Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bi rekel, da je res navor - ampak ne pogonskega motorja pa? pa gospoda Bikovskega, ki je zategoval kolesne vijake...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaaa...vse delno dr?i. Vijak ki ga imam v roki je od alu plati??. Niso original. Vijak mi je ostal v roki ko sem dvignil avto in jih za?el odvijati. Ponavadi promontiram sam in v 20ih letih na vseh avtih ki sem jih imel, te??in, svakov nikoli nisem odtrgal vijaka. Sem pa na alu feltne aprila dal nove letne in takrat vse naredil pri vulkanizerju. Imam ob?utek da je zadeva ?e tam popustila.

Sedaj je kar je.... vem pa da jih vulakanizerju nikoli ve? ne pustim zaviti. Prinesem klju? s seboj in jih navijem. Po moje.

Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

 

 

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

 

Verjetno enaka fora pri Mazdi.

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Ne vsega verjet, ker NI res !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

 

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

Bil kr pri mr. Pelku ker sem bil v bli?ini. 10min., stro?ek v vi?ini dobre runde pija?e

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.