Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iujo.

 

Danes se je o?e peljal v slu?bo in kar na enkrat ni mogel ve? prestavljati. Zapelje z ceste, avto odpeljejo na servis in ?ok..okvara sklopke!! Avto pa Mazda 5, 2012, 1,6, 116KM. Saj razumem da do tega pride..ampak avto ima 80.000km!!. Mi lahko kdo pojasni ?e so se v teh modelih dogajale kak?ne serijske napake ali zakaj se je pokvarila tako hitro. In pribli?na cena popravila. Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Mogo?e je crknil samo hidravli?ni cilinder.

Jaz sem tudi takoj to pomislil.

 

Tako se je meni zgodilo (sicer na druga?nem avtu; Mx5, prve generacije), ampak je dejansko ista situacija, ko nikakor ne uspe? prestavit. Potem je va?ki mehanik Gustl kar s prvo spelju in potem "udel" neke idealne obrate, da je celo prestavil v drugo ter tako pri?el do svoje delavnice in mi porihtal. 

 

Dr?im pesti, da ne bo kak?en ve?ji stro?ek oz. saj je verjetno ?e v garanciji Mazdurina?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Iz servisa so sporo?ili da bo stro?ek do 400? in kako se spoznam menjava celotne sklopke stane ob?utno dra?je kajne? Mogo?e je res hidravli?ni cilinder..

 

Na? o?e ga je pa sam parkiru pa poklicu asistenco :)

 

Mazdurina pa ?al nima ve? garancije.. :(

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

400 se tudi men zdi presneto visoka cifra, ?e bo ?lo za "manj?i" poseg, medtem ko za kakega "resnega" je pa prenizka, tako da vpra?anje v katermu grmu ti?i zajec.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

 

 

Tista akcija je samo za starejse... pri mazdi5 je sklopka + delo od 332? ... ampak samo za letnike 2006-2010

 

http://www.mazda.si/kupujem-imam/mazda-fair-service/nadomestni-deli/

 

Nadomestni_deli-20151209-114131.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo danes smo zadevo porihtal.

 

Zamenjala se je celotna sklopka brez vztrajnika. Cena 480?. Vztrajnika nismo menjali..so pa dejali na servisu da bo dr?al ?e do 100.000km. Ampak a vam je to normalno pri 80.000 da gre sklopka, ve?inoma dalj?e vo?nje..pri moji 6. pa 250.000km pa ?e vedno prva sklopka itd. NORO.. :S

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Ni normalno vsaj ne za povprecne sorte voznika. Kaksne stare mamce Jo znajo sicer ze prej frderbat, ampak oni imajo tehniko voznje gas in sklopka hkrati, potem pa sklopke kar ne popustijo in obisk mehanika sledi!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mami je pri kii pride crknila pri 10 jurjih, so menjali ?e leta 97 pod garancijo. Meni je pa na vseh mazdah crknila na 240 jurjih.

Napisano

Kaj je normalno je zlo relativno. Pri Mazdah na?eloma ni takih te?av s sklopko in vztrajnikom, kot recimo pri volkswagnu. Je pa res, da je tole pomoje francoski motor..

Napisano

Kako pa vem ?e je francoski motor?

 

 

 

 

Novi i manji motor dostojna je zamjena za stari 2.0-litreni agregat koji se nudio u izvedbama od 110 i 143 KS, a korijene vu?e iz common-rail dizela?a nastalog u doba suradnje Forda i PSA grupacije. 

http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-moto/tabid/90/articleType/ArticleView/articleId/183334/Default.aspx

Napisano

Tega ne stekam glih....

 

Dodatni doprinos performansama osiguran je novim ru?nim mjenja?em sa ?est stupnjeva prijenosa. Premda ima jedan stupanj vi?e od prethodnika, lak?i je ?ak tri kilograma, a

 

Predhodnik je tudi imel 6 prestav

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.