Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iujo.

 

Danes se je o?e peljal v slu?bo in kar na enkrat ni mogel ve? prestavljati. Zapelje z ceste, avto odpeljejo na servis in ?ok..okvara sklopke!! Avto pa Mazda 5, 2012, 1,6, 116KM. Saj razumem da do tega pride..ampak avto ima 80.000km!!. Mi lahko kdo pojasni ?e so se v teh modelih dogajale kak?ne serijske napake ali zakaj se je pokvarila tako hitro. In pribli?na cena popravila. Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Mogo?e je crknil samo hidravli?ni cilinder.

Jaz sem tudi takoj to pomislil.

 

Tako se je meni zgodilo (sicer na druga?nem avtu; Mx5, prve generacije), ampak je dejansko ista situacija, ko nikakor ne uspe? prestavit. Potem je va?ki mehanik Gustl kar s prvo spelju in potem "udel" neke idealne obrate, da je celo prestavil v drugo ter tako pri?el do svoje delavnice in mi porihtal. 

 

Dr?im pesti, da ne bo kak?en ve?ji stro?ek oz. saj je verjetno ?e v garanciji Mazdurina?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Iz servisa so sporo?ili da bo stro?ek do 400? in kako se spoznam menjava celotne sklopke stane ob?utno dra?je kajne? Mogo?e je res hidravli?ni cilinder..

 

Na? o?e ga je pa sam parkiru pa poklicu asistenco :)

 

Mazdurina pa ?al nima ve? garancije.. :(

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

400 se tudi men zdi presneto visoka cifra, ?e bo ?lo za "manj?i" poseg, medtem ko za kakega "resnega" je pa prenizka, tako da vpra?anje v katermu grmu ti?i zajec.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

 

 

Tista akcija je samo za starejse... pri mazdi5 je sklopka + delo od 332? ... ampak samo za letnike 2006-2010

 

http://www.mazda.si/kupujem-imam/mazda-fair-service/nadomestni-deli/

 

Nadomestni_deli-20151209-114131.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo danes smo zadevo porihtal.

 

Zamenjala se je celotna sklopka brez vztrajnika. Cena 480?. Vztrajnika nismo menjali..so pa dejali na servisu da bo dr?al ?e do 100.000km. Ampak a vam je to normalno pri 80.000 da gre sklopka, ve?inoma dalj?e vo?nje..pri moji 6. pa 250.000km pa ?e vedno prva sklopka itd. NORO.. :S

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Ni normalno vsaj ne za povprecne sorte voznika. Kaksne stare mamce Jo znajo sicer ze prej frderbat, ampak oni imajo tehniko voznje gas in sklopka hkrati, potem pa sklopke kar ne popustijo in obisk mehanika sledi!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mami je pri kii pride crknila pri 10 jurjih, so menjali ?e leta 97 pod garancijo. Meni je pa na vseh mazdah crknila na 240 jurjih.

Napisano

Kaj je normalno je zlo relativno. Pri Mazdah na?eloma ni takih te?av s sklopko in vztrajnikom, kot recimo pri volkswagnu. Je pa res, da je tole pomoje francoski motor..

Napisano

Kako pa vem ?e je francoski motor?

 

 

 

 

Novi i manji motor dostojna je zamjena za stari 2.0-litreni agregat koji se nudio u izvedbama od 110 i 143 KS, a korijene vu?e iz common-rail dizela?a nastalog u doba suradnje Forda i PSA grupacije. 

http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-moto/tabid/90/articleType/ArticleView/articleId/183334/Default.aspx

Napisano

Tega ne stekam glih....

 

Dodatni doprinos performansama osiguran je novim ru?nim mjenja?em sa ?est stupnjeva prijenosa. Premda ima jedan stupanj vi?e od prethodnika, lak?i je ?ak tri kilograma, a

 

Predhodnik je tudi imel 6 prestav

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.