Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj, eno vpra?anje. A ?e odklepanje / zaklepanje ne deluje oz ne prime prvi?, je problem? Oz ka?e na to da bo modul slej ko prej crknil? Vemo da majo ?estice 2 gen. Te?ave s centralnim.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Ne ni nujno - lahko je slaba baterija ali pa crkuje oddajnik v klju?u. Meni se je to drugo zgodilo in sem dobil nov klju?, so ga na servisu uparili pa je bilo OK.

33112_1.png

Napisano

Ne ne crkne ?ist - slabo prime, ve?krat mora? probat, ska?e? kot majmun okoli avta, ker i??e? pravi "kot", kjer bo prijelo odklepanje. Seveda ob menjavi baterije ni ni? bolje in ?e drug daljin?ek dela Ok pol je to to.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa vem, zdele sem se igral z obema kljucema, b. P. Sem vsaj 30x z vsakim poskusil. ?udno, mogo?e res centralo pol kej zjebe vmes kaj pa vem.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Zelo zavisi tudi od lokacije in zunanjih motenj. ?e pod parkiri??em potekajo napetostni vodi potem to zelo moti daljinec.

Pred slu?bo ne morem avta zaklenit ?e sem ve? kot 2m od avta. Pod parkiri??em so vodi od elektra...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem opazil da mi daljinec ne reagira ko je v radiusu parih metrov parkiran kaksen pe?o ali citroen z keyless tehniko ki stalno ovohava okolico ?e je njegov klju? blizu.

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

 

 

Napisano

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

Mislim da ?e ni res namensko name??en motilnik, potem bodo klju?i z RF signalom ?e nekaj ?asa sposobni odpirat vrata avtov.

Problem je na primer pri keyless odklepanju, kjer ti lahko na doma?em dvori??u nekdo z repetitorjem odklene avto - repetitor "vpra?anje" avta oja?i in posreduje do klju?a v hi?i, ta odgovori z ustrezno kodo, repetitor pa to posreduje avtu. Zato je klju?e keyless sistema najbolje hraniti v hladilniku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.