Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi


sylver

Priporočeno sporočilo

Glede na to, da si se res poglobil v zadevo, me zanima ?e si na?el kak?ne podatke o problemih

diesel ma?in (uhajanje nafte med olje), ki so bili prisotni prvi prvih modelih Skyactive-D?

Oziroma ali so pri novej?ih ma?inah te probleme ?e odpravili?

 

V "mehanski" del se ne spu??am, saj se ne razumem najbolje. Zaenkrat nisem imel te?av s tem.... ampak bolj kot ne z MZD.

 

O temu bi lahko kdo drug kaj napisal, jaz sem napisal ve? kot dovolj in morda celo preve? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da si se res poglobil v zadevo, me zanima ?e si na?el kak?ne podatke o problemih

diesel ma?in (uhajanje nafte med olje), ki so bili prisotni prvi prvih modelih Skyactive-D?

Oziroma ali so pri novej?ih ma?inah te probleme ?e odpravili?

Pa ja to niso zrihtal? Ampak tole zgleda osamljen problem........po drugi strani pa je ?oba enaka.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjemi, da sem reset MZD naredil vsaj 6x zadnje ?ase.... tudi na servisu jim ta reset ni pomagal, ampak so mi v decembru 2015 (3 tedne nazaj) morali prav celoten avtomobil "resetirat", nalo?ili so mi povsem na novo zadnji SW in je delalo 2 tedna.... sedaj se pa ponovno za?ne pojavljat te?ava.... kakor je razvidno in dokazov.

 

Kakor vem, celoten MZD stane precej denarja.... pod garancijo bom zahteval menjavo samo v primeru, da naslednji popravki SW ne bodo popravili teh dveh te?av, ki sem ju na?tel (torej loading navigation in samodejni reset MZD). ?e ne bo druge, bo to zadnja alternativa.

 

Ti pa ima? verjetno novej?i MZD, kot sem ?e napisal v prej?njem postu in tvoj MZD ima verejtno ve? rama ali spomina na splo?no, morda celo novej?i procesor itd.... verjetno se tudi odziva in nalaga hitreje kot moj MZD, saj sva s kolegom, ki je testiral novo Mazdo 2 z MZD, preverila hitrost pomikanja po meniju in je pri tej 2-ki bilo o?itno hitreje, kot pri meni. Ta hitrost me seveda ne moti, moti me to, da ne dela navigacija in da se samodejno resetira kar med vo?njo :(

 

 

Ne vem zakaj ne vztrajas, da ti zamenjajo CMU, kolikor berem na nemskem Mazda6 forumu sploh ni problem zamenjati oz. je problem poznan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko berem to temo o "opremi" oz. kaj ne ?tima in kaj ?tima ne morem mimo primerjave z debatami skozi ?as na raznih kitarskih forumih, ker sem pa? kitarist.

V glavnem, pred tridesetimi leti sem imel Fenderco, kabel, distortion analog efekt,ki sem ga "ubodu" v lampa?kega Marshalla in pi?i. Tudi veliko komadov sem tako posnel . Zvok- poezija za u?esa.Ni? interneta, ni? blodenj in pritiskov, kaj potrebujemo. :prstgor:

Nato so pri?la devetdeseta, stereo oja?evalci, digitalni efekti in racki. Vsi na digitalne efekte; moj ima dig. reverb, moj ima dig.echo, moj ima dig.chorus...tako je moralo biti, ker so "vsi" tako imeli in je bilo pa? moderno.

In debate, kako pol stvari ne dela v redu, od tega da ima vse ?um, do tega, da ?e je ?voh elektrika vse vr?e ven pa povezovalni digitalni kabli velikokrat prekinjajo.Kitare z aktivnimi magneti-(baterija 9V)-napajanje . :wacko:

Nato novo tiso?letje. Kitarski digitalni oja?evalci- digitalna tehnika-digitalni efekti. Vsi to imajo torej moram imeti to tudi jaz.Spet debate, da nekaj manjka v zvoku kitare, Sicer da je ne?teto mo?nosti in variant a je hkrati tudi veliko problemov z vsem tem kablovjem in muhasto digitaliko. Serviserji so imeli polne roke dela. Polni forumi debat o "tistem" zvoku-perfekciji, ki jo vsak kitarist i??e.

