Skoči na vsebino

Mazda 6 2 generacije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spostovani,

 

ob prebiranju foruma nisem nikjer zasledil, mnenja o mazdi 6 2 genracije, predvsem letnik 2010 do 2012.

 

Mene osebno zanima bencinski motor, na kaj je treba bit pazljiv, oziroma ce ima kaksne vecje tezave?

 

Kako je z servisi, ali ima bencinar tudi ketno kot dizel?

 

Opazil sem da je letnik 2010 z 6. prestavami, predvsem 2.0i motorji z 155 PS.  Nekako me bol vlece 2.0 kot 1.8 motor, ker se mi zdi avto kar precej tezek.

 

Kaksna je razlika v opremi, TE, TE plus..itd.

 

 

Prosim cimvec komentarjev, ter izkusenj z omenjenim avtomobilom. 

 

 

Komentarji o dizlu tudi pridejo v postev, ampak ker letno ne prevozim vec kot 15 k km se ga ne splaca kupovat.

 

 

Aja, kako pa so avtomatiki, ker jih ni zaslediti, mogoce 1 na celem internetu.

 

Lep snezni dan.

 

 

 

Napisano

Bencinarji vsi imajo ketno, bolje je 2,0 motor a se da pre?iveti tudi z 1,8 le mora? biti umirjen voznik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No lepo je slisat da majo bencinarji ketno, odpade veliki servis. :)

 

Kako pa je opremo, kaksne verzije obstajajo...Za TE sem ze zasledil, ter TE plus. Kaksna je v bistvu razlika?

 

Pa naj pije ce se le malo premakne ko ga pritisne clovek na visje obrate...naceloma sem umirjen voznik, ampak tu pa tam pa ze pritisnem na gas ko je treba.

 

Ce je povprecna poraba 8 l, se mi to ne zdi prevec za tak velik avto.

 

No nebi zdej o sami porabi..bol me zanima kako se avto obnese, zanesljivost ter mozne tezave bencinskega motorja, oziroma na kaj bit pozoren pri eventualnem nakupu.

 

Sam imam 2-3 nagledane, prilepim jutri kak link.

Napisano

Glede paketov opreme in oznak smo nekaj malega pisali tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/11913-pomo?-pri-nakupu-mazde-6/?p=356906 ... Glede tega, kaj kateri paket vsebuje, pa bi moral pobrskati, ce imam se kje kaksen prospekt shranjen... Se pa paketi razlikujejo glede na trzisce... Ce je recimo iz uvoza, ni nujno, da ima enake oznake...

 

Avtomatikov pri nas sploh ni bilo se mi zdi... Ce se prav spomnim, je bil avtomatski menjalnik takrat na voljo le v CX-7 pri bencinski razlicici...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Avto se ne kupuje v Sloveniji, zato na avtonetu nisem niti gledal, ker sem  jo nazalost zapustiti ...da ne razlagam na veliko in siroko. Saj vsi veste kako in kaj :S  

 

 

Recimo nekaj od tega bi sel gledat:

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5924485

 

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5653951

 

 

zgornji recimo nima gretja sedezev ima pa veliko drugih stvari, za katere sploh ne vem kaj so :D

 

spodnji pa recimo 30k km manj ter malo visjo ceno ter gretje sedezev.

 

Tudi v Avstrji sem nasel samo enega avtomatika..ker pa ni prevelike izbire niti ne iscem tocno avtomatika, ampak me zanima vseeno kako se obnesejo, ce slucajno vmes kaksen naleti.

Napisano

Avto se ne kupuje v Sloveniji, zato na avtonetu nisem niti gledal, ker sem  jo nazalost zapustiti ...da ne razlagam na veliko in siroko. Saj vsi veste kako in kaj :S  

 

 

Recimo nekaj od tega bi sel gledat:

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5924485

 

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5653951

 

 

zgornji recimo nima gretja sedezev ima pa veliko drugih stvari, za katere sploh ne vem kaj so :D

 

spodnji pa recimo 30k km manj ter malo visjo ceno ter gretje sedezev.

 

Tudi v Avstrji sem nasel samo enega avtomatika..ker pa ni prevelike izbire niti ne iscem tocno avtomatika, ampak me zanima vseeno kako se obnesejo, ce slucajno vmes kaksen naleti.

 

 

Ce ne kupujes v Sloveniji ali Avstriji, je podatek o stopnjah opreme brezpredmeten... Kokikor vem, so te pakete (TE, TE PLUS,...) imeli le Avstrijci in posledicno tudi v Sloveniji... V Nemciji so pakete opreme poimenovali drugace ... Tam so bili recimo Sportline, Dynamic,...

 

Sele pri zadnji generaciji se mi zdi, da so nekako poenotili (Attraction, Revolution, ...)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja glede motorja sem opazil da ima malo vec konjev, glede Facelifta pa mi ni cist jasno kaksna je razlika :D

Sem glihkar pregledal, malo slike ter opazil majhne podrobnosti kot so tipke an volanu, oziroma barva okrog tipk ter meglenke so drugacne na faceliftu.

 

kaksna pa je razlika v masini, glede tezav oziroma vzdrzevanja?

