Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bi rekel, da je res navor - ampak ne pogonskega motorja pa? pa gospoda Bikovskega, ki je zategoval kolesne vijake...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaaa...vse delno dr?i. Vijak ki ga imam v roki je od alu plati??. Niso original. Vijak mi je ostal v roki ko sem dvignil avto in jih za?el odvijati. Ponavadi promontiram sam in v 20ih letih na vseh avtih ki sem jih imel, te??in, svakov nikoli nisem odtrgal vijaka. Sem pa na alu feltne aprila dal nove letne in takrat vse naredil pri vulkanizerju. Imam ob?utek da je zadeva ?e tam popustila.

Sedaj je kar je.... vem pa da jih vulakanizerju nikoli ve? ne pustim zaviti. Prinesem klju? s seboj in jih navijem. Po moje.

Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

 

 

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

 

Verjetno enaka fora pri Mazdi.

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Ne vsega verjet, ker NI res !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

 

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

Bil kr pri mr. Pelku ker sem bil v bli?ini. 10min., stro?ek v vi?ini dobre runde pija?e

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.