Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iujo.

 

Danes se je o?e peljal v slu?bo in kar na enkrat ni mogel ve? prestavljati. Zapelje z ceste, avto odpeljejo na servis in ?ok..okvara sklopke!! Avto pa Mazda 5, 2012, 1,6, 116KM. Saj razumem da do tega pride..ampak avto ima 80.000km!!. Mi lahko kdo pojasni ?e so se v teh modelih dogajale kak?ne serijske napake ali zakaj se je pokvarila tako hitro. In pribli?na cena popravila. Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Mogo?e je crknil samo hidravli?ni cilinder.

Jaz sem tudi takoj to pomislil.

 

Tako se je meni zgodilo (sicer na druga?nem avtu; Mx5, prve generacije), ampak je dejansko ista situacija, ko nikakor ne uspe? prestavit. Potem je va?ki mehanik Gustl kar s prvo spelju in potem "udel" neke idealne obrate, da je celo prestavil v drugo ter tako pri?el do svoje delavnice in mi porihtal. 

 

Dr?im pesti, da ne bo kak?en ve?ji stro?ek oz. saj je verjetno ?e v garanciji Mazdurina?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Iz servisa so sporo?ili da bo stro?ek do 400? in kako se spoznam menjava celotne sklopke stane ob?utno dra?je kajne? Mogo?e je res hidravli?ni cilinder..

 

Na? o?e ga je pa sam parkiru pa poklicu asistenco :)

 

Mazdurina pa ?al nima ve? garancije.. :(

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

400 se tudi men zdi presneto visoka cifra, ?e bo ?lo za "manj?i" poseg, medtem ko za kakega "resnega" je pa prenizka, tako da vpra?anje v katermu grmu ti?i zajec.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

 

 

Tista akcija je samo za starejse... pri mazdi5 je sklopka + delo od 332? ... ampak samo za letnike 2006-2010

 

http://www.mazda.si/kupujem-imam/mazda-fair-service/nadomestni-deli/

 

Nadomestni_deli-20151209-114131.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo danes smo zadevo porihtal.

 

Zamenjala se je celotna sklopka brez vztrajnika. Cena 480?. Vztrajnika nismo menjali..so pa dejali na servisu da bo dr?al ?e do 100.000km. Ampak a vam je to normalno pri 80.000 da gre sklopka, ve?inoma dalj?e vo?nje..pri moji 6. pa 250.000km pa ?e vedno prva sklopka itd. NORO.. :S

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Ni normalno vsaj ne za povprecne sorte voznika. Kaksne stare mamce Jo znajo sicer ze prej frderbat, ampak oni imajo tehniko voznje gas in sklopka hkrati, potem pa sklopke kar ne popustijo in obisk mehanika sledi!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mami je pri kii pride crknila pri 10 jurjih, so menjali ?e leta 97 pod garancijo. Meni je pa na vseh mazdah crknila na 240 jurjih.

Napisano

Kaj je normalno je zlo relativno. Pri Mazdah na?eloma ni takih te?av s sklopko in vztrajnikom, kot recimo pri volkswagnu. Je pa res, da je tole pomoje francoski motor..

Napisano

Kako pa vem ?e je francoski motor?

 

 

 

 

Novi i manji motor dostojna je zamjena za stari 2.0-litreni agregat koji se nudio u izvedbama od 110 i 143 KS, a korijene vu?e iz common-rail dizela?a nastalog u doba suradnje Forda i PSA grupacije. 

http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-moto/tabid/90/articleType/ArticleView/articleId/183334/Default.aspx

Napisano

Tega ne stekam glih....

 

Dodatni doprinos performansama osiguran je novim ru?nim mjenja?em sa ?est stupnjeva prijenosa. Premda ima jedan stupanj vi?e od prethodnika, lak?i je ?ak tri kilograma, a

 

Predhodnik je tudi imel 6 prestav

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.