Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

 

Gledal sem pod pokrovom motorja in ?isto slu?ajno opazil, da so gume na blatnikih kraj?e kot na slikah iz interneta. Ali ste opazili kaj podobnega? Gre za za??itne gume, ki so na sliki ozna?ene s pu??ico?

Ali imate vi take kot na sliki ali kraj?e?

y1g-Ashamp.jpg

Napisano

Pozdravljeni.

 

 

Gledal sem pod pokrovom motorja in ?isto slu?ajno opazil, da so gume na blatnikih kraj?e kot na slikah iz interneta. Ali ste opazili kaj podobnega? Gre za za??itne gume, ki so na sliki ozna?ene s pu??ico?

 

Ali imate vi take kot na sliki ali kraj?e?

 

 

Ah se opravi?ujem, narobe sem gledal....vse ok.

 

LP

Napisano

pozdrav. eno vpra?anje. se da pri novi mazdi 3 2017 revolucion limuzina kot dodatno opremo naro?iti panoramsko stre?no okno? ker sem gledal pa nisem nikjer zasledil, pri vseh drugih ponudnikih od renaulta, opla, vw itd. pa sem.

 lp

Napisano

?e malo pa jo bom tudi jaz dobil :) ...menda ?e ima zahtevek za prevoz :) Sr?no upam, da bom zadovoljen...

Napisano

Pozdrav

 

Ali mogo?e kdo ve katero Mazdino olje je v novih bencinskih Mazdah?

 

Hvala in LP

Mislim da tole: Mazda DEXELIA ULTRA 5W30, ?e se pa motim pa naj me kdo popravi.

Pozdrav.

Napisano

Jaz pa mislim da ne ampak 0W-30 ali nekaj takega

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz pa mislim da ne ampak 0W-30 ali nekaj takega

Sem poklical na servis in vpra?al pa pravijo Mazda DEXELIA ULTRA 5W30.

Lahko pa da imajo tudi med servisi razli?no. Po moje sta oba ok.

 

LP

Napisano

Cisto za firbec, morda lahko kak znalec razlozi, zakaj je za skyactiv-G 0W-20 okej, 5W-30 okej, 0W-30 pa ni?

Napisano

Ni? ni narobe. Minimum je 95 ?e pa da? 100 oktanski bencin ni ni? narobe...jaz sem zdaj skozi tankal 100 dokler niso pri?le cene na 1,30 evra na liter.

Po nekih govoricah je celo manjsa razlika v pospeskih koda da bi pridobil kak konj ve? nevem pa koliko je res na temu

Napisano

Ni? ni narobe. Minimum je 95 ?e pa da? 100 oktanski bencin ni ni? narobe...jaz sem zdaj skozi tankal 100 dokler niso pri?le cene na 1,30 evra na liter.

Po nekih govoricah je celo manjsa razlika v pospeskih koda da bi pridobil kak konj ve? nevem pa koliko je res na temu

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

nisem zasledil, ?e je ?e kdo sra?eval. Zanima me ali se da start/stop sistem permanentno izklju?iti, ker je izklapljanje na gumb vedbo znova kar malo zoprno.

 

Hvala

Napisano

Kolikor vem se ne da (vsaj ne brez hekanja ASBuild parametrov, ki pa bodo verjetno ?e z izklopom iStop pokvarili ?e kaj drugega).

Napisano

a na hatchback verziji je enako ? Konektor je na enakem mestu ?  Ima kdo izku?nje ? 

 

a na hatchback verziji je enaka zadeva? je konektor tudi na levi strani prtla?nega porostora ? ima kdo izku?nje s tem ?

 

Jaz sem zmontiral kamero, ?e lani, zato se bolj slabo spomnim.

So pa kabli drugi kot pri sedanu, pomembno pa je da naredi? reset info sistema,

Mislim da sem pisal o tem v tej temi, malo pobrskaj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.