IN sedanjost- po netu  kupujemo stare  Marshalle in analogne efekte in igramo na stare Gibson in Fender  kitare.In mislimo, da smo zvok kon?no ponovno na?li. :punk:

He,he, malo sem zafilozofiral. :aaaaa:  Ampak,nikoli ne vemo, ali se ne bomo tudi v avtomobilizmu vrnili nazaj k dobrim in preverjenim stvarem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boga ?ena... :hudicek: ... :hudicek: ... :hudicek: ...?e bi tud za njo spisek naredu... :wacko: ... :wacko: ... :prstgor: ...

 

Dosti ?alostno, da bi primerjal ?eno z ?eno od sosedovega Franca  :lol:  jaz je namre? ne morem, ker je nimam  :jezicek:

Et tu Brute :blink:  - dolgi posti so spet moderni. ?ak bom ?e jaz enga spisal. :hudicek:

 

?akamo  :zvizga:  :party0035:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni mzd dela ?e kar nekaj ?asa brez te?av. Najbolj pa me razpizdi kvaliteta barve in nekaterih stvari v notranjosti avta. Ja pa zvo?na neizoliranost je tudi ena taka japonska hiba :) pa po enem letu se ?e kar nekaj plastike sli?i na slabih cestah. Tako da imam v planu izolirat vrata in koloteke v kratkem.. Vse pa odtehta ko ga ?ge? po ovinkih, tu pa v svoji klasi po moje mazda nima konkurence :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni mzd dela ?e kar nekaj ?asa brez te?av.

 

Ima? novej?i letnik Mazde 3, posledi?no novej?i MZD, kateri ve? rama, ve? HDD in morda celo hitrej?i procesor...  B)

 

Testiral sem MZD na Mazdi 2 in je razlika med mojim MZD in tem iz Mazde 2 kar o?itna (deluje veliko hitreje).

 

?e bom ?e naprej zgubljal ?ivce s tem MZD, se bom direktno na servis zapeljal in zahteval menjavo celotnega MZD ali CMU (ne vem, kaj to?no se menja).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes po slu?bi se peljem proti domu in ...  :zvizga:

 

https://www.youtube.com/watch?v=r8d0RNH9PRI

 

 

Sicer pa je v?eraj, ko sem se peljal iz obale proti Ljubljani, navigacija za ?uda delala, vendar je imela ob?asne "fle?e", kar lahko tudi vidimo v posnetku od 15 sekunde naprej - za?ne "tresti" celotno navigacijo  :rolleyes: (zvoka pa ni, ker je YT zaradi avtorskih pravic uti?al posnetek): 

 

https://www.youtube.com/watch?v=CS06gszYva8

 

 

?e 2x se mi to zgodi, mi servis in zahteva po menjavi MZD, ne uide!! Dosti imam tega.... me prav malo briga, kako bodo to re?ili. Zahtevam, da izdelek dela brez napak, sicer bomo uveljavljali stvarno napako.

 

Izdelek sem kupil v dobri veri in lahko bi ga uporabljal 24 ur na dan ?e ?elim..... tako pa vidimo, ga ne morem uporabljat niti 1 minute (?e pa ?e, pa ima neke ?udne "fle?e", kateri samo ?e dodatno ?ivcirajo  :angry2:).

 

Dodatno:

- v?eraj se mi je prikazala naslednja te?ava na zaslonu (senzorji)

 

?eprav sem o?istil vse senzorje (spredaj + zadaj), jih lepo opral in posu?il, se mi napaka od v?eraj konstantno pojavlja ko dam v rikverc, saj se takrat aktivirajo senzorji... ker pa o?itno en izmed njih ne dela ve?? - posledi?no noben ne dela ter mi sedaj ne prikazuje in niti ne piska, koliko sem oddaljen od ovire:

 

rsz20160117193900.jpg

 

 

Jutri jo peljem na komplet kopanje (notranje + zunanje) v ro?no pralnico in bomo videli, ?e bo potem kaj bolje. ?e bo ?e vedno ista napaka, je lahko res ?el kak?en od senzorjev, ?eprav na sliki ni prikazano, kateri....

 

Oh ja... pestro je z Mazdico zadnje ?ase.... pestro!  :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes po slu?bi se peljem proti domu in ...  :zvizga:

 

https://www.youtube.com/watch?v=r8d0RNH9PRI

 

 

Sicer pa je v?eraj, ko sem se peljal iz obale proti Ljubljani, navigacija za ?uda delala, vendar je imela ob?asne "fle?e", kar lahko tudi vidimo v posnetku od 15 sekunde naprej - za?ne "tresti" celotno navigacijo  :rolleyes: (zvoka pa ni, ker je YT zaradi avtorskih pravic uti?al posnetek): 

 

https://www.youtube.com/watch?v=CS06gszYva8

 

Ej...verjetno bo? mogel peljati na Mazdin servis...saj ima? ?e garancijo,pa naj porihtajo...VSE..!!! Lp:-):-):-):-)

 

?e 2x se mi to zgodi, mi servis in zahteva po menjavi MZD, ne uide!! Dosti imam tega.... me prav malo briga, kako bodo to re?ili. Zahtevam, da izdelek dela brez napak, sicer bomo uveljavljali stvarno napako.

