Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj, eno vpra?anje. A ?e odklepanje / zaklepanje ne deluje oz ne prime prvi?, je problem? Oz ka?e na to da bo modul slej ko prej crknil? Vemo da majo ?estice 2 gen. Te?ave s centralnim.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Ne ni nujno - lahko je slaba baterija ali pa crkuje oddajnik v klju?u. Meni se je to drugo zgodilo in sem dobil nov klju?, so ga na servisu uparili pa je bilo OK.

33112_1.png

Napisano

Ne ne crkne ?ist - slabo prime, ve?krat mora? probat, ska?e? kot majmun okoli avta, ker i??e? pravi "kot", kjer bo prijelo odklepanje. Seveda ob menjavi baterije ni ni? bolje in ?e drug daljin?ek dela Ok pol je to to.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa vem, zdele sem se igral z obema kljucema, b. P. Sem vsaj 30x z vsakim poskusil. ?udno, mogo?e res centralo pol kej zjebe vmes kaj pa vem.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Zelo zavisi tudi od lokacije in zunanjih motenj. ?e pod parkiri??em potekajo napetostni vodi potem to zelo moti daljinec.

Pred slu?bo ne morem avta zaklenit ?e sem ve? kot 2m od avta. Pod parkiri??em so vodi od elektra...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem opazil da mi daljinec ne reagira ko je v radiusu parih metrov parkiran kaksen pe?o ali citroen z keyless tehniko ki stalno ovohava okolico ?e je njegov klju? blizu.

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

 

 

Napisano

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

Mislim da ?e ni res namensko name??en motilnik, potem bodo klju?i z RF signalom ?e nekaj ?asa sposobni odpirat vrata avtov.

Problem je na primer pri keyless odklepanju, kjer ti lahko na doma?em dvori??u nekdo z repetitorjem odklene avto - repetitor "vpra?anje" avta oja?i in posreduje do klju?a v hi?i, ta odgovori z ustrezno kodo, repetitor pa to posreduje avtu. Zato je klju?e keyless sistema najbolje hraniti v hladilniku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.