Napisano

...in z druga?nim motorjem...

Vem ja. Sem samo dopisal,ker sem videl, da ni izpostavil, ko je nasteval razlike :).

Jest bi rajsi vzel spodnjo :). Je faceliftana z manj prevozenimi in pa malenkost vec konji :)

Napisano

Razlika je EURO 4 in EURO 5 motor... Sam imam EURO 4. Stro?ek avta je letni servis in dobrih 8 litrov porabe...tudi ob te?ki nogi ni na 9l pri?la, ?e se pa vozim turisti?no, je pa pod 8l...

Napisano

Seveda, avtomobili v Avstriji so za tisocaka ali 2 drazji kot v Sloveniji, zaradi njihovega zakona o izpustih. Drugi Problem pa je predvsem zavarovanje avtomobila, ki je v najbolsem primeru 2 krat drazje kot pri nas :D

 

Plus omejitve pri kaskem zavarovanju, ker mora biti avto najvec 6 let star za kasko.

 

 

Po grobih izracunih bi za 155 PS imel cirka 150 evrov mesecno :S


Vem ja. Sem samo dopisal,ker sem videl, da ni izpostavil, ko je nasteval razlike :).
Jest bi rajsi vzel spodnjo :). Je faceliftana z manj prevozenimi in pa malenkost vec konji :)

 

 

Tudi meni se nekako bolj dopade spodnja, ze zaradi manj prevozenih km.

Napisano

147KM 2.0 je stra?no anemi?en motor... ne vem zakaj ampak verjetno zaradi ekologije so ga zauzdali. Nisem vozil naslednjega v FL verziji s 155KM ampak baje je precej bolj?i. Ne samo za tistih 8KM razlike ampak po ob?utku naj bi bil veliko bolj odziven. ?e pa dobi? 2.5 litrskega je pa sigurno najbolj?a izbira.

33112_1.png

Napisano

2.5 Literski motr odpade zaradi registracije ter ga skor ni za dobiti.

 

Kako pa je z tovarnisko garancijo pri mazdah?

Napisano

Evo, tak avto si lastim sedaj ene 3.mesece.

2.0 bencin, 147 KM, letnik 2009.

 

Glede na to,da nisem nek dinami?ni voznik, mi avto s tem motorjem ?ist ustreza. Malce sem se ga mogel navadit, glede na to, da sem imel prej la?ji in mo?nej?i avto :)

 

Kot sem ?e v eni temi zapisal, sem prej?nji teden opravil servis na Mazdi v BTC-ju (servis na 100 000 km), ki me je pri?el manj kot 200?. Kar se mi zdi za poobla??eni servis zelo malo (olje, filter, kabinsko filter, ?arnica za tablico...). 

 

Kar se pa porabe ti?e,je pa pri meni tako,da sem ?e pred 6h zjutraj na poti in imam tudi 3/4 poti avtocesto ( logatec - lj ). 

 

Z zadnjim tankom sem eksperimentiral in sem s 41,72 litri naredil 616 km , kar znese pod 7l / 100km. Je pa res,da nisem med hitrej?imi, ampak gu?ve pa tudi ne delam :) Samo dvomim,da mi bo to ?e kdaj uspelo :) Ampak vseeno na 8l ?e nisem pri?el, vedno manj. 

 

?e te ?e kaj zanima, pa vpra?aj.

 

lp

Napisano

2.0 je cisto ok pelje se lepse jot dizel (ne ropota itd) ce hoces da pospesi kot se zagre pa rabis vsaj 3500rpm.

Ce mas samo avtoceste potem je dizel neprimerno boljsa izbira, za mesane voznje pa 2.0

Imam pa obe, 2009 2.0 karavan, in 2011 2.2 cd129 5vratno.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam ti ma? 2.0 155KM - ta motor je precej bolj ?iv kot pred FL.

33112_1.png

Napisano

Ali ni 2009 letnik se z 147 KM?


Eno vprasanje se Imam ki ni vezano na Motor :D

 

Kako je z zracnimi blazinami, ali se lahko sovoznikova izklopi? Recimo da hocem dojencka prevezat v jajcki an sprednje sedezu, ali je to mogoce? Ali je to sploh dovoljeno?

Napisano

?e nima klju?avnice za izklop airbaga se jo da vgraditi in potem lahko da? jaj?ko naprej kar je dovoljeno. 

 

A ?e je le mo?no jo raj?i vozi zadaj.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

odpri sovoznikov predal in tam se nahaja  klju?avnica za izklop airbaga! Vsaj moja ima.

Ne  vem zakaj nebi bilo dovoljeno pripeti lupinico spredaj .....pogoj je  izklop airbaga zaradi varnosti in  mo?nosti po?kodb ali zadu?itve ?e se  spro?i in je na tistem mestu dojen?ek :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e nima klju?avnice za izklop airbaga se jo da vgraditi in potem lahko da? jaj?ko naprej kar je dovoljeno. 

 

A ?e je le mo?no jo raj?i vozi zadaj.

komot jo izklopis. kljucavnice pa mislim da imajo vse te mazde.

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.