Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo en testi? sem na?el na tujem forumu:

 
 
GT__ACE_test_letnih_pnevmatik_2015.jpg
 
Zanimiva mi je tale Kumho guma. Baje je precej tiha, po peformansah pa tudi ne zaostajo bistveno. Seveda so eno testi, drugo praksa. Ampak , bolj? nekaj kot ni?. 
 
?koda da ?e kake Nexe ni tukaj zraven.
 
 

 

Napisano

?ivjo vsem.

 

da se nave?em na tale post.

 

Katere letne gume priporo?ate za M6, GH, dimenzije 225/45/18

 

zahteve - dobre v de?ju in nekako sport touring, da jih ne porabi preve?.

 

v mislih imam Bridgestone Touranza ER300 ali Conti SportContact 5.

 

 

Se priporo?am za mnenja / izku?nje.

 

lp

Lon?k

 

 

Evo en testi? sem na?el na tujem forumu:

 
 
GT__ACE_test_letnih_pnevmatik_2015.jpg
 
Zanimiva mi je tale Kumho guma. Baje je precej tiha, po peformansah pa tudi ne zaostajo bistveno. Seveda so eno testi, drugo praksa. Ampak , bolj? nekaj kot ni?. 
 
?koda da ?e kake Nexe ni tukaj zraven.
 
 

 

Napisano

sportcontact 5 sigurno ne bojo zdrzale dolgo...se pa vrhunske

 

poglej se npr michelin pilot sport 3...sicer niso sportne kot pove njihvovo ime, ampak po dezju in s kilometrino ne bo problemov

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sportcontact 5 sigurno ne bojo zdrzale dolgo...se pa vrhunske

 

poglej se npr michelin pilot sport 3...sicer niso sportne kot pove njihvovo ime, ampak po dezju in s kilometrino ne bo problemov

Pa z glasnotsjo?

Napisano

@LabiGT : Kak?no ima? pa mnenje o Uniroyal Rainsport in Nokian Z line?

 

sportcontact 5 sigurno ne bojo zdrzale dolgo...se pa vrhunske

 

poglej se npr michelin pilot sport 3...sicer niso sportne kot pove njihvovo ime, ampak po dezju in s kilometrino ne bo problemov

Napisano

Jst sem imel na svoji ?estki Kumho Lesport KU39 in sem bil zelo zadovoljen, niso bile glasne v de?ju so se odli?no obnesle, kot tudi na suhem! Pri meni so zdr?ale 3 sezone, uglavnem top za ta denar! ;)

banner1ydl6.jpg
Napisano

ja tele od lepija so v bistvu kar dobre gume...eni jih ne hvalijo po mokrem, ampak vecinoma imajo dobre ocene pa se cena je kar dobra

 

uniroyal rainsport3 je novejsa od rainsport2, ki sem jo imel na mx5, kar pomeni hitra obraba in slab obcutek na volanu (to sem kompenziral z vecjim tlakom pumpanja) ampak zelo dobre po mokrem....verjetno pri 3, so tisje in imajo manjso porabo (tiste EC iznake pa to)

 

letos bo pa nova uniroyal rainexpert 3

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Uniroyal-RainExpert-3-Press-Release.htm

 

 

nokian so dobre gume

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zanima me ali je potrebno kupiti kak?ne posebne gume (runonflat) ali se lahko uporabljajo standardne, ?e nimam nadomestne (sistem polnjenja in "flikanja" predrte gume). Sicer pa nameravam kupiti Dunlop SP Sport 01, ker sem imel originalne tudi take (Sport 2000). Dimenzije so 225 45 18.

Napisano

Sport01 je stara pa se tko je ne priporocam...ce ze pol vzami novo bluresponse

seveda standardne, ker rft so trde kot kamen

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, sej zdej bo skoz ve? testov pa se bo hitro videlo kako in kaj. Dunlop blue response so ?e preverjene, potem so tele kumho v igri pa mogo?e rain sport 3.  Bomo videli. )

Napisano

sma pazi ker so te AO (kar pomeni Audi Only)..kar pomeni, da so ponavadi slabse od serijskih (ne vem zakaj je tako ampak tako je :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sm mev nazadne take so bli cist kul,pa nevem naj se 1x iste uzamem,al naj mal spremembe naredim, kaj priporocate? 225 35 18 :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

goodyear majo stare assymetric (ne pa z 2 na koncu)

pirelli je top

conti sc5 je tud top (edino z obrabo bo mal problem)

 

ce ti je pa bla S001 super pol nimas kaj menjat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Da vpra?am za mnenje.

 

Imam GY Eagle F1 Asymmetric 2. Z njimi sem prevozil 2 sezoni (se pravi so letnik marec 2013).

Gum se ni menjalo tako da so bile zadnje 2 sezoni zadnje in sprednje 2 sezoni sprednje.

 

Stanje sedaj je tako da zadnje imajo 6mm profila, sprednja pa 3,5mm. Kaj bi vi naredili v tem primeru?

1. dali gor tako kot je bilo in sprednje zvozili do konca

2. prednje (te z 3,5mm profila) dali zadi

3. kupili 2 novi in jih meli spredi

Napisano

jaz bi zamenjal spredi zadi in vozil ?e dve sezoni pol pa menja? vse ?tiri.

33112_1.png

Napisano

nevem kaj je razlika.samo pa vem da so potenza zelo dobra guma,razmislam ce bi si kr spet jih kupu so mi zdrzale 4 sezone,pa nic ne sparam

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Potenza je ?portna guma, trda, stabilna, je pa tudi precej precej glasna. Turanza je pa touring potovalna guma, kjer je v ospredju udobje, poraba,...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.