Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

120ka je izpeljanka 165ke in se ji pozna da je pac zadusena razlicica. Do 4000 rpm naj nebi blo neke razlike (ne vem iz lastnih izkusenj), nad 5000 rpm se ji pa kr pozna da jo zadusi. Jaz jo lahko primerjam sam z mojo 6ko gta.. :-) Ce finance in izbira omogocata mocnejso vrezijo,jo toplo priporocam! Mi te izbire nismo imel,ker mocnejsih ni bilo vec na razpolago.

 

Sam zanimivost; Ima porabo nizjo kot jo je imela prej 2ka z 86 konjici :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po testih berem, da ima G120 dalj?a prestavna razmerja, posledi?no motor v isti brzini in primerljivi hitrosti deluje na ni?jih obratih kot G165 in je zato ti?ji (?e posebej po avtocesti) ter manj pije. Medpospe?ki so na ra?un tega malce slab?i, seveda pa brez problema ?alta? brzino ni?je, ker so same zmogljivosti motorja do cca 4000 rpm baje zelo podobne. G165 poka?e dodatne konje ?ele nad tem obmo?jem.

 

Osebno mi je G120 bolj zanimiv, nisem pa ?e nobenega vozil, tk da iz prve roke ne vem. Tukaj sta npr. fajn testa obeh:

 

G120: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14425-nk-test-mazda-3-g120-zlatna-sredina?showall=&start=4

G165: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14071-nk-test-mazda-3-g165?showall=&start=5

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G120 ima res zlo dolg menjalnik, kar se definitivno pozna pri hrupu in porabi, zahteva pa mal ve? prestavljanja. Sem kr rabu da sem se navadu, ker me je moja 6 razvadla da ne rabim za vsak k.. ?altat. Druga?e pa tak kot sem reku, men je avto fenomenaln!

 

Pa je dovolj 120 konjev ?e ima? poven avto?da je 5 oseb v njemu?

Vseeno vle?e dovolj dobro? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

 

Res je, doma imam mazdo 2 pa ni lih var?na se skoz vrti 7.2 7.5 porabe

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik 08... Pa to je normalna ?enina vo?nja...pa povpre?je...sej lahko tud ve?, ampak manj tud...

 

Moja mazda 2 je tudi letnik 08....pa tudi kar si naprej napisal bi lahka ?ist isto napisal :)

Tak, da sem pri?u do ugotovitve, da so ?ene krive za tako porabo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Imam 5 dni staro mazdo 3 sport G120 revolution in sem za enkrat super zadovoljen. Lepa vo?nja na avtocesti in pode?elju super odzivna. Kar se ti?e porabe ?e ne vem, vendar v?eraj v Celje iz Tr?i?a skozi Tuhinjsko dolino in nazaj po avtocesti pod 7 litrov. Na atocesti vozil 130 km/h v ?esti prestavi obratomer okoli 2700 obr. Ve? sporo?im ?ez nekaj ?asa. Priporo?am nakup :notworth: .

LP

 

P.S pred nakupom sem bral razli?ne teste in povsod je ugotovitev, da je razlika med G120 in G165 nad 4000 obr. Vendar ve?ina priporo?a G120.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...   Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...
    • Bravo, pravi mojster si.... 😉
    • Lani avgusta na tehničnem niso nič opazili...
    • Po parih mesecih obupnih poizkusov končno uspelo. Naša tamala ima na svojem otroškem koleščku 11 redni zobnik in SLX menjalnik. 3 mesece sem se zaj... da bi ji ga naštelal, pa ni ratal. Vsi so mi prodajali teorijo da je ziher skrivljen nosilec menjalnika ali pa menjalnik sam. Iz dojčland naročil orodje za ravnanje nosilcev, poravnal v nulo, pa spet isto sranje. Potem pa danes (končno) opazil, da zobniki rahlo poplesavajo ker očitno en šalabajzer na drugem koncu sveta ni znal zategnit ringa kasete. Zategnil, in sedaj vse dela BP. Ampak je pa trajal.  
    • CIA V opozorilo ostalim da se ne nagibajo na rusko stran.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.