Skoči na vsebino

Suzuki in Wankel motor

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

In porabo, ter obrabo, oziroma kraj?o delovno dobo? Lepo pi?e, da so si kazali prste, kolikokrat so menjali motor. :D
Sicer super mo?na in lahka motorka z wanklom bi kar bila. Ampak koliko ?asa. Stare Stihlarce in Husqvarne so pri hi?i ?e ohoho let brez te?av. Z wanklom bi pa zdr?ale koliko ?asa?  

Saj je nekaj ?asa ve? znamk uporabljalo wanklov motor. Motorji (Suzuki, Norton) kot avtomobili (NSU, pa neke ruske zadeve celo). Ampak na koncu je le ?e Mazda se trudila okoli njega. Ampak Mazda ima vedno nek svoj pristop. V 90ih V6, milerjev cikel, wankel motor, zdaj spet "??ijejo proti vetru" in se no?ejo iti downsizing.. Ne vem no, po eni strani zanimivo, po drugi strani pa so vsi ti pristopi kratkoro?ni, le za generacijo vozil ali dve. ?e mene vpra?ate so bili najbli?je temu kar je sedaj "in" z Mazdo 323 GT-X, GT-R, 1,6 in 1,8 turbo, nekaj kar je danes zelo popularno. No pa njihov pristop laj?anja vozil je tudi spo?tovanja vreden. 

Napisano

Stare ?tilarce in Skuzkvarne, pa tudi moja ?onseredka so pri hi?ah precej let. Moja ?onseredka je letnik 1987, pa imam ob?utek, da se je ?ele dobro ulaufala. Ampak jaz sem amater, ki letno naredi 30 - 50 prostorninskih metrov kurjave... In pre?ivim tistih nekaj dni dr?at v rokah 7 kg te?ko motorko. Poklicni gozdarji pa gledajo tudi na te?o. In pri enaki mo?i bi bila Wanklova vsaj nekaj kg la?ja. ?e jo mora? cel dan prena?ati na rokah po gozdu, je to zelo pomembno. In v enem letu jo en poklicni gozdar toliko zdela, da je itak za zamenjat...

 

In ne mi zdaj da motorka tehta 4 kg, ker to so sodobne "vrtnarske", mogo?e celo enoro?ne, motorke. Jaz pa govorim o ru?ilnih motorkah, ki imajo me? vsaj 45 cm ali ve?... In tiste stare iz prej?njega tiso?letja so bile kar tolste...

Napisano

No saj jaz imam tudi take v mislih. Z unimi vrtnarskimi pa? ne gremo v hosto sekat, so samo za ob?agovati veje. Imamo pa tudi eno ?onserko kot si napisal ja. Te?ka k da je iz svinca ampak za ekstreme je pa zakon. Smo samo lani zaradi ?ledoloma in letos zaradi lubadarja posekali toliko, da bi pomoje kaka wanklarco ?e menjali. ?e bi nanje gledal kot profi, potro?en material. Mogo?e bi pa ?lo tako ja, da se jo pa? menja ve?krat.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Noro! A obstaja kej takega tut pri nas? :D pa tut ?e je nedelujo?e, gre se predvsem za zbiranje :D

Mislim da je imel (al pa ?e ima) sodelovec motorko z "rotacijskim" motorjem

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Wankel so bili tudi motorji za hladilnike, na tovornjakih Hladilnikih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa za obra?anje protiletalski topov tudi kot je recimo tale jugoslovanski 20mm troj?ek M55A3

 

55-3.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.