 

Izdelek sem kupil v dobri veri in lahko bi ga uporabljal 24 ur na dan ?e ?elim..... tako pa vidimo, ga ne morem uporabljat niti 1 minute (?e pa ?e, pa ima neke ?udne "fle?e", kateri samo ?e dodatno ?ivcirajo  :angry2:).

 

Dodatno:

- v?eraj se mi je prikazala naslednja te?ava na zaslonu (senzorji)

 

?eprav sem o?istil vse senzorje (spredaj + zadaj), jih lepo opral in posu?il, se mi napaka od v?eraj konstantno pojavlja ko dam v rikverc, saj se takrat aktivirajo senzorji... ker pa o?itno en izmed njih ne dela ve?? - posledi?no noben ne dela ter mi sedaj ne prikazuje in niti ne piska, koliko sem oddaljen od ovire:

 

rsz20160117193900.jpg

 

 

Jutri jo peljem na komplet kopanje (notranje + zunanje) v ro?no pralnico in bomo videli, ?e bo potem kaj bolje. ?e bo ?e vedno ista napaka, je lahko res ?el kak?en od senzorjev, ?eprav na sliki ni prikazano, kateri....

 

Oh ja... pestro je z Mazdico zadnje ?ase.... pestro!  :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No tako - kot sem slutil - ni bila kriva "umazanija". Danes sem avto spucal v "nulo" in napaka se ?e vedno pojavi, ko dam v rikverc oz ko ro?no aktiviram senzorje.... o?itno bo spet nekaj za servis  :rolleyes:

Ej...kar na Mazda servis pelji...saj je v garanciji..naj porihtajo VSE,,lp:-):-):-):-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, ko sem videl naslov teme sem bil skoraj prepri?an, da bo eden izmed minusov letel na zavore. Zame je to namre? edini minus na Mazdah na splo?no, kjer ?e vedno zaostajajo za konkurenco in sicer na dveh podro?jih:

1. Zavorna pot: Na vseh mo?nih testih, ki jih prebiram (tako na?ih kot tujih) opa?am, da je zavorna pot (in to razli?nih novih modelov Mazde) glede na konkurenco relativno dolga - od 100 do 0 km/h krepko nad 40 metrov. Ve?ina konkurence je pod to mejo. Se pa to ob?uti tudi v praksi, ob?asno imam priliko vozit tudi druge avte, Hyundai/KIA imata npr. precej bolj?e zavore, prakti?no tudi vsi francozi, od japoncev je npr. Toyota bolj?a, edino Ford je tu-tu z Mazdo...

2. Zvijanje diskov: Pri moji M6 II FL (letnik 2011) se zgodi na vsakih cca. 50k km in posledi?no trese pri zaviranju. Po pregovarjanju so bili diski menjani v garanciji pri cca. 65k km, sedaj pri cca. 110k km se zopet po?asi za?enja.  <_<  In enako je bilo ?e pri prvi M6 (letnik 2002). Sedaj edino ne vem ali so pri novej?ih vsaj to zadevo porihtal ali je isto? To naj pa pove kdo od vas, ki vozite novej?o 3-ko, 6-ko ali CX-5 in je prevozil najmanj 50k km... Zopet, ?e primerjam, npr. Hyundai ix35 konkretno, pribli?no enako prevo?enih kot moja Mazda, enake relacije, a gor so ?e vedno prvi diski ter plo??ice in ni? ne trese...  :rolleyes:

 

