Skoči na vsebino

Žarnice h9 in h11

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kje dobiti ?arnice z ve?jo svetilnostjo? Za h7 ni problem, sem dobil 4200K...kaj pa h11? Kak?no svetilnost ima originalna ?arnica v ?estici 08 letnik?

 

Hvala in LP.

Napisano

Navadno imam, pase sam podnevi ornk vidi... A ima to navadna 3500K?

Napisano

tale osram je sicer carska sam meni je zdrzala pol leta...pa se to ne..in crknili sta obe...nekako sem pricakoval, krajso zivljensko dobo (kot je to pri boljsih osramiv ze tradicija, ampak tole je poraz)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

kak?en nov zaklju?ek glede navadnih H9 in 11?

Meni namre? dolge lu?i namre? porazno svetijo. Bolj tako - za bolje videti znake in kak?e o?i od srnice. :)

Res je, da nimam kak?nih pametnih ?arnic, vendar jih tudi prej v 20 let starem Hyundaiu nisem imel, pa je svetil vrhunsko.

 

S kratkimi sem zadovoljen. ?arometi se mi ne zdijo tako megleni/opraskani. Kak?en nasvet?

 

Hvala! Lp, Bo?tjan

Napisano

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

33112_1.png

Napisano

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Samo ?e vedno mora zamenjati ?arnico....pa ne ve. kak?no. :ne vem:

 

 

Napisano

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Vsaka luc je tovarnisko premazana z UV zascito in je potrebno ponovno premazati luc, ce se ze gres neki DIY. Ce zaromete das spolirat ti to storijo oni. V nasprotnem primeru si bos naredil vec skode, kot koristi.

Napisano

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

Napisano

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

WTF? Jaz sem vse moje lu?i spoliral pred ?tirimi leti (sprednje in zadnje)in ?e vedno so kot nove. Ni mi jasno, o kak?ni polituri je to govora?

Sej je vendar jasno, da gre vsaka politura ?e kar hitro dol. ?e pa bi mazal kak?ne druge zvarke gor bi  bilo pa hitro vse skupaj zmazano, ?e slab?e kot pred poliranjem

 

 

Napisano

Sam res... od kod jim ta fora v UV. Tisti sprej je bolj neka teko?a plastika, ki gre v pore za ?e bolj jasno prosojnost. Sam to dose?e? tudi s finim vodobrusnim in poliranjem.

 

Sam imam tudi ?e nekaj let pa je vse clear - pa ne samo na enem avtu. 

 

V kon?ni fazi pa tud, ?e je ?aromet ?e tako na?et to pomeni, da ?e davno ni ve? gor nobene UV za??ita lai ?esa podobnega in s poliranjem lahko naredi? samo bolj?e. ?e pa je treba ?ez 4 leta ponovit pa pa? ponovi?.

33112_1.png

Napisano

Fantje, pomirite se :)

 

Poliranje bom tudi zagotovo opravil, vendar mislim, da sama plastika ?arometov vseeno ni tako slaba.

 

Najprej bom poskusil z novimi ?aruljami. Blazne izbire pri H9 pa ni.. Poro?am.

  • Jest je spremenil naslov v Žarnice h9 in h11

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.