Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ma ne, jasno je da nekaj stane. Ampak so pa razlike med avti in posledi?no serviserji... Jasno pa je tudi, da uradni servisi nabijajo cene, ker pa? mora? tam servisirat, ?e ?eli? ohranit garancijo...

Moj trenutni avto, ki ni ve? v garanciji, vozim k svojemu mehaniku, ki naredi prav tako celotni servis z ekvivaletntnimi deli za 70?. :)

 

Se strinjam... vendar Mazda3 ima 5 let garancije in ?e ho?e? da je veljavna mora? servisirati na uradnem servisu (v bistvu ni to samo pri Mazdi, ampak vseh znamkah), prav tako je pa v "tej ceni" ?e brezpla?na asistenca doma in v tujini... tudi to je nekaj...

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, meni je vse jasno, kje nastane razlika v ceni med poobla??enim in lokalnim majstrom... Mene je zgolj zanimala absolutna cena in to je to... 

 

Se strinjam... vendar Mazda3 ima 5 let garancije in ?e ho?e? da je veljavna mora? servisirati na uradnem servisu (v bistvu ni to samo pri Mazdi, ampak vseh znamkah), prav tako je pa v "tej ceni" ?e brezpla?na asistenca doma in v tujini... tudi to je nekaj...

 

Lp

 

Da, mi je vse jasno... :) Spra?eval sem zgolj zaradi cene. Asistenco sem imel ponavadi pri zavarovalnici za 15? na leto. Bomo pa torej pri?parali 15?... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eto, sem v?eraj bil ?e enkrat pri Avtohi?i Ferk. Tokrat naletel na drugega prodajalca, ki je bil precej prijazen in ustre?ljiv. Ponudil je tudi testno vo?njo in to celo z mo?nostjo, da bi ?la takoj. ?al nisem imel ?asa in sem se odlo?il, da grem na test v ponedeljek. Na voljo bo limuzinska verzija z G100 motorjem in hatchback oz. sport z G120 motorjem. Je pa bil ta prodajalec nekoliko za?uden, da je prej?nji ponudil celo 3% popusta... Bomo ?e videli... :)  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem se dokon?no odlo?il za mazdo3... edino kar se ?e ne morem odlo?iti, ali g100 ali g120.

Na testu sem vozil g100 in se mi niti ni zdel tako len avto. Ok, res da ga je treba malo priganjati in voziti v vi?jih vrtljajih, samo se mi zdi da je veliko posko?nej?i kot stari 1.6 motor. Sem se takrat ?e skoraj odlo?il za ?ibkej?o varijanto.

Samo zdaj ko malo berem teste, ko vsi hvalijo 2.0 motor, pa spet ne vem kaj bi :)  Ja vem, da je "samo" okoli 1000 eur dra?ji, samo je pa treba tudi upo?tevati dra?je zavarovanje/registracijo/mogo?e servise... Ali se mi vseeno spla?a malo stegnit za g120, ?eprav ne delam neki ful kilometrov (dobrih 10000/leto)? Tisti ki imate g100, ste zadovoljni z avtom? Ali imajo v kateri avtohi?i v ljubljani za sprobat g120?

 

Aja glede zbijanja... meni se je ratalo za g100 challenge zmenit za gratis metalik barvo, kar nanese ravno tiste 3%.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali se mi vseeno spla?a malo stegnit za g120, ?eprav ne delam neki ful kilometrov (dobrih 10000/leto)? Tisti ki imate g100, ste zadovoljni z avtom? Ali imajo v kateri avtohi?i v ljubljani za sprobat g120?

 

Aja glede zbijanja... meni se je ratalo za g100 challenge zmenit za gratis metalik barvo, kar nanese ravno tiste 3%.

Jaz imam g100 in sem super zadovoljen. Za razliko 1000? se kar nekaj ?asa "zastonj" vozim. Glede na moje relacije in moj stil vo?nje je g100 ve? kot dovolj. Sam pa seveda mora? vedeti kaj ?eli?... Za nekatere niti 150 KM ni dovolj...

