Skoči na vsebino

06 Mazda6 120CD FL - olje Mobil 1 ESP - ACEA C2/C3


Priporočeno sporočilo

Vozilo: 06 Mazda 6 120 CD, GY19T6, RF motor z DPF, prevo?eno cca 180.000 km

 

Pozdravljeni,

pi?em poro?ilo o izku?njah z motornim oljem Mobil 1 ESP, ki ustreza tehni?nim smernicam ACEA C2:

 

Linki: Mazda DPF engine oil ACEA C2 http://www.finol.ie/uploads/downloads/Mazda_Original_Oil_Ultra_DPF_5W30_Engine_Oil.pdf

 

Torej z motornim oljem Mobil 1 ESP sem letos prevozil 15.000 km, 40% mestnih vo?enj, 60% po avtocestah. Dizel tankal v glavnem pri OMV ali AGIP (zadnje ?ase raje pri jodlarjih), povpre?na poraba dizla okoli 6,3 - 7,2 kombinirano, gume 195/65 x R15, znucani zimski profil sem potro?il do zadnjega, poletja itaq ni bilo..

Jeseni sem gume zamenjal za Goodyear UG9, poraba dizla se je ?e malo zni?ala, vo?nja prijetno tiha.

 

Motorno olje ni povzro?alo te?av z DPF, nivo olja kot se ?ika. Moj na?in vo?nje z obrati 2500 - 3000 rpm, redko okoli 2000 - 2200 rpm, da je DPF-u lepo vro?e ;).

Filter za olje sem kupil pri Stahlgruberu v Mb za "sitne pare", motorno olje pa itaq vemo kje je ugoden nakup.

Stro?ek oljnega servisa - olje 5 litrov + oljni filter = 43,50? + 12?, pa dva pira po opravljenem delu.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo  !  Zakaj to olje ? Zakaj ne Mazda Dexelia dpf za to olje Mazda garantira da je edino pravo glih za ta motor , na enemracunu ki sem ga dobil polek avta od lanskega osn.servisa sm videl da je dal noter elf obicno brez dpf sm reko sreca da ni filtra zabil jaz sm dal not olje to original cena 5 L 40eur  na pooblascenem Mazda servisu pa je isto olje 5L 80eur  :aaaaa:


Dobro da ti ne narasca jaz ze mam 2-3 cm nad F po 4 mescih servisa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede ustrezne kvalitete olja so zadnja veljavna MAZDA navodila iz decembra 2012, kjer Mazda Dexelia ACEA C1 olje ni ve? priporo?eno:

 

Linki:

Mazda Recommended Engine Oil.

Bolj natan?no navodilo:

http://www.mazda-forum.info/attachments/mazda6-und-mazda6-mps/31895d1372776448-motoroel-0w-40-fuer-m6-gg-2005-mazda-original-oild.pdf

 

Bistven podatek je ACEA: C2 in 5W30. Mobil 1 ESP 5W30 v celoti ustreza MAZDA tehni?nim specifikacijam. Spomladi 2014 je bilo nekaj skeptikov, da sem na napa?ni poti. Zelo me veseli, da je ?e kdo z enako, pozitivno izku?njo

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo  !  Zakaj to olje ? Zakaj ne Mazda Dexelia dpf za to olje Mazda garantira da je edino pravo glih za ta motor , na enemracunu ki sem ga dobil polek avta od lanskega osn.servisa sm videl da je dal noter elf obicno brez dpf sm reko sreca da ni filtra zabil jaz sm dal not olje to original cena 5 L 40eur  na pooblascenem Mazda servisu pa je isto olje 5L 80eur  :aaaaa:

Dobro da ti ne narasca jaz ze mam 2-3 cm nad F po 4 mescih servisa

Imel sem enak problem z nara??anjem olja, pa ?e z nenormalno visoko porabo dizla. Moj prijatelj iz Italije je imel podobne probleme in je zamenjal z GAZPROM motornim oljem, ki je za?uda zelo dobro olje. Ker ustreznega GAZPROM olja pri nas ni bilo ve? za kupiti, sem se po primerjavi tehni?nih specifikacij odlo?il za MOBIL. Svetovali so mi ?e drag servis / zamenjavo DPF filtra, pa se je le-ta z novim oljem in vo?njo pri 2800+ obratih lepo sam po?istil. Po cca 200-300 km, se je poraba dizla vrnila v normalne okvirje izpod 7,5 litra, nivo olja pa ve? ne nara??a nad F zarezo, ajde malo ?e, ampak je to zanemarljivo. Pred zimo bom olje zamenjal ?e enkrat.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.