in imajo nekatere tudi ze agregat zraven, da ti za silo napolnijo baterijo ;) … 

 

Nekateri EV znajo pa tudi ze oddajat elektriko in lahko po potrebi pomagajo drugim s polnjenjem… 

 

Kot sem ze napisal… lazje je tistim, ki se znajo prilagoditi situaciji, kot pa tistim, ki vedno iscejo samo izgovore in krivce drugje…

 

No ja, 5L kantica je tako majhna, da ni neke grozne izgube placa v prtljažniku , da pa več kot 80km vožnje. Če jo lepo opasaš na steno prtljažnika s pasovi ni skoraj nič moteče. Katerikoli agregat, da ima vsaj 3kW zasede pa pol prtljažnika. Pa še to ga moraš tri ure gnat za 50km vožnje in ja ta ma tud rezervoarček za 5 litrov goriva. Se pravi voziš gorivo in še agregat - nice. :jezicek:

 

Tudi asistence imajo problem, ker je dostikrat lažje naložit EV-ja kot pa par ur filat, za tistih 30km vožnje. Čas je bolj vreden in v tem času lahko še dve intervenciji naredijo.

 

Temu jaz ne bi rekel prilagodit situaciji, ampak bolje rečeno podredit situaciji. Jaz sem svoji že dobro prilagojen zdaj, ne rabim se podrejat masovni histeriji, ki v isti sapi govori o zelenem prehodu a istočasno spodbuja nesmiselno potrošništvo  prezgodnjo menjavo avtomobilov ali celo oteževanje popravljanja starih. To je čista kontra ekologiji.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
    • Ampak še enkrat... a je res ta na strehi ustrelil Kirka? Tako veseljačijo, da so ga ujeli, da je že prav nerodno sumljivo. Še pred preiskavo je očitno kriv. Pa a je res?    - Puška s katero naj bi streljal je Mauser 30-06, ki se jo ne da razstavit in zložit ampak je kar veliko krepelo. Na posnetkih, kjer teče po strehi in skoči dol na travo pred parkiriščem se nikjer ne vidi, da bi to puško nesel s seboj. Kako so to puško potem našli v grmovju zavito v brisačo? - Sumljiva sporočila, ki jih je pokazal FBI-ju njegov sostanovalec, kjer mu je nekdo z imenom Taylor povedal, kje naj vzame puško in kje naj jo pusti. In tam so jo našli zavito v brisačo z municijo na kateri so bili vgravirani razni teksti, da bi ga bolj prikazali kot neuravnovešenega levega ekstremista. - vse preveč spominja zadeva kot, da je nameščena in da bo ta grešni kozel ne pa pravi naročnik umora. Nekako tako kot smo recimo imeli pri nas atentat na Krambergerja, pa verjetno tudi streljanje na Kenedija pa konec koncev na Trumpa. Vse sledi namerno puščene?   A kdo pa je naročnik? Hmmm, bom takoj rekel teorija zarote pa naj si vsak misli svoje. - Kirk je bil velik prijatelj Trumpa in oba sta nekako občudovala drug drugega. - nekoč je bil Kirk tudi podpornik Izraela, ampak je v zadnjem času ugotovil, da Izael pretirava in se je počasi odmikal od podpore. Postajal celo nevaren za Izrael, saj je Kirk prepričeval Trumpa naj ne napade Iran v podporo Izraelu. Skoraj v istem času je pa zavrnil finančno pomoč od Bibija samega. To pomeni, da ga Izrael ni mogel več kontrolirat za svojo agendo zraven pa je bil še nevaren, ker je imal vpliv na Trumpa in pa posebej na mlade v ZDA, ki bi se lahko še bolj obračali stran od podpore Izraela. - Kirk je recimo imel tudi precej besednih dvobojev z Nickom Fuentesom, ki je bil tudi tradicionalist, ampak ni podpiral Izraela. Govori se , da naj bi bil ta strelec povezan preko nekih skupin tudi z Nickom... bomo videl, če pridejo tudi na to idejo. Če ja se bo Izrael istočasno losal dveh nevarnih nasprotnikov z velikim vplivom na javnost. - Se pa v vsej zgodbi zdaj pojavi še Ben Shapiro, ki je pač žid in seveda ogromen podpornik Izraela in njegovih dejanj. Zakaj njega omenjam? Kako priročnno se je zdaj oglasil, da bo nadaljeval Kirkovo turnejo po kampusih univerz, češ da nasilje ne bo ustavilo svobodo govora. Seveda pa se bo strogo izogibal grajanja Izraela.   Zdaj pa še češnjica na torti: - Zakaj se Bibi sploh oglaša v zvezi z antentatom na Kirka? Zakaj se čuti dolžan, da mora razlagat ali napeljevat, da Izrael nima nič z atentatom. Men se zdi to strašno čudno. Navadno se to dogaja, ko se nekaj zgodi pa nekdo čisto preveč in na predolgo razlaga, da on ni nič kriv. Če nisi ne rabiš ničesar pretirano razlagat in objasnjevat, al se motim?   Za zaključek pa samo še tole: Prav snajperji v IDF imajo doktrino, ki jo sicer zanikajo a jo redno uporabljajo in to so streli v vrat tarč. Kam je že bil ustreljen Charlie Kirk?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.