Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo je videti vedno ve? CX-3 na cesti in kot zgleda bo prava dobava ?ele naslednje leto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja so se naju spomnili pri gorenjskem dilerju (kjer sva pustila aro ob naro?ilu) in nama poslali vo??ilnico za praznike .... lepo.

Napisano

V drugi temi spra?uje?:

 

... ali so poznane kak?ne slabosti ?

Sam sem si vzel kar nekaj ?asa za branje razno raznih testov in primerjav in vsi so zapisali, da je za prvima sede?ema vlada kar utesnjenost in da tudi prtlja?nik ni nekih rekordnih dimenzij (seveda mora? vedeti, da je to pa? pogojeno s tem, da je Cx 3 narejena na platformi Mazde 2) ampak naju to ne moti preve? (bolj mi je pomembno, da so vrata dvojna in ne samo ena, ker potem so ta velika, pa varnostni pas dose?e? te?je ... ) - je pa res, da koles sedaj ne bom tla?il v avto, ampak bo na zadku vle?na kljuka in nosilec za dva kolesa; drugi pomislek (in to najve?ji) sem imel okoli porabe 2.0 ma?ine: vse skupaj me je minilo, ko sem bral test v Avtomagazinu in so imeli testno porabo 8,6 l/100 - nekaj ?tevilk za tem pa so izvedli primerjalni test med malimi cestnimi terenci in ob prvem mestu v primerjavi zabele?ili tudi povpre?no porabo 7,2. Vzel sem si ?as in napisal e-mail na uredni?tvo AM in dobil pri?akovan odgovor: razlika je zato, ker (seveda) niso vedno isti pogoji na testu, test posameznega avta vsebuje mnogo pospe?evanj, zaviranj, itd. in vse to da tako (visoko) porabo. Zapisalo se jim je tudi, da v kolikor sem bolj voznik umirjene sorte lahko mirno ra?unam na porabo, ki je pri njih zabele?ena na "normnem krogu" in je zna?ala 5,8 l/100km. Ravno v AM so se obregnili tudi ob nenavadno dimenzijo gum: ni veliko proizvajalcev in posledi?no so cene vi?je - pa sem sam pri sebi premlel tudi to: letne gume mi sedaj zdr?ijo cca 4-5 sezon in enkrat na ?tiri leta bom pa ?e "prebavil" dra?je gume; za zimski ?as pa bom kupil 16 colska alu plati??a z ustreznimi gumami in se pa? tiste ?tiri zimske mesece vozil na manj?ih kolesih.

In ko sedaj tuhtam zadeve pridem do spoznanja, da bo ?e najve?ja "slabost" vsega tega nastopila, ko bo treba Hondo spravit za pameten denar v druge roke.

Napisano

V drugi temi spra?uje?:

 

 

Sam sem si vzel kar nekaj ?asa za branje razno raznih testov in primerjav in vsi so zapisali, da je za prvima sede?ema vlada kar utesnjenost in da tudi prtlja?nik ni nekih rekordnih dimenzij (seveda mora? vedeti, da je to pa? pogojeno s tem, da je Cx 3 narejena na platformi Mazde 2) ampak naju to ne moti preve? (bolj mi je pomembno, da so vrata dvojna in ne samo ena, ker potem so ta velika, pa varnostni pas dose?e? te?je ... ) - je pa res, da koles sedaj ne bom tla?il v avto, ampak bo na zadku vle?na kljuka in nosilec za dva kolesa; drugi pomislek (in to najve?ji) sem imel okoli porabe 2.0 ma?ine: vse skupaj me je minilo, ko sem bral test v Avtomagazinu in so imeli testno porabo 8,6 l/100 - nekaj ?tevilk za tem pa so izvedli primerjalni test med malimi cestnimi terenci in ob prvem mestu v primerjavi zabele?ili tudi povpre?no porabo 7,2. Vzel sem si ?as in napisal e-mail na uredni?tvo AM in dobil pri?akovan odgovor: razlika je zato, ker (seveda) niso vedno isti pogoji na testu, test posameznega avta vsebuje mnogo pospe?evanj, zaviranj, itd. in vse to da tako (visoko) porabo. Zapisalo se jim je tudi, da v kolikor sem bolj voznik umirjene sorte lahko mirno ra?unam na porabo, ki je pri njih zabele?ena na "normnem krogu" in je zna?ala 5,8 l/100km. Ravno v AM so se obregnili tudi ob nenavadno dimenzijo gum: ni veliko proizvajalcev in posledi?no so cene vi?je - pa sem sam pri sebi premlel tudi to: letne gume mi sedaj zdr?ijo cca 4-5 sezon in enkrat na ?tiri leta bom pa ?e "prebavil" dra?je gume; za zimski ?as pa bom kupil 16 colska alu plati??a z ustreznimi gumami in se pa? tiste ?tiri zimske mesece vozil na manj?ih kolesih.

