Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Punca si je ubodla limuzino 2.0 Revolution in je men osebno avto BOMBA! Sicer je 120 koni?ev cool, sam kak ve? vseen neb ?kodu.

Sej lih to me matra, 120 al 165 konjev sem neodlo?en

Napisano

120ka je izpeljanka 165ke in se ji pozna da je pac zadusena razlicica. Do 4000 rpm naj nebi blo neke razlike (ne vem iz lastnih izkusenj), nad 5000 rpm se ji pa kr pozna da jo zadusi. Jaz jo lahko primerjam sam z mojo 6ko gta.. :-) Ce finance in izbira omogocata mocnejso vrezijo,jo toplo priporocam! Mi te izbire nismo imel,ker mocnejsih ni bilo vec na razpolago.

 

Sam zanimivost; Ima porabo nizjo kot jo je imela prej 2ka z 86 konjici :-)

Napisano

Po testih berem, da ima G120 dalj?a prestavna razmerja, posledi?no motor v isti brzini in primerljivi hitrosti deluje na ni?jih obratih kot G165 in je zato ti?ji (?e posebej po avtocesti) ter manj pije. Medpospe?ki so na ra?un tega malce slab?i, seveda pa brez problema ?alta? brzino ni?je, ker so same zmogljivosti motorja do cca 4000 rpm baje zelo podobne. G165 poka?e dodatne konje ?ele nad tem obmo?jem.

 

Osebno mi je G120 bolj zanimiv, nisem pa ?e nobenega vozil, tk da iz prve roke ne vem. Tukaj sta npr. fajn testa obeh:

 

G120: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14425-nk-test-mazda-3-g120-zlatna-sredina?showall=&start=4

G165: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14071-nk-test-mazda-3-g165?showall=&start=5

Napisano

Tale hrup zna biti mote?, no kakor za koga :) ?e je to res, da ima G120 pri 100kmh v ?esti 2000 obratov , G165 pa 2430 obratov.

Napisano

G120 ima res zlo dolg menjalnik, kar se definitivno pozna pri hrupu in porabi, zahteva pa mal ve? prestavljanja. Sem kr rabu da sem se navadu, ker me je moja 6 razvadla da ne rabim za vsak k.. ?altat. Druga?e pa tak kot sem reku, men je avto fenomenaln!

Napisano

G120 ima res zlo dolg menjalnik, kar se definitivno pozna pri hrupu in porabi, zahteva pa mal ve? prestavljanja. Sem kr rabu da sem se navadu, ker me je moja 6 razvadla da ne rabim za vsak k.. ?altat. Druga?e pa tak kot sem reku, men je avto fenomenaln!

 

Pa je dovolj 120 konjev ?e ima? poven avto?da je 5 oseb v njemu?

Vseeno vle?e dovolj dobro? 

Napisano

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

Napisano

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

 

Res je, doma imam mazdo 2 pa ni lih var?na se skoz vrti 7.2 7.5 porabe

Napisano

Mazda 2 ima med 7,2 in 7,5? Ne morem verjet...men 6ka 7,8 do 8 l kuri 2,0 motor bencinar...

Napisano

Letnik 08... Pa to je normalna ?enina vo?nja...pa povpre?je...sej lahko tud ve?, ampak manj tud...

Napisano

Letnik 08... Pa to je normalna ?enina vo?nja...pa povpre?je...sej lahko tud ve?, ampak manj tud...

 

Moja mazda 2 je tudi letnik 08....pa tudi kar si naprej napisal bi lahka ?ist isto napisal :)

Tak, da sem pri?u do ugotovitve, da so ?ene krive za tako porabo :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Imam 5 dni staro mazdo 3 sport G120 revolution in sem za enkrat super zadovoljen. Lepa vo?nja na avtocesti in pode?elju super odzivna. Kar se ti?e porabe ?e ne vem, vendar v?eraj v Celje iz Tr?i?a skozi Tuhinjsko dolino in nazaj po avtocesti pod 7 litrov. Na atocesti vozil 130 km/h v ?esti prestavi obratomer okoli 2700 obr. Ve? sporo?im ?ez nekaj ?asa. Priporo?am nakup :notworth: .

LP

 

P.S pred nakupom sem bral razli?ne teste in povsod je ugotovitev, da je razlika med G120 in G165 nad 4000 obr. Vendar ve?ina priporo?a G120.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.