Za te moderne gadget-e, ki jih navaja avtor teme mi pa dol visi oz. za ve? kot polovico stvari, ki ga motijo, mene osebno ne bi motilo. Edino tole z navigacijo je res mote?e, to se strinjam. O?itno spadam (?eprav ?e nisem tako star  :jezicek:) med tisto staro ?olo avtomobilizma, kjer so mi bolj pomembne zadeve kot so motor, zavore, podvozje, ergonomija, vzdr?ljivost... In po tej plati, ?e se ozrem po drugih znamkah, je Mazda krepko nad povpre?jem, ponekod tudi v samem vrhu. Naj ima ?e milijon "bonbon?kov" v obliki modernih gadgetov, a ?e vedno ne bi imel kakega francoza z njihovim tipi?no sterilnim volanom in nedore?enim podvozjem. Ali bog ne daj kak avto iz VAG koncerna in njihovim "biserom" od TSI motorja ali pa da bi npr. pri Golfu 7 imel vodo v kabini, kar je le ena izmed ?tevilnih serijskih napak... ?e vedno 100x raje Mazdo in nekako prebolim te zavore...  -_-

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam II generacijo FL ?estke, pa so gor ?e original diski, prevo?enih je dobrih 100 jurjev. Je pa res, da plo??ice niso original , ker le-te so pretrde in ti posledi?no zvijejo disk. 

 

Glede u?inkovitosti zavor pa ne vem. V realnem ?ivljenju nimam nobenih te?av, pa poleti vozim po?itni?ko prikolico in gre tudi ?isto lepo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, no saj nekaj dobrega. :-) Ma s tem je tako, povpre?en voznik tega ne bo opazil. Zdej, razno razne meritve so pa po mojem mnenju tudi preve? 'sinteti?ne' ?e me razume?. 

 

Hm, mislim da je jures enkrat pisal tukaj gor, jaz sem jo namre? od njega kupil tako da z glave ne vem znamke plo??ic.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...jaz prej imel mazdo5 in so mi pod garancijo menjali zavorne diske in plo??ice in je blo ok.seveda so dali mehkej?e zavorne plo??ice..zdaj na moji CX 5 pa je izbolj?an zavorni sistem seveda original ?e mehkej?e zavorne plo??ice.zaviranje je ok..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej zavore so po ob?utku v Mazdi ?isto ok, ker si navajen na avto in to. Ampak potem, ko se presedem v kakega novej?ega Hyundai-a ali kak drug avto pa opazim razliko. Edino kar me ravno pri Hyundai-u moti je to, da je pedal za zavore preve? servo oja?an pa naj bo to ix35, ix20 ali i30. Tu je pa zopet Mazda na bolj?em, ker tako lahko bolj natan?no "dozira?" jakost zaviranja...  :)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sicer ne opa?am neke dalj?e zavorne poti, zdi se mi da celo bremze zelo dobro primejo.

Se mi pa v zadnjem ?asu dogaja da mi bremze nenormalno cvilijo ko zabremzam. Prav mote? zvok, predvsem zato ker je to nov avto in ne kak 20 let star.

Imam kmalu servis, pa bomo videli kaj bodo na servisu ugotovimo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... , kjer so mi bolj pomembne zadeve kot so motor, zavore, podvozje, ergonomija, vzdr?ljivost...

Sva ?e dva s tem, da mi tudi zunanja oblika ni ne vem kako pomemben faktor - dobro, ravno Priusa ali Miraja ne bi pripeljal domov.

Popravljeno od Civic
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sicer ne opa?am neke dalj?e zavorne poti, zdi se mi da celo bremze zelo dobro primejo.

Se mi pa v zadnjem ?asu dogaja da mi bremze nenormalno cvilijo ko zabremzam. Prav mote? zvok, predvsem zato ker je to nov avto in ne kak 20 let star.

Imam kmalu servis, pa bomo videli kaj bodo na servisu ugotovimo.

 

moje so tudi za?ele pri cca. 10.000km rahlo cviliti. bom omenil na servisu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem originalne diske menjal pri 190.000km in niso ?isto ni? tresli. Se da pa skoraj vsake diske "zviti" oziroma se na njih nanese plast, ki povzro?a razli?en torni koeficient in tudi zaradi tega trese - zvije? jih pa tako, da se recimo spusti? malo bolj ?portno iz kakega hriba ali pa zavira? na polno iz kak?nih 160km/h proti nuli ter zapelje? v globoko lu?o. Ko hladna voda zalije pregret disk izgleda koraj tako kot kaljenje jekla.

 

Zavorna pot ni odvisna samo od samih zavor ampak je ve?ino odvisno od gum. ?e se da tako mo?no zavirat, da se oglasi ABS je na?eloma odvisno samo ?e od gum kolk dejansko dr?ijo.

 

Cviljenje zavor je pa predvsem odvisno od plo??ic - originalne, ki jih dajejo gor na Mazda servisih cvilijo kot hudi?. Nima? kej kot zamenjat za kaj drugega bolj kvalitetnega.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.