In ko sedaj tuhtam zadeve pridem do spoznanja, da bo ?e najve?ja "slabost" vsega tega nastopila, ko bo treba Hondo spravit za pameten denar v druge roke.

Hvala Civic za iz?rpen odgovor. Poraba me sicer ne skrbi, dokler bo pod 9l/100km se sploh ne obremenjujem. Aja pa ?e v AUT tankam, da je ceneje. Obstaja pa ?e PLIN varijanta. Glede gum pa bi bilo potrebno pogledat, ?e dovolijo kaj bolj ?iroke tovarni?ko 225/235 je ve?ja izbira gum vsaj po prvem brskanju.

Lp Marko

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Glede gum pa bi bilo potrebno pogledat, ?e dovolijo kaj bolj ?iroke tovarni?ko 225/235 je ve?ja izbira gum vsaj po prvem brskanju.

?e se ne motim je potem te?ava s homologacijo; tudi 17 colska plati??a niso homologirana za Cx 3.

Napisano

?e se ne motim je potem te?ava s homologacijo; tudi 17 colska plati??a niso homologirana za Cx 3.

Bo treba po?akat, da pride avto in pol premislit kako pa kaj :) Ker vsak avto ima predpisanih ve? dimenzij, ne samo ene, ampak vpra?anje je kak?ne ima cx-3ka :)

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Homologirane pnevmatike za CX3 so (sta) 215/60R16 95V in 215/50F1892V. Prepisano iz mojega homologacijskega karton?ka. Sam imam orginalne 16 col (oprema Challange) in sem bil rahlo v dilemi, kaj storiti (namre?, ?e bi za poleti nabavil 18 col, orginalne pa imel za zimo). Na koncu vseeno nabavil ?e ene 16 col (Borbet).

Je dejstvo, da za homologirane 18 col je zelo malo izbire (poleg tovarni?ko vgrajenega Toyo ?e Hankook), za kaj ve? ne vem.

In, res je, 17 col niso homologirane, se mi pa zdi zanimivo, ko sem povpra?eval po plati??ih so mi bile ponujene s strani uradnega zastopnika Borbeta 17" plati??a.

 

In ?e mnenje na temo porabe. Vozim na relaciji Menge? - Ljubljana in se vsaj zjutraj sku?am izogniti gu?vi. Poraba pri meni je povpre?na od 6,1 do 6,5 (2,0, 120 KM). ?e pogledam zgodovino (?tevec resetiram na cca 2 tanka) imam za vse 3 ali 4 prikaze porabo 6,1 l/100 km. Bi lahko rekel, da ?tevec "la?e" za okoli "do 0,3 dcl" na 100 km. Vozim pa umirjeno, na avtocestah vozim redko, pritisnem ga le, ?e je kdo "pameten" (to pomeni, da me gre kdo prehiteti, ko pred rde?im samaforjem ?e ustavljam...). Enkrat sem (se) ?el s Citroenom DS4. Pa je ostal zadaj ....  :jezicek:  Res pa ne vem kater motor je imel.


Pa tam zgoraj je napaka - itak da je druga dimenzija 215/50R18 92V  (ne vem od kot "F" .. sramezljiv )

Napisano

Homologirane pnevmatike za CX3 so (sta) 215/60R16 95V in 215/50F1892V. Prepisano iz mojega homologacijskega karton?ka. Sam imam orginalne 16 col (oprema Challange) in sem bil rahlo v dilemi, kaj storiti (namre?, ?e bi za poleti nabavil 18 col, orginalne pa imel za zimo). Na koncu vseeno nabavil ?e ene 16 col (Borbet).