Glede zbijanja cene pa sigurno se da dobiti gratis barvo plus ?e kak?en kos dodatne opreme npr. senzorje ali pa celo vzvratno kamero.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem hotel sli?at :)

Pa ko tko pogleda?... 1000eur ve? + recimo 1000eur ve? stro?kov (v celotnem ?asu ko si ga lasti?) in ma? za skoraj 25000km bencina :)

Mislim da bo g100 ?isto zadosti zame... grem za vsak slu?aj ?e na eno testno vo?njo potem pa ga hitro naro?i...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem hotel sli?at :)

Pa ko tko pogleda?... 1000eur ve? + recimo 1000eur ve? stro?kov (v celotnem ?asu ko si ga lasti?) in ma? za skoraj 25000km bencina :)

Mislim da bo g100 ?isto zadosti zame... grem za vsak slu?aj ?e na eno testno vo?njo potem pa ga hitro naro?i...

Sam si lastim G100 in kot sem ?e napisal je avto vrhunski, nikjer ni ?utiti podhranjenosti niti v klance, katerih imam do doma kar veliko!!! Je pa res da ?e si ljubitel ?portne vo?nje in hitrega pospe?evanja, bo? moral avto dr?ati na visokih obratih 4000+.

 

Kar pa se ti?e popusta, pa moram priznati da so na Mazdi res precej ozkogledi. Zelo zelo te?ko se zmeni? za kak popust, oziroma za kak kos opreme gratis, tudi meni je ratalo dobiti samo metalic barvo in prevoz :(

Mislim da ?e bi Mazda tu malenkost popustila, mogo?e omogo?ila kak?no brezobrestno financiranje, morda podarila vsaj komplet zimskih pnevmatik, da bi pridobili precej ve?je ?tevilo kupcev!!!!! Kolikor se jaz pogovarjam z ljudmi, dajo zelo veliko na te malenkosti katere ponujajo konkurenti - in ?e Mazde ?e nikoli nisi vozil, potem ne ve? kaj je Mazda v primerjavi z evropskimi znamkami!!!! (moje mi?lenje)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da malo updejtam. Sem bil ponovno pri Avtohi?i Ferk, kjer sem bil na testni vo?nji z G100 in G120 motorjem. Meni osebno je G120 veliko bolj sedel, saj sem ?e sedaj navajen na podobno mo? in navor. Tako torej, ?e se odlo?im, potem bo to verjetno Mazda 3 z motorjem G120. Da ne kdo narobe razumel, tudi G100 je ?isto ok, ampak jaz imam raje nekaj rezerve oz. bolj dinami?no vo?njo...

Sicer pa moram spet pograjati prodajalca, ki je pri izra?unu in splo?nem pogovoru skakal v besedo in dajal ob?utek, da stranka nima prav... ?e kaj sovra?im pri prodajalcih je to, da strank ne cenijo.... Na tesni vo?nji je bil nekdo drug s katerim sva pa imela odli?en pogovor in debato...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Kar pa se ti?e popusta, pa moram priznati da so na Mazdi res precej ozkogledi. Zelo zelo te?ko se zmeni? za kak popust, oziroma za kak kos opreme gratis, tudi meni je ratalo dobiti samo metalic barvo in prevoz :(

Mislim da ?e bi Mazda tu malenkost popustila, mogo?e omogo?ila kak?no brezobrestno financiranje, morda podarila vsaj komplet zimskih pnevmatik, da bi pridobili precej ve?je ?tevilo kupcev!!!!! Kolikor se jaz pogovarjam z ljudmi, dajo zelo veliko na te malenkosti katere ponujajo konkurenti - in ?e Mazde ?e nikoli nisi vozil, potem ne ve? kaj je Mazda v primerjavi z evropskimi znamkami!!!! (moje mi?lenje)

 

 

To drzi za tiste, ki kupujejo popuste in ne avtomobilov :) ... Nekateri so sploh znani, da so zelo radodarni pri popustih (Opel, Renault,...) vendar pa je to cisto BV... Ker recimo zavarovanje pa moras placati glede na ceno po ceniku ... torej pri kasku je osnova za premijo cena, ki je na papirju in ne cena, po kateri se je avto dejansko prodal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam si lastim G100 in kot sem ?e napisal je avto vrhunski, nikjer ni ?utiti podhranjenosti niti v klance, katerih imam do doma kar veliko!!! Je pa res da ?e si ljubitel ?portne vo?nje in hitrega pospe?evanja, bo? moral avto dr?ati na visokih obratih 4000+.