Je dejstvo, da za homologirane 18 col je zelo malo izbire (poleg tovarni?ko vgrajenega Toyo ?e Hankook), za kaj ve? ne vem.

In, res je, 17 col niso homologirane, se mi pa zdi zanimivo, ko sem povpra?eval po plati??ih so mi bile ponujene s strani uradnega zastopnika Borbeta 17" plati??a.

 

In ?e mnenje na temo porabe. Vozim na relaciji Menge? - Ljubljana in se vsaj zjutraj sku?am izogniti gu?vi. Poraba pri meni je povpre?na od 6,1 do 6,5 (2,0, 120 KM). ?e pogledam zgodovino (?tevec resetiram na cca 2 tanka) imam za vse 3 ali 4 prikaze porabo 6,1 l/100 km. Bi lahko rekel, da ?tevec "la?e" za okoli "do 0,3 dcl" na 100 km. Vozim pa umirjeno, na avtocestah vozim redko, pritisnem ga le, ?e je kdo "pameten" (to pomeni, da me gre kdo prehiteti, ko pred rde?im samaforjem ?e ustavljam...). Enkrat sem (se) ?el s Citroenom DS4. Pa je ostal zadaj .... :jezicek: Res pa ne vem kater motor je imel.

 

Pa tam zgoraj je napaka - itak da je druga dimenzija 215/50R18 92V (ne vem od kot "F" .. sramezljiv )

Pol bo pa trebalo na novo homologacijo naredit za 225 ali pa 235 in bomo imeli ve?jo izbiro gum :) sicer pa ?e policija stavka imamo lahko tudi 225/235 brez homologacije gor

 

Sicer pa je ?e katerega policija preverjala za dimenzije gum?

 

Poraba se mi pa zdi ?ist normalna. Zdaj imam R megane 1.6 16v (110km) in je poraba 8l mestna vo?nja.

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Saj ?e nima? original plati??, lahko potem homologira? tudi druge dimenzije, ki jih je predvidel proizvajalec plati??, tudi 17 ali pa 19, 20 col.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

ker bo izgleda trenutno vozilo od?lo od hi?e :(, ?eni pa ?e nekaj ?asa po glavi hodi samo CX 3, me zanima kako  oz. kje ?im prej priti do omenjenega modela. Kot berem je ?akalna doba kar dolga, pa me zanima ali zaradi posebnih dodatkov pri naro?ilu ali zaradi ?esa drugega.

 

Hvala za odgovore in mnenja, (najbr? nov ) :zoom-zoom:

Napisano

Pozdravljeni,

ker bo izgleda trenutno vozilo od?lo od hi?e :(, ?eni pa ?e nekaj ?asa po glavi hodi samo CX 3, me zanima kako oz. kje ?im prej priti do omenjenega modela. Kot berem je ?akalna doba kar dolga, pa me zanima ali zaradi posebnih dodatkov pri naro?ilu ali zaradi ?esa drugega.

 

Hvala za odgovore in mnenja, (najbr? nov ) :zoom-zoom:

Pri nama, ko sma naro?ila cx-3, bi bila ?akalna doba 4 mesece neglede na barvo ali opremo. Mogo?e pa imajo v kateri avtohi?i model za takoj?njo oddajo :)

 

:zoom-zoom

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Prebrskat avto.net... Pri nekaterih pise, da je vozilo na zalogi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Glede na to, da se je lani zelo veliko govorilo o tem krizancu, sem ga sla danes testirat in moram priznati, da mi sploh ni sedel. Prevec trd, ni sredinskega naslona za roko, ki sem se ga zelo navadila.

Napisano

Glede na to, da se je lani zelo veliko govorilo o tem krizancu, sem ga sla danes testirat in moram priznati, da mi sploh ni sedel. Prevec trd, ni sredinskega naslona za roko, ki sem se ga zelo navadila.

Naslon za roke dobil gratis, drugace pa je cena 250? :) je pa res da se brez njega tudi jaz ne pocutim vredu.

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

21540? to je z zimskimi felnami in gumami.

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Fak kam grejo te cene....21,5k za povisano mazdo 2....vec kot za osnovno mazdo 6

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.