 

Kar pa se ti?e popusta, pa moram priznati da so na Mazdi res precej ozkogledi. Zelo zelo te?ko se zmeni? za kak popust, oziroma za kak kos opreme gratis, tudi meni je ratalo dobiti samo metalic barvo in prevoz :(

Mislim da ?e bi Mazda tu malenkost popustila, mogo?e omogo?ila kak?no brezobrestno financiranje, morda podarila vsaj komplet zimskih pnevmatik, da bi pridobili precej ve?je ?tevilo kupcev!!!!! Kolikor se jaz pogovarjam z ljudmi, dajo zelo veliko na te malenkosti katere ponujajo konkurenti - in ?e Mazde ?e nikoli nisi vozil, potem ne ve? kaj je Mazda v primerjavi z evropskimi znamkami!!!! (moje mi?lenje)

Evo, naro?ena g100 v soul red barvi... komaj ?akam :)

No saj... Sicer ne vozim ravno po?asi, ampak se mi zdi avto ?isto dovolj posko?en za slovenske ceste (kolikor sem ga lahko sprobal). Mislim da sem se kar prav odlo?il :)

Popust... gratis soul red barva (600eur).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahka, da bo

sam preglej dobro avto v detajle preden ga prevzame?

 

 

Zakaj? Sej to ni Jugo :) ... ko je bilo treba ob prevzemu se avto najprej kompletirat in je od serije ene 300 avtov na koncu ostalo nekaj avtov izropanih, ker so se drugi kompletirali... Aja... to, da se je takrat barvo izbiralo samo ce si imel "veze" verjetno ni treba omenjat ... :) ... od teh 300 avtov je bilo 297 SMB zelenih, pa trije rdeci, ki so bili ze rezervirani dolgo vnaprej (pa verjetno je bilo treba dodat se kaksno modro kuverto :) ) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
    • Normalno,da se greje,a brez skrbi,če uporabljaš kvaliteten polnilec,ima ta vse zaščite vgrajene...tudi temperaturno. Sem npr  hčerinega Lenovo Slim-7, k ima USB-C port za polnjenje...na morju polnil z Xiaomi-jevim 33W polnilcem, ki zmore tudi 20V-torej še primeren za polnjenje laptopa (original ima moč 60W)...brez problema je polnil,ko je hčerka hkrati še igrala streljačino...sicer je napisal,da se počasneje polni,a kot rečeno BP.   Pri mojem starem-v prispevku omenjenem Lenovo ThinkPad X-130e pa z 33W ni hotel,z 65W pa BP. Tudi je ta 65W polnilec narejen z t.i. GAN polprevodniki (galijev nitrat)...se veliko manj greje,in je hkrati kompaktnejši...kot rečeno dela BP😃👍    Bi pa opozoril na nekaj drugega,kar marsikdo hitro pozabi-polnilni kabel! Jaz za takšne stvari uporabljam Ankerjev 100W USB-C na USB-C kabel...torej kabel zmore več kot polnilec!
    • Dan danes je večina računalniških polnilcev 65W, nekateri zmoglivejši računalniki pa imajo 100W ali celo 140W.   Recimo macbook je en tak posebnež, ki sfura 140W k keks.   Jaz imam univerzalnega 100W pa fila vse bp, tudi na enem dellu sedaj. Z njim polnem telefon, uro, računalnik,...   Je pa res, da se bo pač grel, ko bo filal iz 10% na 100%, potem se bo pa nazaj ohladil. Brez skrbi, lahko filate tudi z 40W pa bo šlo čez.  
    • A srce imaš vredu? Po objavah sodeč ti kar precej kofeta spijaš. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.